Forumtransport: JeroenV (Dronten) naar Kortrijk of Maastricht

Gestart door Vulk, 14-11-2012 20:12:13

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Tssss, al die moeite, ik reed 2 weken geleden gewoon op en af Hoogeveen/Enschede op 1 dag :eusa_snooty:

;D

Als ik het goed begrijp blijft de bumper nu by Marc tot begin december? Ik zit dit weekend in Sint-Truiden, moest ze toch in Maastricht geraken wil ik er misschien om rijden als ik tijd heb...
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Haha, maar jij hebt nog geen kinderen, dat scheelt in tijd.

Als hij bij Thuur geraakt is het op zich ook al voldoende, aangezien hij vermoedelijk toch via Thuur zal gespoten worden.

Marc O.

Citaat van: GeertG op 21-11-2012 13:21:56
Citaat van: )()()sT op 21-11-2012 13:19:46
Op dinsdag behoor jij gewoon te werken Geert... Of heb je WEER vrij dan?

:evil: ;D

Einde middag  :eusa_boohoo:

Ik ben rond 15u bij Keram. Effe auto in ontvangst nemen (ik gok een klein uurtje, incl. kopje koffie en effe praten), dus tegen vieren ga ik weer rijden. Laat maar weten of dat dan nog steeds schikt.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Piere

Citaat van: Vulk op 21-11-2012 18:55:59
Haha, maar jij hebt nog geen kinderen, dat scheelt in tijd.

Als hij bij Thuur geraakt is het op zich ook al voldoende, aangezien hij vermoedelijk toch via Thuur zal gespoten worden.

Hmm ja ok, goed punt :)

Allright, als je me toch nodig hebt laat je maar iets weten ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

mehn

Citaat van: Marc O. op 21-11-2012 13:10:03
Ik moet in Kerkrade zijn, waarschijnlijk einde middag. Waar werk jij?

In Kerkrade ;D

06 via PB ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Marc O.

rovelra

Ik sta morgen avond met de touringcar een uur of zes in Valkenswaard!
Misschien hebben jullie hier nog iets aan??

Marc O.

Van hoe laat tot hoe laat? Mijn zoontje is ziek, waarschijnlijk morgen ook nog, dus die breng ik naar mijn schoonmoeder in Valkenswaard. Brengen rond 08:30 en ophalen rond 17:00.

rovelra

Citaat van: Marc O. op 22-11-2012 15:13:40
Van hoe laat tot hoe laat? Mijn zoontje is ziek, waarschijnlijk morgen ook nog, dus die breng ik naar mijn schoonmoeder in Valkenswaard. Brengen rond 08:30 en ophalen rond 17:00.

Vertrek om 1700 in Heerlen .
Schat ergens tussen 1800 en 23.30 dat ik er ben (retour om 23.45)
Exakte lokatie in Valkenswaard krijg ik vanavond tehoren

UPDATE: locatie Maastrichterweg

Marc O.

Mja, moet ik morgen even kijken of dat gaat lukken. PB me anders je tel.nr., dan hebben we daar in de loop van de dag nog effe contact over.

Marc O.

Heb met Rovelra contact gehad, maar die was later in Valkenswaard dan verwacht. Ik breng de bumper dus 4 december zelf naar Limburg. Als het Thuur uitkomt dan wil ik meteen even langs komen om de ABS controller te solderen. Mijn ABS- en TRACS lampjes branden namelijk.

Vulk

Marc O.

Uiteraard, ik rijd dinsdag met een collega naar Z-Limburg om een auto op te halen, en ben naar verwachting ergens tussen 16u en 16.30u met jouw bumper bij Thuur (die dan meteen mijn ABS controller gaat solderen).

Vulk

Marc O.

Change of plans :(

Het kenteken van de auto die ik moet ophalen is nog niet binnen. Ik rijd morgen niet naar Limburg maar (zoals het er nu naar uitziet) vrijdagmiddag. Rond 16u zal ik bij Thuur zijn.