van V70R naar C70 Cabrio

Gestart door plukkie, 21-11-2012 22:56:58

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Ja ja, de overheid heeft jullie in Nederland stevig bij de ballen vast he? Veel gaan over op van die eco gedrochten, alleen om de centjes. Is er dadelijk niemand meer die durft te genieten van een lekkere vijfcilinder? :eusa_wall:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

De oude eigenaar van mijn V70 heeft ook een Outlander 0% bijtelling gekocht. Ontzettend mooie bak en het rijdt als een trein! Serieus mooie bak, hopelijk krijg je 'm dit jaar nog.

http://www.autoblog.nl/nieuws/3-500-outlander-phev-klanten-grijpen-naast-0-bijtelling-60154

Hiker

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-11-2013 20:48:25
Ja ja, de overheid heeft jullie in Nederland stevig bij de ballen vast he? Veel gaan over op van die eco gedrochten, alleen om de centjes. Is er dadelijk niemand meer die durft te genieten van een lekkere vijfcilinder? :eusa_wall:

Ewøut

Ja, deze zzp-er ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 17-11-2013 20:51:34

Ewøut

Ja, deze zzp-er ;D

Goedzo Hiker, niet opgeven. Laat je niet castreren door Den Haag. ;D

Hoe kan zo'n groot vierkant hok nou goedkoper zijn dan een prachtige Saffron? De regelgeving klopt gewoon niet.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ewøut

Jawel. Hiero!  :D

Ondanks de achterlijke bijtelling (over de nieuwprijs van een 8 jaar oud hok  ::) ) blijf ik lekker van m'n vijfcilinder genieten  8)

Hiker

De enige die ik zou willen is de v60, maar ja, die kan ik nie betaal nie.......en die outlander.......tsja...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

)()()sT

Citaat van: Hiker op 17-11-2013 20:51:34

Ewøut

Ja, deze zzp-er ;D

Hiero ook! En die Outlander, sorry, maar vind 'm foeilelijk (vooral van achteren).

plukkie

Tja, die outlander, daar kun je wat van vinden.
Ik ben nogal techneut, en het hybride rijden spreekt me wel aan.
Bovendien rijdt ik onderaan de streep goedkoper dan in de Saffron.
Ben wel bang dat ik onder het outlandervolk niet zo veel sleutelaars zal treffen.

Wel grappig, ik zit zo mijn verkoop een beetje voor te bereiden;
Een jaar geleden had ik 3 Volvo's op de parkeerplaats staan, nu gaat de laatste er (met pijn in het hart) al weer uit  :'(
480, V70 2.0 10v; 850R 2.3; V70R Saffron
Carbagerun T5 2.0; C70 Cabrio 2.4T
Mits PHEV Outlander ???

en terug bij V70RN (2003) :-)

plukkie

Citaat van: koen.s op 17-11-2013 22:52:24
Jammer dat de Saffron weggaat.
Er zal toch wel een outlander forum zijn  ;D

Jazeker wel, maar dat forum staat nog in de kinderschoenen. De eerste rijden nu net een paar weken rond. Veel ervaring is er nog niet. Bovendien zijn het allemaal ondernemers die veelal tijd als geld beschouwen en/of leasen. Sleutelen laten ze aan anderen over  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Mits PHEV Outlander ???

plukkie

:-[ Vandaag verkocht.
Voelt wel als jammer.
De auto is vandaag overgegaan naar (ik meen) GroenV70

Het waren mooie tijden, en eerlijk gezegd denk (hoop) ik dat dit forum nog niet van me af is.
Nu eerst mijn vrouw overtuigen dat de Megane er uit moet en ze nodig in een C70 moet  ;D ;D

Iedereen een heel fijn 2014!

Hartelijke groeten
Marcel

Mits PHEV Outlander ???

t_w

Jammer dat 'ie weg is!

Aan de andere kant, een saffron C70 is ook niet mis ;)

plukkie

Citaat van: t_w op 31-12-2013 11:47:12
Helemaal eens!
Who knows: Joe neffer now houw a koe a hees vengt ;-)
Mits PHEV Outlander ???

pwberg

Citaat van: plukkie op 31-12-2013 11:57:42
Citaat van: t_w op 31-12-2013 11:47:12
Helemaal eens!
Who knows: Joe neffer now houw a koe a hees vengt ;-)

Hie stends biehajnt a trie en does a carrot after

:eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

plukkie

Mits PHEV Outlander ???

Erikvb

Weet ik op de valreep tenminste wie zijn Saffron naast de mijne had gezet in Rotterdam

Is een V70R de nieuwe ondernemersauto?  ;D

Dit was trouwens bij een beurs voor elektro-autootjes...dus toen is het gaan kriebelen