vreemde tik, loopt slecht (4 cyl.)

Gestart door Kees.R.S, 08-11-2012 09:02:35

Vorige topic - Volgende topic

Kees.R.S

Heren hartelijk dank voor alle info, hier kan ik verder mee.

groet,

Kees

khana38

Horen we nog hoe dit probleem is opgelost? Ik wwet het graag. Kan mij ook overkomen.

gr,

Kees

Christian850

Citaat van: stefanhuijser op 08-11-2012 23:26:21
http://i1177.photobucket.com/albums/x350/stefan850/db8d5a57.jpg

Dit zijn de zwarte punten die worden bedoeld..

Gr. Stefan

Zo'n punt heb ik bij mijn T-5 ook geconstateerd maandag.

Auto houdt enorm in vanaf 3000 rpm en begint te trillen en te schokken.

Nieuw ontstekingssetje besteld, is als het goed is onderweg :)

Ben jij er al uit Kees? Ook ontstekingsprobleem? al verklaart dat het tikken niet natuurlijk...

Gr. Christian!

Kees.R.S

Inderdaad ik ben er uit, loopt nu nog op 3 cylinders, koppakking. :evil: Geen afwijkingen in koelvloeistof en olie dus inwendig doorgepiept. Dit word zoeken naar een ander vehikel, helaas....was een heel fijne roffel heb er een dikke 130.000 km mee gestuurd. Jammer van de nieuwe bougies, verdelerkap en draagarmen vóór, kijken wat we voor de overblijfselen krijgen. :'( :'( :'(

stefanhuijser

Ik heb nog een goede kop liggen...

Hoeft niet de hoofdprijs te kosten..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Kees.R.S

Hartelijk dank, maar we hebben besloten hier een punt achter te zetten, we moeten reeel blijven en naar de volgende uitkijken. De restanten zijn te koop voor een liefhebber, (lederen bekleding)

groet,

Kees

arjenT5R

Citaat van: Kees.R.S op 27-11-2012 11:29:31
Inderdaad ik ben er uit, loopt nu nog op 3 cylinders, koppakking. :evil: Geen afwijkingen in koelvloeistof en olie dus inwendig doorgepiept. Dit word zoeken naar een ander vehikel, helaas....was een heel fijne roffel heb er een dikke 130.000 km mee gestuurd. Jammer van de nieuwe bougies, verdelerkap en draagarmen vóór, kijken wat we voor de overblijfselen krijgen. :'( :'( :'(

Inwendig? En waar lekt het daar naar toe volgens jou?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

khana38

Woont er misschien in de buurt van Abcoude een bereidwillig en deskundig Forumlid om samen met Kees tot vaststellingen te komen. Het zou toch een doodzonde zijn om zomaar afscheid te nemen van dit juweel terwijl het euvel niet is vastgesteld!?

gr, Kees

Kees.R.S

Er lopen tegenwoordig wat bus(auto)monteurs bij mij op het werk en dit was de conclusie na wat compressiemeten en luisteren. Gezien het gehele beeld is dit het afscheid wat er altijd aan zit te komen, des te meer een inspiratie om de 122S sneller af te maken, we blijven "rollen"! Bedankt voor het medeleven.

groet,

Kees

NinaPaul

122S mooi mooi :-D welke motor? B16B, B18D of B20B?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Kees.R.S

B18D, met 2 SU's fijne auto, nog wel een beetje werk, gaat nu snel gebeuren.