De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Piet

Citaat van: Driven2Shine op 24-03-2013 22:44:28
Pioneer AVIC F940BT voor een superprijs.

€ 373,00 na cashback van Pioneer http://www.beslist.nl/elektronica/d0000278211/Pioneer_AVIC-F940BT.html
http://www.navishop.nl/images/pioneer-avic-f940bt-2.jpg

En vandaag las ik dat er een nieuwe hack is uitgekomen voor dit toestel waardoor je Igo etc er op kan draaien waardoor ik niet meer afhankelijk ben van oude Teleatlas kaarten vrijgegeven door Pioneer (à € 160,00 per upgrade).

Ik kom op je link niet lager dan 449,--??

Driven2Shine

Piet kijk even bij de prijs van Dealbird daar word het toestel aangeboden voor € 573,00
Na de cashback die al voorbij is trouwens (tot 31-03-2013) kwam ik op € 373,00 inclusief btw.

http://www.dealbird.nl/pioneer-avic-f940bt.html

Piet

Aha, ok thanks.
Ik zocht nog zoiets voor mijn S90.
Mooi dingetje voor die prijs, jammer dat ik te laat ben.

Driven2Shine

Yep zeker en ik zat eerst te denken aan een Zenec voor 699 maar voor dat geld pak ik natuurlijk een A merk al is Zenec flink aan de weg aan het timmeren.

)()()sT

Leuk om je even irl. te zien vandaag; je auto kon idd. wel een wasbeurt gebruiken ;D

Driven2Shine

Haha inderdaad heb hem zojuist even in de wax gezet :)

arjen850

Citaat van: Driven2Shine op 06-04-2013 23:36:44
Yep zeker en ik zat eerst te denken aan een Zenec voor 699 maar voor dat geld pak ik natuurlijk een A merk al is Zenec flink aan de weg aan het timmeren.

Zenec heb ik, bevalt super en klinkt vele malen mooier dan mijn pioneer.. ook bij de leverancier goed kunnen vergelijken met pioneer, kenwood, blaupunkt, zenec won:) alleen niet geheel met de prijs;)

StefanCJ

Mooi apparaat die Pioneer en wat een geluid zat er in zeg, de haren in mijn nek stonden recht overeind. Hoe heette dat plakspul wat je gebruikt hebt als isolatie? Misschien binnenkort de S70 ook maar eens beplakken.

Edit: zelf even gekeken: Silent Coat.

Driven2Shine

Silent Coat inderdaad :)
Goedkoper als Dynamat en zeker zo goed.

Sbv

Hoeveel m2 heb je ongeveer nodig voor een 850 estate eigenlijk ?

Driven2Shine

Hmm goeie vraag. :D

Ik heb nu 40 plakken bijna gehad en heb er nog 8 over en daarmee heb ik alle deuren gedaan inclusief achterklep en de kofferruimte.
Ik heb er nu een los pak bijgehaald van 20 plakken voor de hemel en de 2 zijkanten voor de koffer ruimte.

Als je mij nu vraagt hoeveel vierkante meter dat is durf ik zo niet te zeggen maar 1 plak is 300 x 250 mm

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 07-04-2013 20:58:00
Hoeveel m2 heb je ongeveer nodig voor een 850 estate eigenlijk ?

Wil je de tijdmachine wat moderner maken?  ;D

Jalle

Driven2Shine

Volgens een verkoop punt:

CiteerSilent Coat Bulk Pack
Het meest flexibele Silent Coat ontdreuningsmateriaal. Een bulk verpakking bevat 41 sheets (4 m²) van 2 mm dik.

Dus 3 pakken van 20 zou dan op 6 m² komen?
Vaag trouwens dat er in een bulkpak 41 plakken zitten terwijl er op elke doos gewoon 20 stuks staat.

Driven2Shine

W00t zo snel kan het gaan :D
Aanstaande vrijdag even op bezoek bij Martijn_B voor een 2,5" Simonns RVS uitlaat met 2 dempers.
2 jaar oud maar in goede staat.

Zal allicht beter zijn als de huidige lappendeken die er nu onder ligt.
Tevens een afspraak maken bij Lindert Bogers voor een achterbumper (nee geen R) en een alu balk want beide zijn bij mij te erg heen voor reparatie.
Althans de kosten voor het spuiten valt duurder uit als een 2de hands achter bumper die een half jaar geleden gespoten is.