De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Thanks maar een dashboard vervangen daar heb ik geen kaas van gegeten.
Ben veel te bang dat er iets fout gaat want ik ben helaas geen techneut :)

Ik zag je advertentie voor de deur kaarten staan en ik vond het raar dat ze bij verwijst alleen complete sets verkopen.
De R set die ik heb meegenomen lag los in de auto bij de achterbank dus alleen complete sets vond ik wat raar als ze dat verteld hebben.

dielie850

Citaat van: Driven2Shine op 22-01-2013 12:00:18
Thanks maar een dashboard vervangen daar heb ik geen kaas van gegeten.
Ben veel te bang dat er iets fout gaat want ik ben helaas geen techneut :)

Ik zag je advertentie voor de deur kaarten staan en ik vond het raar dat ze bij verwijst alleen complete sets verkopen.
De R set die ik heb meegenomen lag los in de auto bij de achterbank dus alleen complete sets vond ik wat raar als ze dat verteld hebben.
Oke stelt eigenlijk niet veel voor hoor dacht ik eerst ook ;D
Ja alleen de hele set want hij wilde geen losse delen verkopen want dan was het niet meer compleet en niet meer te verkopen :eusa_shifty:

Driven2Shine

Zo dielie850 is nu ook compleet met het R interieur :D een beller is sneller haha.

Gister binnen gekregen het Haynes werkplaats handboek.
Komt altijd nog wel een keer van pas en voor het geld hoefde ik het niet te laten.
Het heeft al een mooi plekje gekregen in de gereedschap kar.

Nu alleen hopen op snelle dooi zodat ik eindelijk het interieur kan gaan inbouwen.
De peut kachel in de garage trekt het amper en ik heb mijn vingers nodig zonder dat ze er af vriezen :D

Driven2Shine

Zo vandaag was de dag dat het oude interieur er uit ging en het nieuwe R interieur er in.

Na lang vloeken en tieren heb ik ook de grootste rug leuning los gekregen maar vraag me niet hoe.
Op de een of andere manier zat dat gedeelte muurvast.

Tevens is eindelijk de koplamp wisser gemaakt en heb ik de R deur panelen gemonteerd en toen was het tijd voor de chromen sier strips.
Mijn handen liggen open maar het was het waard.

Nu een paar plaatjes ;)

Let niet op de houten panelen op de bijrijders kant in de deuren die zijn vakkundig verwijderd vandaag met een fohn en geduld.

R deur Panelen geplaatst.

Sier strips geplaatst.

Morgen even een Volvo accu scoren en misschien nog wel wat anders want de huidige accu is nu ruim 5 jaar oud en niet origineel.

The Volvoboy

Ziet er echt heel mooi uit Steve! :eusa_clap:

Dat leer is ook echt heel erg mooi geworden! :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

big ben

Goed gelukt Steve  :eusa_clap:

Om het af te maken ander armsteuntje, velours volvomatten  en de speakerkapjes zwart spuiten  :D

Driven2Shine

Ik heb Volvo matten liggen in het zwart maar die moet ik nog even reinigen en vond het zonde om met die sneeuw zooi de matten gelijk weer vies te hebben.

De armsteun staat op de most wanted list maar greep er net naast van de week.
Er staat er nog 1 op marktplaats waar ik achteraan zit :)

De speaker kapjes spuiten is inderdaad ook een hele goeie want ik zat al te denken moet ik die ook gaan vervangen want die in de bestuurders deur is flink beschadigd.

big ben

Meestal spuit ik vooral de bijrijderskant over ( iets met vrouwen en nagels) en Jelmar heeft nog een armsteun  :D

Driven2Shine

Morgen even een bussie zwart scoren.

Ik wil graag een armsteun die zwart is ook de binnenkant.
Grijs is V70 en zwart is 850 voor zover ik heb begrepen.

elianmars

Citaat van: Driven2Shine op 01-02-2013 19:13:24

Na lang vloeken en tieren heb ik ook de grootste rug leuning los gekregen maar vraag me niet hoe.

Vorige week had ik beide rugleuningen er in vijf minuten uit. Ik heb er mijn knieƫn voor gebruikt

elianmars

Morgen even een Volvo accu scoren en misschien nog wel wat anders want de huidige accu is nu ruim 5 jaar oud en niet origineel.

De matten zijn ook niet origineel. Mooie velours matten er in? Staat veel mooier bij het fraaie R interieur  8)

Driven2Shine

Ja bij het verwijderen van het R interieur was het grote deel ook binnen 2 minuten verwijderd dus dat kunstje kon ik ook dacht ik :D
Exact hetzelfde gedaan als bij het andere interieur maar mooi niet los gaan.

Ik weet wel dat ik het niet snel nog een keer alleen doe want het brede rug deel is toch best zwaar in je uppie.

Driven2Shine

Citaat van: elianmars op 01-02-2013 20:56:30

De matten zijn ook niet origineel. Mooie velours matten er in? Staat veel mooier bij het fraaie R interieur  8)
De matten die je in de start post kunt zien zijn de matten die ik nog heb liggen maar zijn er uit gehaald omdat ze vies waren en diende gereinigd te worden.

Vervolgens had ik nog een set Action matten (supah kwaliteit) liggen en dacht dat is mooi genoeg voor die vieze pekel drek op de straat.

elianmars

Citaat van: Driven2Shine op 01-02-2013 20:59:31
Citaat van: elianmars op 01-02-2013 20:56:30

De matten die je in de start post kunt zien zijn de matten die ik nog heb liggen maar zijn er uit gehaald omdat ze vies waren en diende gereinigd te worden.

Vervolgens had ik nog een set Action matten (supah kwaliteit) liggen en dacht dat is mooi genoeg voor die vieze pekel drek op de straat.

Ah, ok  ;D

Driven2Shine

Ik wil nog een mooie velours set laten maken met opdruk maar ik heb alweer veel te veel uitgegeven en ik wil nog zoveel doen.