Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Ow, ik heb jullie nooit gezien. Mijn excuses als ik niet gezwaaid heb. :-)

MikeyQR

Ach maakt niet uit joh!. ;)

fbm

)()()sT

razorx

Je bent gewoon goed bezig Mike.
En eenieder die je kent weet dat er wat meer zit achter je vriendelijke gezicht: Een hoop kennis!

cornelis-b

Citaat van: MikeyQR op 11-02-2014 19:20:21
Ook wij zijn met de T-5R naar de uitdeukmeeting geweest, was een geslaagde dag weer een hoop bekenden gezichten gezien, wij waren er rond 11:30 uur, en we kwamen @Vulk tegen onderweg die op terug weg was.

De T-5R had een paar kleine deukjes en ook alleen maar in de LV en LA deuren die zijn er allemaal uit nu, wel had de beste man veel moeite met 2 kleine deukjes onderop de LV portier maar dat is toch gelukt om ze weg te krijgen. :eusa_dance: :eusa_clap:

Grappig was wel dat toen ik met de T-5R naar binnen reed, dat bijna iedereen de T-5R stond te bewonderen, ;D viel mijn vriendin meteen op. :eusa_shifty:

Weet je zeker dat ze naar de T-5R keken  ;D ;D

Leuk jullie daar ontmoet te hebben.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Citaat van: razorx op 11-02-2014 23:46:01
Je bent gewoon goed bezig Mike.
En eenieder die je kent weet dat er wat meer zit achter je vriendelijke gezicht: Een hoop kennis!

Mooi verwoord Yits 8)

Citaat van: cornelis-b op 11-02-2014 23:52:53
Citaat van: MikeyQR op 11-02-2014 19:20:21
Ook wij zijn met de T-5R naar de uitdeukmeeting geweest, was een geslaagde dag weer een hoop bekenden gezichten gezien, wij waren er rond 11:30 uur, en we kwamen @Vulk tegen onderweg die op terug weg was.

De T-5R had een paar kleine deukjes en ook alleen maar in de LV en LA deuren die zijn er allemaal uit nu, wel had de beste man veel moeite met 2 kleine deukjes onderop de LV portier maar dat is toch gelukt om ze weg te krijgen. :eusa_dance: :eusa_clap:

Grappig was wel dat toen ik met de T-5R naar binnen reed, dat bijna iedereen de T-5R stond te bewonderen, ;D viel mijn vriendin meteen op. :eusa_shifty:

Weet je zeker dat ze naar de T-5R keken  ;D ;D

Leuk jullie daar ontmoet te hebben.

Zal toch wel?  :eusa_think: ;D

Thanks!, ook leuk om met jullie gesproken te hebben. 8)

elianmars

0w30? Dat hoort in de nieuwere modellen, maar niet in de 850  :eusa_think:

MikeyQR

Klopt Marcel ;), ik heb er nu 5w40 in gedaan, moet zeggen dat ik tot nu toe geen olieverbruik meet nu na 3000 km gereden te hebben en na de oliewissel :)

MikeyQR

Goede avond allen.

Vandaag de oliekoeler leidingen vervangen, was hard nodig want ze waren goed lek dus die zijn nu ook weer vers en kunnen er weer 19 jaar tegen aan. 8)

Ook gelijk mijn RIP kitje gemonteerd staat veel beter onder de kap dan al die buizen. ;D

Verder heb ik vandaag 18 inch Pegasus gemonteerd maar toch twijfel ik of ik ze eronder hou?, wat vinden jullie? :eusa_think:

innocenti

18"PEGASUS  :eusa_clap: :eusa_clap:

Heel gaaf zo, zeker in combi met de XC achterbumper

maruska

nope, 17" staat mooier.. 18" is mijns inziens ook meer een V velg
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

Hmmmm twijfel twijfel :eusa_think:, ik vind het zeker goed staan maar ze hebben een opknap beurt nodig en het zijn niet de originele Pegasus maar dat is opzich niet erg. ;)
Kleur is ook wel mooi onder de BS. 8)

Eigenlijk zoek ik Tritons en zou ik ze maken zoals ik ze onder de witte R had. 8) :eusa_shifty:
Of een mooi setje Titans voor de zomer. 8)

hertogjan6

Citaat van: MikeyQR op 22-02-2014 20:35:24
Hmmmm twijfel twijfel :eusa_think:, ik vind het zeker goed staan maar ze hebben een opknap beurt nodig en het zijn niet de originele Pegasus maar dat is opzich niet erg. ;)
Kleur is ook wel mooi onder de BS. 8)

Eigenlijk zoek ik Tritons en zou ik ze maken zoals ik ze onder de witte R had. 8) :eusa_shifty:
tritons stonden laatst nog op MP ...sorry niet getipt  :-\

PS dit staat serieus ook gruwlijk gaaf!
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R