Project Saffron C70

Gestart door MikeyQR, 09-12-2012 23:29:56

Vorige topic - Volgende topic

daanium

Sweet!
Zo hoort dat op een C70, mooie bumpert ;)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

MikeyQR

Hahaa, klopt gaat zekers mooi staan. :D

MikeyQR

Updateje ook ik ga naar de 20 jaar T-5R meeting :eusa_dance: , en ook nog met een T-5R  :eusa_dance: :eusa_dance:

Ik ga zowel zaterdag als zondag, zaterdag meerijden met de toer en zondag de lijnup. 8)

Verder ben ik gister bezig geweest met de 745, de versterker (Alpine) die uit de C kwam (niet volvo versterker) heb ik nu in de 745 gemaakt en aangesloten  :eusa_whistle:
De originele C70 speakers heb ik er ook bij gekocht van Joost en Pimmers, dus de Dynaudio Bass speakers heb ik 100W de stuk  :evil: , de versterker is 400W dus dat gaat lekker klinken. :P

Ben nu bezig met het pas maken van de panelen zodat de speakers erin kunnen.

Wordt vervolgd. ;D

MiniG

Citaat van: MikeyQR op 22-08-2014 10:23:46
Updateje ook ik ga naar de 20 jaar T-5R meeting :eusa_dance: , en ook nog met een T-5R  :eusa_dance: :eusa_dance:

Ik ga zowel zaterdag als zondag, zaterdag meerijden met de toer en zondag de lijnup. 8)

Verder ben ik gister bezig geweest met de 745, de versterker (Alpine) die uit de C kwam (niet volvo versterker) heb ik nu in de 745 gemaakt en aangesloten  :eusa_whistle:
De originele C70 speakers heb ik er ook bij gekocht van Joost en Pimmers, dus de Dynaudio Bass speakers heb ik 100W de stuk  :evil: , de versterker is 400W dus dat gaat lekker klinken. :P

Wordt vervolgd. ;D

Waar ga je de "ik neem aan Extra" bass speakers in wegwerken dan??

Never drive faster then your guardian can fly

cornelis-b

Citaat van: MiniG op 22-08-2014 15:31:37
Citaat van: MikeyQR op 22-08-2014 10:23:46

Wordt vervolgd. ;D

Waar ga je de "ik neem aan Extra" bass speakers in wegwerken dan??

Rugleuning achterbank met een aan en uit schakelaar op de console zodat de eventuele passagiers achterin ze kunnen uit schakelen??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Nope heren gaat in de oude sloep, de 745 ;D ,ruimte zat achterin!! :evil:

De bass speakers die Henk bedoelt komen er ook in en idd achter de rugleuning in de C70 met schakelaar.  8)

MikeyQR

En daar is de V70R bumper dan eindelijk, ik heb hem alvast klaar gemaakt voor de spuiter want de roosters en mistlampen zaten er nog in, hoef ik er dus ook niet bij te kopen 8)

Ook kreeg ;D ik er een setje cross over speakers bij, die dus achter de achterbank in de C70 moeten, alleen cabrio dat wel, ik wil ze dus in mijn Coupe hebben dus is even informeren wat ik allemaal nodig heb kwa bekabeling. ;)  

daanium

De foto's doen het niet?Ben wel benieuwd hoe je het gaat maken.

elianmars

Ik zie de foto's gewoon, hoor.

MikeyQR

Foto's zie ik ook gewoon ;)

De speakers, tja hoop dat ze er in kunnen kwa geluid schijnt het in een coupe niet heel veel verschil te geven vandaar er geen kabelboom klaar ligt.
Maar als het echt niet lukt gaan ze of in het te koop hoekje (ze werken wel gewoon heb ze getest in de 745), en anders bewaar ik ze gewoon tot ik een C70 cabrio heb voor erbij of ipv van de 745. 8)

daanium

owja, foto's gaan prima (op m'n windows computer, telefoon vond ze misschien te groot, maakt ook niet uit ;))

MikeyQR

Citaat van: daanium op 25-08-2014 22:29:48
owja, foto's gaan prima (op m'n windows computer, telefoon vond ze misschien te groot, maakt ook niet uit ;))

Gelukkig maar dan, ik heb ze bij Elferink vandaan, er staan nog een paar C70 cabrio's buiten maar daar lagen alleen de portier speakers nog maar in en die lagen is een 10 cm laag water. ::)

daanium

Dan zal het nog wel beter klinken als ik ze er gewoon uit laat haha :P
Ik houd hier jou blog eens in de gaten, als het toch wel te doen is, ga ik eens op zoek naar een setje :)

MikeyQR

Ja dat zal ik zeker doen, als het iets is laat ik dat hier weten. ;)

T5-4life

Dit ga ik zeker volgen Mike. Ik ben gek op goed geluid.
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm