MatthewRM

Gestart door MatthewRM, 18-12-2012 21:56:28

Vorige topic - Volgende topic

V70R AWD

Deze staat al heeeeel lang te koop en hij krijgt hem niet verkocht :eusa_think:

MatthewRM

Citaat van: V70R AWD op 21-12-2012 00:42:39

Ik heb de verkoper een mail gestuurd dus het is afwachten of hij akkoord gaat met mijn uiterste bod.
Zojuist een hele mooie 850 tegengekomen op autoscout. Prijs ligt wel weer wat hoger dan het budget toe laat maar misschien kan het er van af.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=222979135&pr=0

Mijn budget is zo'n 2750 voor de auto en daarnaast nog 250 euro voor kleine reparaties. Ik kan het meeste zelf doen op de auto hobby club en vind het ook leuk als er wat werk aan zit, vandaar het budget. Mag aannemen dat het een fair budget is? Gezien de advertenties waar in interesse in heb.

den dis

Mijn ervaring heeft me geleerd dat als je voor dit bedrag een roffel vind er meestal wel redelijk veel achterstallig onderhoud aan moet gebeuren waarbij je wel eens een beetje over het voorziene bedrag voor herstellingen kan gaan.

suc6 met de zoektocht
mvg
Dennis

Sbv

Is het geen Amerikaanse import gezien de mijlen teller. Die zijn soms toch net wat anders als de Europese. Ik doel dan op de auto uit de openingspost. Ik vind die redelijk aan de prijs moet ik zeggen.
Je budget is denk ik redelijk, maar 250 onvoorzien denk ik wat laag. Initieel misschien goed.

Die zwarte 850R van Autoscout is van een forumlid geweest overigens

TonV70R

Citaat van: MatthewRM op 21-12-2012 20:40:30
Citaat van: V70R AWD op 21-12-2012 00:42:39

Ik heb de verkoper een mail gestuurd dus het is afwachten of hij akkoord gaat met mijn uiterste bod.
Zojuist een hele mooie 850 tegengekomen op autoscout. Prijs ligt wel weer wat hoger dan het budget toe laat maar misschien kan het er van af.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=222979135&pr=0

Mijn budget is zo'n 2750 voor de auto en daarnaast nog 250 euro voor kleine reparaties. Ik kan het meeste zelf doen op de auto hobby club en vind het ook leuk als er wat werk aan zit, vandaar het budget. Mag aannemen dat het een fair budget is? Gezien de advertenties waar in interesse in heb.

zal hem dan wel niet worden de V70, deze zal wel niet zo ver zakken naar de 2750/3000 euro.

Verder de keuze tussen een automaat en een handbak? Ik wou geen automaat, maar heb er nu toch een. Rijdt echt heerlijk en je raakt er snel aan gewend. Verbruik in de stad is wat hoger, maar op de snelweg valt het allemaal wel mee, is gewoon vergelijkbaar of iets zuiniger dan een handbak.

Succes met je keuze.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

MatthewRM

Citaat van: TonV70R op 22-12-2012 20:01:01

zal hem dan wel niet worden de V70, deze zal wel niet zo ver zakken naar de 2750/3000 euro.

Klopt, verkoper zakt niet verder dan 3350. Dan houd het voor mij op en ga ik toch voor de 850 uit de begin post. De eigenaar is deze week nog op vakantie met de auto dus zal in het nieuwe jaar moeten gebeuren.
Voordeel bij deze auto is dat er een set winterbanden met velg zal bij zit. Deze zal ik er dan ook onder zetten en dan is het plan om in het voorjaar een setje mooie velgen onder de auto te zetten. Zat zelf te denken aan de donkere R velgen maar welke mogelijkheden zijn er nog meer voor de 850? Welke maten passen eronder bijv.

henry classic v70

16" en 17" ET43 (ET-waarde is belangrijk)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Hiker

ik zou voor de V70R gaan. Iets nieuwer, dan heb je alle opties. Je hoeft hem alleen maar technisch in orde te krijgen, indien dat nodig is.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Voor die paar honderd euro meer had ik toch echt voor de V70R gegaan  :eusa_shifty:

Julian

Citaat van: elianmars op 28-12-2012 20:53:10
Voor die paar honderd euro meer had ik toch echt voor de V70R gegaan  :eusa_shifty:

+ 1!
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Julian

Is dit niks leuks? Heb je een mooie Rode R en ook nog genoeg geld over voor technische mankementen (Die er waarschijnlijk wel zijn)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m628069161-volvo-850r-bright-red-nieuwe-fotos.html?
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Erik_M.

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 12:42:16
Is het geen Amerikaanse import gezien de mijlen teller. Die zijn soms toch net wat anders als de Europese. Ik doel dan op de auto uit de openingspost. Ik vind die redelijk aan de prijs moet ik zeggen.
Je budget is denk ik redelijk, maar 250 onvoorzien denk ik wat laag. Initieel misschien goed.

Die zwarte 850R van Autoscout is van een forumlid geweest overigens

Deze BS 855R is van Jan_D geweest. Een heel goed onderhouden auto. Stuur Jan 'ns een PB zou ik zeggen.

gRoet,
eRik

MatthewRM

Citaat van: Hiker op 28-12-2012 20:24:54
ik zou voor de V70R gaan. Iets nieuwer, dan heb je alle opties. Je hoeft hem alleen maar technisch in orde te krijgen, indien dat nodig is.
Citaat van: elianmars op 28-12-2012 20:53:10

En toch lees ik ook van verschillende mensen dat de voorkeur uit gaat naar de 850 om z'n karakter en dat er meer rijplezier mee te beleven is. Al denk ik zelf dat zoiets puur iemands mening is. Ik vind 3350 toch riskant voor 330000 op de teller ook al is het een Volvo. En gezien het feit dat deze al geruime tijd in de verkoop staat en maar niet verkocht wordt. Maar een kijkje nemen kan geen kwaad natuurlijk.

MatthewRM

Citaat van: Sbv op 22-12-2012 12:42:16

Wat is in jullie ogen een redelijke prijs voor deze auto dan? Als ik deze vergelijk met andere 850's dan is deze qua opties en uiterlijke staat gezien het voordeligst. Of zie ik iets over het hoofd?

triton

En heb je al een 850/v70 aangeschaft?
Professioneel raddraaier