T5R onderstuk op orignele T5

Gestart door Manga, 28-09-2004 22:58:14

Vorige topic - Volgende topic

Manga

Ik heb een vraagje en hoor hier en daar verschillende verhalen,

Past een T5R VOORBUMPER (alleen het onderstuk) op de bumper van een T5??

weet iemand dit of is het een geheel andere bumper?

850R 2.0 DOP

Spin!

Hey Manga, je hebt me laatst nog gemaild...een t5r voorbumper monteer je zonder problemen eronder. Het zijn dezelfde aansluitingen. Je moet alleen de roostertjes behouden en nieuwe popnagels in je wielkassen maken. De platen onder de koplampen moet je er ook vanaf halen om wat verborgen torques los te schroeven. Wat ik als enige tegenkwam bij het monteren van zo'n bumper is dat de rubbers van de mistlampen niet pastten...verder...

no tengo di problemo!

www.vm-parts.nl

baxie

Dit is gewoon een klik systeem. Laatst gedaan bij mijn t5 was in een uurtje klaar! ;D
Oude popnagels uitborgen bij de wielkasten. Torx schroeven bovenkant bumper loshalen(en idd onder de koplamp platen)
In de middelste sleufgat onder in je bumper zitten er geloof ik ook nog een stuk of 3. Het hele zooitje schuif je er dan af. Onderste gedeelte van de bumper klik je van het zwarte kunstof gedeelte af. Monteren in omgekeerde volgorde. Het enige wat ff kan tegenzitten is dat de torx schroeven nog wel eens vastgerot kunnen zitten :'(

Manga

Hardstikke bedankt, (ook spin voor de mail eerst)... ik ging echter twijfelen omdat iemand bij een garage zei dat het een compleet andere bumper is...

Ik ga hem een deze dagen bestellen, ik heb t5r velgen nu en een vol leder interieur(memory) over kunnen nemen. Nu nog de bumper en evt een spoiler.

Vind een T5R gewoon mooier en toen ik een 850 kocht had ik het geld alleen voor een T5... dus vandaar deze opzet...

850R 2.0 DOP

Spin!

Hoe ben je aan je t5r velgen gekomen? Ik zoek ze ook, maar probeer ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ik heb zelfs al geprobeerd om ze te ruilen, er zijn mensen die geen benul van wat die titan velgen waard zijn. Een jaar geleden stond er een setje van 5 velgen te koop op marktplaats incl banden. De prijs was: 250 euro. Binnen een uur lag er al een bod van 1200,-

Dus gewoon wachten totdat iemand mijn velgen mooier vindt dan zijn t5r velgen... :D

www.vm-parts.nl

Rudi

Citaat van: manga op 30-09-2004 20:24:43
Hardstikke bedankt, (ook spin voor de mail eerst)... ik ging echter twijfelen omdat iemand bij een garage zei dat het een compleet andere bumper is...

Hij bedoelde waarschijnlijk de 850R bumper,die wou ik destijds ook onder m'n T5 hebben maar dat paste niet volgens hun...
Dr.Go-Fast...

Walter

Citaat van: Rudi op 20-10-2004 10:43:40
Citaat van: manga op 30-09-2004 20:24:43

Hij bedoelde waarschijnlijk de 850R bumper,die wou ik destijds ook onder m'n T5 hebben maar dat paste niet volgens hun...

T-5R en R bumpers zijn identiek en passen op iedere 850 van na modeljaar 94 (lage koplampen)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Peth©oni

Citaat van: VolvoMafia op 21-10-2004 09:19:01

T-5R en R bumpers zijn identiek en passen op iedere 850 van na modeljaar 94 (lage koplampen)

Fase II......  ;)

M a r c

Citaat van: Spin op 01-10-2004 12:22:52
Hoe ben je aan je t5r velgen gekomen? Ik zoek ze ook, maar probeer ze zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ik heb zelfs al geprobeerd om ze te ruilen, er zijn mensen die geen benul van wat die titan velgen waard zijn. Een jaar geleden stond er een setje van 5 velgen te koop op marktplaats incl banden. De prijs was: 250 euro. Binnen een uur lag er al een bod van 1200,-

Dus gewoon wachten totdat iemand mijn velgen mooier vindt dan zijn t5r velgen... :D

Kun je denk ik lang wachten... Mooie dingen kosten nu eenmaal geld. Wonderen gebeuren zelden  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Boeijke

Zelfs van het oude type (fase 1 :D) is nog wel een soort van t5-r van te maken. Een soort van wannabee t5-r. Zie foto's alhier. En is toch echt een '92er. Alleen, ja helaas, ook hier ontbreken die velgen :'(.

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=36;action=display;threadid=5897;start=0

Willem

M a r c

Citaat van: Boeijke op 21-10-2004 20:30:21
Zelfs van het oude type (fase 1 :D) is nog wel een soort van t5-r van te maken. Een soort van wannabee t5-r. Zie foto's alhier. En is toch echt een '92er. Alleen, ja helaas, ook hier ontbreken die velgen :'(.

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=36;action=display;threadid=5897;start=0

Willem

Moet je eerst ook nog even 5-gaats wielnaven erop zetten voordat er Titans op kunnen. Het is trouwens T-5R en niet T5-R....  ;)

info@europeantuning.nl

Boeijke

Ik weet het van die 5 gaats naven. Wordt een prijzige hobby. Maar wie weet. Eeerst maar eens een andere baan zoeken. Mijn baas kreeg het idee deze week failliet te gaan. >:(

En oke, ik beken :-X. Het is T-5R. Je hebt geheel gelijk. Ff niet opgelet.

BartT5R

Ik denk dat velen onder jullie die van hun T5 een T-5R willen maken beter gewoon een T-5R hadden kunnen kopen, krijgen wij ook niet het probleem van nep T-5R's.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

M a r c

Citaat van: BartT5R op 22-10-2004 09:21:27
Ik denk dat velen onder jullie die van hun T5 een T-5R willen maken beter gewoon een T-5R hadden kunnen kopen, krijgen wij ook niet het probleem van nep T-5R's.

Ach, een rode T-5R bestaat toch niet.  ;)

info@europeantuning.nl

Boeijke

En daarbij is het niet eens een T5 om er een T-5R van te maken. :P
Is maar een "gewone" GLT. Maar heb het ding zo gekocht en vondt em wel mooi. En daarbij ook nog eens voor belachelijke weinig geld en een idioot goeie inruil van mijn oude Mazda 626. En wat is er mis mee dat ik er een paar mooie velgen onder wil hebben?? En tja, laat die titans nu eens gewoon mooi zijn. Maar dat wil niet zeggen dat die eronder komen. Kost een hoop geld door die hele ombouw van vier naar vijf gaats.

Groetjes, Willem en zijn GLT(die er toevallig wel deftig bij staat) ;)