Interessepeiling: Verstevigingsbrug achter in de Estate

Gestart door irian paul, 27-12-2012 21:11:48

Vorige topic - Volgende topic

arie1965

The European Volvo forum

elianmars

Spin!

Domme vraag wellicht, maar ik vroeg mij af of deze brug je draaicirkel vergroot?

www.vm-parts.nl

Vulk

BBS

En al zou het zo zijn, die schepen van ons hebben sowieso al een draaicirkel als een tank. Wat zou dan die paar centimeter nog uitmaken :eusa_think: ;D
Volvoloos....

arie1965

The European Volvo forum

Spin!

www.vm-parts.nl

Spin!

www.vm-parts.nl

Reddevil

Heb een MY2005 T5 V70, schijnt dan ook te passen he?

1 Eric Kubbe
2 peteR_lpi
3 Bostel
4 Pieranja
5 marc-850
6 L.E.E
7 Reddevil
(het past niet   :-[)

Je ziet ook wel dergelijke constructies in de motorruimte, is daar geen animo voor? Of zijn die bruggen makkelijk zelf aan te schaffen?

elianmars

Citaat van: Reddevil op 12-01-2013 15:48:19
Heb een MY2005 T5 V70, schijnt dan ook te passen he?

Eh, nee. Ik zal mijn post op het Volvoforum even aanpassen, want blijkbaar heb ik de indruk gewekt dat het wel past  :eusa_shifty:

sammie

Citaat van: Reddevil op 12-01-2013 15:48:19
Je ziet ook wel dergelijke constructies in de motorruimte, is daar geen animo voor? Of zijn die bruggen makkelijk zelf aan te schaffen?

Voor €80 op marktplaats te vinden, maar voor minder wil ik mij wel opgeven. Nu nog iemand die ze maakt.
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

arie1965

Volgende serie
Tja dat ligt er maar net aan hoeveel animo er is.Dan dan heb ik het wel over tientallen 

Dus maar weer een lijstje puur uit intresse worden alleen gemaakt bij voldoende afname.

1 Eric Kubbe
2 peteR_lpi
3 Bostel
4 Pieranja
5 marc-850
6 L.E.E

Bovenstaande tekst graag bij het lijstje houden
The European Volvo forum

arie1965

Deze week kun je voor het laatst opgeven.
daarna krijg je een mailtje van Irian voor de betaling.
The European Volvo forum

arie1965

Irian heeft de testversteviger ook in de v 70 gepast van zn zwager om er zeker van te zijn dat het gaat passen.
Past prima  ;D
Vandaag is ook het laserwerk binnen gekomen. 120 stuks :eusa_dance:

deze worden morgen getrommeld.
Trommelen  word gedaan om de scherpe kantjes eraf te krijgen voor de poedercoating
Zodra ik van de week het materiaal gezaagd heb ga ik beginnen met de productie in de avonduurtjes.

groetjes Arie
The European Volvo forum

Erik_M.

Citaat van: arie1965 op 14-01-2013 18:46:59
Irian heeft de testversteviger ook in de v 70 gepast van zn zwager om er zeker van te zijn dat het gaat passen.
Past prima  ;D
Vandaag is ook het laserwerk binnen gekomen. 120 stuks :eusa_dance:

http://img259.imageshack.us/img259/1715/laserwerkvovo850.jpg

deze worden morgen getrommeld.
Trommelen  word gedaan om de scherpe kantjes eraf te krijgen voor de poedercoating
Zodra ik van de week het materiaal gezaagd heb ga ik beginnen met de productie in de avonduurtjes.

groetjes Arie

Hoi Arie,

Wat een klus ! Top dat je dit in je avonduren allemaal doet. Ben benieuwd naar het resultaat, maar dat gaat ongetwijfeld goedkomen.

Succes !