Interessepeiling: Verstevigingsbrug achter in de Estate

Gestart door irian paul, 27-12-2012 21:11:48

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Citaat van: J.Langras op 25-01-2013 23:38:19
Beste allen,
Zeer recent een V70r AWD 1997 saffron aangeschaft, zag net deze interessepeiling en heb dus ook interesse. Is er nog één verkrijgbaar.
Beetje achtergrond van mij dan maar, dat hoort er wel bij. Andere auto's Saab 9-5 en Saab 9-7x. Dat is hier ook geen vloeken neem ik aan. Met regelmaat ook op saabforum actief en ook hier voel ik mij al thuis. Geweldig al die informatie en de hulp waarmee je snel verder komt.

De V70r is altijd zeer goed onderhouden ook het exterieur/ interieur is nog geweldig. Heeft intussen gelopen 261.000 km.  
Intussen een expert gevonden en alles bij twijfel laten vervangen. Complete carterventilatie/ Vacuüm slangen, 3-wegklep/ visco(voor de zekerheid om de haakse-overbrenging te sparen)/ nivomats schokbrekers/ LMM/ Remmen en schijven/ remslangen/ Originele veerpootbrug geplaatst. Morgen nog dubbele uitlaat vervangen voor RVS en zo precies mogelijk uit laten lijnen (loopt iets naar rechts)

Dit lijkt veel en prijzig, maar zo doe ik het altijd om daarna nooit (zeg nooit nooit) meer wat te krijgen. De auto rijdt nu eigenlijk geweldig, het lijkt wel een nieuwe.

Bedankt voor het lezen van mijn gezwam en ik hoop dat er nog een achter brug over is.

Gr. Jos

He jos, ik zou de bovestaande tekst even in een blog starten, oj in even voorstellen....dan leest iedereen je post....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

J.Langras

volvobug

Zo, de brug vandaag overhandigd gekregen door Irian himself, ziet er top uit mannen. Morgen maar eens monteren.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arie1965

Citaat van: volvobug op 26-01-2013 21:02:18
Zo, de brug vandaag overhandigd gekregen door Irian himself, ziet er top uit mannen. Morgen maar eens monteren.
maak maar een mooie foto ;)
The European Volvo forum

arie1965

Misschien vloeken in de kerk hier maar zou zon versteviger ook in de 940 kunnen.
The European Volvo forum

snix

Zo die zit.

Moest alleen even de vulslang van de lpg iets verleggen.

sven0503

Goed man :-) k kom mijne komende week wel ff bij je ophalen.. :-)

mehn

Zit die sticker overal op?

Dan maandag maar eens stickerverwijderaar in huis halen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

volvobug

Citaat van: volvobug op 26-01-2013 21:02:18

En hop! Tight fit  :eusa_clap:

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

TonV70R

Citaat van: mehn op 27-01-2013 14:11:45

Mijn idee ;)
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

KIM

Ik zal nog wel even na moeten denken waar ik mijn doppenset ga laten. Er gaat een pijp in de weg zitten  :eusa_think:

mehn

Citaat van: KIM op 27-01-2013 14:23:33
Ik zal nog wel even na moeten denken waar ik mijn doppenset ga laten. Er gaat een pijp in de weg zitten  :eusa_think:

Daar zit bij mij een flinke versterker...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

KIM

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 27-01-2013 14:28:47
Citaat van: TonV70R op 27-01-2013 14:17:47
Citaat van: mehn op 27-01-2013 14:11:45

Mijn idee ;)

+ 1

Had op z'n minst even gevraagd kunnen worden of het op prijs werd gesteld dat er een sticker op zou gaan, lijkt me   :eusa_think: