Gereedschap kar / wagen aanschaffen

Gestart door Driven2Shine, 26-12-2012 12:29:56

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Dat ziet er zeer profi uit Steve, dus als je nu een kras niet uit een plaatdeel krijgt ga je het gewoon vervangen?  ;D

Groet,
The Demon.

Broabander

Mooi spulleke Steve! Wil ik ook :P

Citaat van: Dirk342 op 30-12-2012 14:55:38
Wat me meteen opviel aan de AMP- en popnageltang dat deze voor af en toe gebruik voldoende zijn, maar als je ze vaker nodig hebt je ze gaat vervloeken ;D

Ja ik heb dezelfde tangen, om zo eens in het jaar een connector aan een speaker te zetten is het ideaal maar ik heb wel eens twee uur lang de kabelboom van mijn brommer opnieuw aan zitten leggen en dan kun je het ding wel verbranden :evil:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

Citaat van: Driven2Shine op 30-12-2012 15:01:30
Ik zet hem op de verlanglijst naast een goede set ring ratel sleutels.
Thanks voor de tip.
Goede tip !  Deze van Ampro nemen, heb ik zelf ook als 2e set en zijn echt super en bevallen supergoed.  Ook voldoende sterk en je kunt er ook echt kracht op zetten zonder dat je door de ratel heen gaat.

http://www.avao.nl/

Driven2Shine

Dirk die site kende ik nog niet maar heb hem vast gebookmarked.
Zal in het nieuwe jaar worden dat ik zoiets ga aanschaffen vanwege een echo in de portemonnee momenteel.

UserID6342

Logisch Steve, ik heb het hier ook al (voor de tweede keer in me leven) in een periode op moeten bouwen.  Zoiets kun je gewoon niet in 1x aanschaffen, althans ik niet.  Kleine schatting van wat er momenteel hier staat ga je al heel snel richting 4 nullen :(.  Ook omdat ik qua gereedschap soms een vrij lastige afwijking heb want wil alles dubbel hebben.  Dus 2 sets ringsleutels hoog, 2 sets ringsleutels plat, etc, etc.

Dit gewoon voor het gemak met het sleutelen.  Grijp hier praktisch niet mis op iets.  En wat ik dan echt niet heb schaf ik dan ook meteen aan zodra ik een paar centen overheb.

ed

Citaat van: arjenT5R op 26-12-2012 13:48:22
Tengtools heb je ook in verschillende kwaliteiten de dure versie is best goei spul  :)

Is dat echt zo? Volgens mij heeft Tengtools maar 1 kwaliteit. Ik heb zelf overigens een complete kar van Tengtools. Fijn spul, in elk geval de sleutels/doppensets enz. Bepaalde spullen kun je beter niet kopen. Ik heb bijvoorbeeld een draadsnij setje gekocht die in de kar past (tray). Is echt bagger kwaliteit. Zelfde geldt voor de schroevedraaiers. Maar de rest is prima en tevens goede garantie. Iets stuk is gratis vervangen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Martijn_B

Ziet er denk ik erg prima uit voor hetgeen jij er mee wilt gaan doen! Veel plezier er mee!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software