855 T-5R project > 418 T-5

Gestart door grijzev70tdi, 31-12-2012 17:31:32

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Dit zijn de stoters zelf, pakking word gewoon nieuw
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

EdenAli

Citaat van: V70 2.5T op 09-01-2013 00:05:04
Citaat van: grijzev70tdi op 08-01-2013 12:35:24
Even setje titans geregeld  :eusa_whistle:

Niet voor mij hoor, maar zou je niet eerst kijken dat je de T-5R op kenteken krijgt voordat je geld uit gaat geven?
Ook niet vanwege de kop en dergelijke want dat had ik ook wel in orde willen hebben ( gewoon omdat het leuk is om te doen en omdat het kan ) maar eerder met uiterlijke dingen.
Dadelijk krijg je hem niet op nl kenteken en heb je een bak geld aan het uiterlijk uitgegeven en je kan er niet mee gaan rijden.

Maar wat Titans betreft, ik weet er nog wel een die een mooie 2e set kan gebruiken :eusa_shifty:

Kenteken kan wel maar ik weet niet hoe lang we er mee bezig zijn
Plus als je kenteken hebt moet je ook schorsen en dat hoeft nu dus niet.
Wil het niet met het kenteken hebben we wel als het goed is een fijn lopend motortje.

grijzev70tdi

Velgkes. Moeten opnieuw gebalanceerd worden lijkt me logisch. Een heeft iets schade, denk van remvloeistof. Als ik er zin in heb maar eens opknappen

EdenAli

Sbv

Niet verkeerd die velgen. Beter dan die 940 dingen tenminste.

Nu snel blok fixen en dan maar kijken wat en hoe

grijzev70tdi

Ed heeft contact gehad met de RDW en het is gewoon mogelijk om er een kenteken op te krijgen. Blok heb ik ook vertrouwen in

UserID6342

Ed mag graag uitleggen hoe, want hoogstwaarschijnlijk komt hij dan bij het RDW in Arnhem uit.  An sich erg soepel, mits je de originele papieren uit het land van herkomst hebt.  Kopieën werden 2 jaar geleden en vorig jaar absoluut niet geaccepteerd.

grijzev70tdi

@ dirk, alleen met de kopien ga je het idd niet redden. Maar met een certificaat van oorsprong wat via de dealer is te verkrijgen is het wel mogelijk. Dus mits het geen gestolen auto blijkt te zijn of iets in die orde zal het moeten lukken volgens de RDW.

@ koen, ja is slaglood, dus gewoon nu netjes balanceren

grijzev70tdi

Ik snap het wel, deze velgen werden alleen gebruikt in sneeuw of wintersport (dus zaten er voor2 weken per jaar onder) en slaglood blijft toch wat beter zitten als plaklood. Overgins zou ik het zelf niet willen, slaglood op lochtmetaal

elianmars

Citaat van: koen.s op 09-01-2013 22:04:21
Citaat van: grijzev70tdi op 09-01-2013 21:54:00
@ dirk, alleen met de kopien ga je het idd niet redden. Maar met een certificaat van oorsprong wat via de dealer is te verkrijgen is het wel mogelijk. Dus mits het geen gestolen auto blijkt te zijn of iets in die orde zal het moeten lukken volgens de RDW.

@ koen, ja is slaglood, dus gewoon nu netjes balanceren

Dat snap ik echt niet, slaglood op lichtmetaalen velgen  :eusa_wall:
Moet iemand niet op mijn velgen proberen, dat sla ik het lood persoonlijk op diegene  ;D

Is veel gedaan bij de Titans. Ook bij Columba's, trouwens.

grijzev70tdi

Sommige mensen intresseerd het niks, en het is een stuk makkelijker balanceren.

grijzev70tdi

Net even koppakkingset besteld. Duurde even tot alles was uitgezocht. Als het goed is is het morgen binnen. Was trouwens bij de dealer goedkoper dan bij de Growa (automaterialen zaak). Scheelde 60 euro ongeveer.

Kijken of de kop ook klaar is dit weekend. Ik heb er goede hoop in :)

EdenAli

Als de riem van Martijn B dan ook nog binnen is is het helemaal feest.

Robster480

Citaat van: grijzev70tdi op 09-01-2013 22:21:22
Sommige mensen intresseerd het niks, en het is een stuk makkelijker balanceren.

Balanceren voor mietjes ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>