855 T-5R project > 418 T-5

Gestart door grijzev70tdi, 31-12-2012 17:31:32

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Zet je toch 1 of 2 auto's om de hoek?

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

welke hoek? Zet er wel 2 bij de politie bureau ;D Toen ik de GLT bij huis had heb ik wel paar keer commentaar gehad. Met name om ruimte gebrek door de week. Maar de T-5R staat gewoon op de oprit
Grolsch, het klinkt al lekkerder

850 R

Citaat van: grijzev70tdi op 13-01-2013 18:32:01
Dan was er nog minder gebeurt ;D de grolsch smaakte weer fijn gisteravond

heb het hele weekend een maatje geholpen zn blok uit zn civic te verwijden voor een swap. dat moest allemaal voor de deur gebeuren in -3, ook met een beheurlijke katerkop. i know how you feel ;)
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

grijzev70tdi

qua kou viel het best mee als je bezig bent. Maar in de werkplaats is het toch handiger een distributie erop te leggen dan in het gras.

Sbv

pics or it did not happen  ;D

grijzev70tdi

Nope geen pics ;D Zo spannend is het ook weer niet, alleen kop zit erop en de klepstoters. Verder alles beetje normaal gemaakt want die kop is er niet op een fatsoenlijke manier afgehaald. Multiriem lag er half naast, spanner zat er nog aan. Inlaatspruitstuk ligt er nog. Dus dat allemaal beetje weg gehaald zodat ik fatsoenlijk kan werken

grijzev70tdi

Zo, hij staat in Lochem. MOrgen in een lekker warme garage zo ver mogelijk afbouwen. Eerst even de peugeot weg brengen ;D

EdenAli

Morgen middag als ik klaar ben met het uitbouwen van de keuken van schoonmama.
Kom ik wel even kijken schroef dan wel evne de resterende titans eronder zo is het geen gezicht .
Stel dat er potenciele kopers kijken.

Succes morgen en nee ik heb nog geen riem gekregen vandaag.

grijzev70tdi

Moet je de andere  titans nog wel ff uit markelo halen ;D Kreeg ze niet mee ;)

Keuken uitbouwen is toch met een uurtje klaar? ;D

Sbv

Morgenavond rijden dus...

EdenAli

Citaat van: grijzev70tdi op 18-01-2013 21:22:46
Moet je de andere  titans nog wel ff uit markelo halen ;D Kreeg ze niet mee ;)

Keuken uitbouwen is toch met een uurtje klaar? ;D

V70 D5/ 855 estate  en geen ruimte?

Wat zat er verders in dan?

grijzev70tdi

D5 lag tv achterin en allemaal andere zooi. 855 rest van de onderdelen wat voorin moet komen.

Heb er nog 1 mee kunnen krijgen, zodat voor de wielen er aan kunnen

EdenAli

Oke zie het morgen wel

grijzev70tdi

Kijk maar, anders komt het wel een andere keer ;) Zullen zien of hij morgen de eerste meters gaat maken. Heb in iedergeval een voorbeeld auto in de showroom staan. Toevallig precies de zelfde dag op kenteken gezet. 17-2-1995

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 18-01-2013 21:26:32
Morgenavond rijden dus...

Is wel het doel, of het gehaald word weet ik niet. Hij is iedergeval morgen weer ontdooit