855 T-5R project > 418 T-5

Gestart door grijzev70tdi, 31-12-2012 17:31:32

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Geeft niks, beetje ouwehoeren is ook belangrijk ;D

Was weer gezellig :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Graag gedaan voor de koets en jullie veel plezier met de ombouw.

grijzev70tdi

Zoals gezegt vandaag de andere koets opgehaald bij garage Verwey ;D

Omdat we onderweg beetje last hadden van een vast zittende handremkabel van de autoambu, deze af toe los moeten trekken. Die dingen worde ner niet beter op als ze in het twentekanaal hebben gelegen  ::)

De D5 moest voor andere dingen worden ingezet dus maar met Ed zijn GLT gegaan. Die het overgins perfect heeft gedaan.

Na 170 km sturen bij Marcel aangekomen. Daar moest nog snel even paar wiellagers gewisseld worden met de T-5R. In de tussentijd een stuurhuis erin gezet om toch beetje te kunnen sturen.
Toen achterop de aanhanger gezet.

Toen weer naar Almelo gereden. Onderweg klein beetje regen gehad. Wel paar verbaasde gezichten gezien onderweg ;D

Eenmaal thuis, ding van de trailer afgeliert en toen was het afwachten of het ging passen in de garage  :eusa_pray: Nadat de koelkast naat buiten was verhuisd paste het perfect zonder bumpers eraan ;D
Moeders des huizes was ook tevreden.

Ed is helemaal blij met het stuk blik ;D

En zoon Sidney was ook erg blij, dook gelijk met papa onder de auto

Al met al was het een super leuke dag en kan het grote werk gaan beginnen  :D

elianmars

Goh, ik ga dat gekke ding nog missen hier  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Als je paar maandjes wacht zet ik er zo weer een zwarte neer, alleen dan een duitser ;D

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 02-02-2013 22:13:35
Als je paar maandjes wacht zet ik er zo weer een zwarte neer, alleen dan een duitser ;D
Je mag die andere wel komen brengen hoor

grijzev70tdi

Haha, zien wel wat we doen, zelf doormidden slijpen is ook wel lache ;D

Maandag maar met de motor verder mits het beetje weer buiten is. En evt dinsdag nog. Toch wel fijn paar dagen vrij

Sbv

Je hebt nu kenteken platen, kan je tenminste proefrijden. Helaas heb je zelf wel zelf geschorst

grijzev70tdi

Even kijken wat we gaan doen, evt gewoon paar weken even op naam om zeker te weten dat he blok zich goed houd. Beetje jammer als je het blok in de nieuwe koets zit en het is na 1000 km kapot (doordat er toch meer mis blijkt te zijn dan dat we nu kunnen zien).

Jelmar

De T-5R die in de eerste post, toevallig opgehaald in Moerkapelle?
850R

grijzev70tdi

Nee, Rijssen. Vannuit Duitsland is hij naar Apeldoorn gegaan, daarna naar Zwolle en toen is hij Rijssen (of all places ;D) gegaan. En nu dus in Lochem

elianmars

Ook vandaag was het weer een komen en gaan van 850's  ;D
De zilveren van Ed, de CY van Mark, de witte R van Mike (toch?), de zwarte sloper/opbouwer en binnen stond de groene van André.

grijzev70tdi

Ik mis nog een foto van het inbouwen van het stuurhuis. Ging helemaal zoals volvo het altijd voor heeft geschreven  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 02-02-2013 22:50:50
Ik mis nog een foto van het inbouwen van het stuurhuis. Ging helemaal zoals volvo het altijd voor heeft geschreven  :eusa_think:

Daar heb ik geen foto van gemaakt. Volgens mij heeft Mark dat gedaan.

grijzev70tdi

Dat kan heel goed ja