855 T-5R project > 418 T-5

Gestart door grijzev70tdi, 31-12-2012 17:31:32

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Langer als van een 10V?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

maruska

dat weet ik niet precies, de overbrenging is dacht ik anders.. maar in vergelijk tussen een MT en een AT, altijd MT. AT wordt pas fijn bij 5 of 6 versnellingen (bij volvo dan)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

marrrcel

Als je wilt, kan je een keer komen proef rijden in mijn R AT (geen tuning).

grijzev70tdi

Hmm dat klinkt goed. Moet ik alleen even zien dat ik richting Nijmegen kom binnenkort

marrrcel

Laat maar weten als je een keer in de buurt bent. Ik woon vlak bij Dirk. Aanbod blijft staan.

grijzev70tdi

Ik ga even kijken, ik vermoed dat Ed ook wel even mee wil (project is van ons beide). Je hoort binnenkort van mij :D Thnx alvast :)

UserID6342

Als jullie dan toch hier zijn, rijden jullie eerst met de auto van Marcel en daarna in die van mij.  Dan heb je ook een mooi vergelijk, origineel en gechipt en zijn beide automaatjes.

Automaat rijd heerlijk en veel ontspanner als een handbak, is mijn mening. Een automaat hoeft ook echt geen tekort of minpunt te zijn, je moet alleen even opletten hoe je 'm behandeld en stoplichtsprintjes zien te vermijden.

grijzev70tdi

Komt goed Dirk :) Ik heb bij een handbak het idee dat hij sneller is. Voor het gevoel idergeval. Dit is dan bij een 10V en 20V. Ik merk echt wel verschil bij Ed zijn GLT (op benzine getest) en mijn GLT.

Dat een automaat ontspanner rijd ben ik zeker met je eens.

elianmars

Ik heb echt genoten van de automaat in mijn gechipte 850 T-5.

Dat ding ging als een speer. Ook met stoplichtsprintjes  :eusa_whistle: Knalde in 6,1 seconde naar de 100.

grijzev70tdi

Word dus gewoon tijd voor proef rijden ;D

Sbv

Gewoon automaat doen. handbak is leuk, maar zou in de banaan toch wel graag automaat willen hebben. Ik ben lui.
Mijn 850R had automaat, heerlijk

grijzev70tdi

Ruilen? ;D Krijg je 2 AT bakken ;D

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 10-04-2013 12:51:09
Ruilen? ;D Krijg je 2 AT bakken ;D
Dak bak met water hoef ik al niet. Losse handbak die ik had heb ik verkocht. Wel een pookknop en houtinleg voor handbak voor je in de aanbieding

grijzev70tdi

I know ;) Handbakken heb ik er ook 2 van dus dat is het probleem niet. Bij de armsteun was toch een stuk uitgebroken?

grijzev70tdi

Kuch uch uch...

Ziet er naar uit dat het project toch nu vorm gaat krijgen.  :eusa_whistle:

Motor is onderweg, 230k gelopen, met automaat

Staat al een paar jaar stil, dus even kijken wat eraan moet gebeuren voor APK, mits dat niet zoveel is, gaan we er een paar weken in rijden.