Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Zorg dat de ramen erg goed dichtzitten. Desnoods opnieuw initialiseren(schakelaar even 5 of 7 sec vasthouden in hoogste stand van raam. Het komt nu heel af en toe nog wel een keer voor maar inmiddels negeer ik het gewoon

Markbakker

Okee top. Morgen maar even proberen.

Sbv

Negeren kun je vandaag al mee beginnen. Inmiddels heb ik ruim 90.000 km gereden nadat de auto bij garage geweest is voor dit "probleem". Soms heb ik er nog wel last van maar dan ramen een keer open en dicht doen en dan nog een keer extra dicht doen en klaar.

viking_in_shorts

Hmm .. daar heb ik de laatste tijd ook wat vaker last van. Dat "initialiseren": moet dat bij de deur zelf of bij de bestuurders deur? Of maakt het niet uit?

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 17-01-2019 09:55:18
Hmm .. daar heb ik de laatste tijd ook wat vaker last van. Dat "initialiseren": moet dat bij de deur zelf of bij de bestuurders deur? Of maakt het niet uit?
raamschakelaar even vasthouden naar omhoog ook al zit het raam dicht. 5 a 7 sec staat me bij

Markbakker

Citaat van: Sbv op 17-01-2019 09:57:09
raamschakelaar even vasthouden naar omhoog ook al zit het raam dicht. 5 a 7 sec staat me bij

Dat werkt :D

mehn

Citaat van: Sbv op 16-11-2017 19:30:11
dat is bijna met elke automaat volgens mij. ik laat de motor gewoon draaien in wasstraat :evil:

Ik ook hoor :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Inmiddels de eerste 100000 km erop zitten met de XC60 sinds aanschaf anderhalf jaar geleden. Ding rijdt prima. Of ik de volgende 100000 km ga halen...denk het niet op werk gebied mogelijk wat veranderingen en dan denk ik dat er een bedrijfsauto gaat komen en dan mag de XC60 het veld ruimen.

innocenti

Benieuwd naar de veranderingen. Maar jij gaat toch geen Renault rijden zeker.

Sbv

Ik zou het niet weten. Momenteel wat onzekerheid kwa baan, dus even afwachten

innocenti

Onzekerheid is nooit leuk. Sterkte.

Taranis

1,5 jaar later.... is er al duidelijkheid? :angel:

Chris

Citaat van: Taranis op 03-07-2020 09:19:52
1,5 jaar later.... is er al duidelijkheid? :angel:

Jij houdt van stof wegblazen? ;D

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Geen stofje meer maar een wolk.

Werkgever nog eender, onzekerheid is weg.

XC60 gaat na Estland toe voor zover ik begrepen heb. Gisteren afscheid genomen. Doei en bedankt voor het lachen de afgelopen 180000 km.

Sinds begin van de Corona ellende rij ik in een oud gebakkie. 97-er V70 T5 op LPG. Deze gekocht eigenlijk ivm wijzigende reiskostenregeling vanuit werkgever en het niet eens worden over een bedrijfsauto. Het alternatief alle zakelijke km declareren incl woon-werk etc en dan rijdt een V70 op gas wat voordeliger dan een XC60. De XC60 stond sinds half maart geschorst en werd dan ook niet gebruikt temeer ik grotendeels vanaf huis gewerkt heb de eerst tijd
Inmiddels toch alweer 12500 km met de V70 gereden en dat bevalt tot op heden wel. Het is een sprong terug in de tijd maar heh alles werkt wat erop zit.
Gelukkig is er altijd wel iets te doen aan een wat oudere auto.
Sinds aanschaf gedaan, remschijven en blokken voorzijde vervangen incl 302 upgrade. Remklauwen achter vervangen. Draagarmen voorzijde vervangen en radiateur vervangen. LPI computer verplaatst en wat vacuumslangen etc vervangen. Airco systeem laten controleren. Deze werkte nog maar af en toe controle kan geen kwaad.

Op termijn, geen idee eigenlijk wat we dan gaan rijden