Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Bovendek met airbag heb ik eventueel nog wel, maar daar heb je er geloof ik zelf genoeg van ;D
Onderstuk T-5R heb ik niet meer, die zit bij Thomas in de auto.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

We gaan wel even kijken wat en hoe allemaal. Voorlopig kan ik rijden, alleen staat het wat rommelig.

Zonder plaatjes geen topic, dus bij deze maar even wat van gisterenavond

Mooi bovenaanzicht

Zo staat de zwarte erbij

Marcel druk nog bezig met dashbord, als we toen wisten wat we nu weten.....

Gisteernavond verder nog gedaan.

De raamstrips en dakrails van de zwarte erop gezet. Binnenkort als ik nieuwe klemmen heb gaan de dakrails eraf.
Bij de 850 heb ik tevens een set strips onder dakrails gehaald van een V70.

Stukje van het interieur overgezet

)()()sT

Ik vind het best een leuk karretje. Blokje erin, LPi erin  :eusa_whistle:

.... en toen werd ik wakker ;D

Sbv

Citaat van: )()()sT op 22-01-2013 09:21:03
Ik vind het best een leuk karretje. Blokje erin, LPi erin  :eusa_whistle:

.... en toen werd ik wakker ;D
overbouwen van de blauwe een optie?

)()()sT

Nou ja, de motor sowieso niet. Dus dan gaat het gelijk weer in de papieren lopen..... ;)

Taranis

Dat is ook mijn reden om de zwarte niet over te nemen. Ik zou het best leuk vinden voor erbij, maar dan moet er nog een blok in, dan komt er altijd nog het nodige bij. Laat maar. Er komt wel weer eens een andere leuke voorbij :)

mehn

Citaat van: Taranis op 22-01-2013 09:38:39
maar dan moet er nog een blok in,

Is die stuk dan? Volgens mij is dat nog steeds niet "bewezen" ;)

XC60 D4 AWD:

Sbv

Citaat van: mehn op 22-01-2013 09:48:32

Dat is ook niet bewezen, als is het wel erg vet rondom. Nu zegt dat ook niets en kan er zo 1 of meerdere keerringen defect zijn.
Het blok gaat een mooi knutselblok voor Marcel worden, dan kan hij een blok ontleden en weer opbouwen als oefening

mehn

Er is hier ook iemand die voor een appel en een ei een bijna perfecte 850 heeft gekocht die niet startte. Bleek relais 103 te zijn.

Kan zomaar een kleinigheid zijn ;)

XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: Claudia op 22-01-2013 10:09:08
Citaat van: mehn op 22-01-2013 09:59:02
Er is hier ook iemand die voor een appel en een ei een bijna perfecte 850 heeft gekocht die niet startte. Bleek relais 103 te zijn.

Tja...had diegene ook eerst mij moeten benaderen. :azn:

;D

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-01-2013 09:57:38
Citaat van: mehn op 22-01-2013 09:48:32

Dat is ook niet bewezen, als is het wel erg vet rondom. Nu zegt dat ook niets en kan er zo 1 of meerdere keerringen defect zijn.
Het blok gaat een mooi knutselblok voor Marcel worden, dan kan hij een blok ontleden en weer opbouwen als oefening

De motor loopt gewoon. Tikt een beetje achterin, maar dat hoeft niet perse iets "ergs" te zijn.

't Is een 2 liter blok. Geen idee of daar eventueel vraag naar zou zijn. En dan is het nog afwachten of het inderdaad in orde is. Meestal als iemand zijn 2 liter blok wil vervangen, gaat er gelijk een 2.3 motor in.

Mocht er iemand in het blok geïnteresseerd zijn, dan hoort Sander het vanzelf wel  :)

GeertG

Mooi project heb je er nu van gemaakt Sander.
Erg leuk en interessant om te lezen.
Succes met verder ombouwen, oplappen, slopen, verkopen, twijfelen over verkoop, twijfelen over sloop, toch maar weer verder ombouwen enz  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Sbv

Het wordt echt gewoon demontage. Opknappen is leuk, maar ik hoef niet nog een auto erbij te hebben en voor verkoop, dan liever zo verkopen en een ander die een leuk project wil. De bedoeling is dat er wat delen van mijn banaan naar de zwarte gaan en andersom. De zwarte is momenteel nog helemaal compleet, maar gaat wel in delen weg, tenzij iemand de auto op korte termijn als geheel wenst te kopen, daar kan nu nog over gepraat worden.

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-01-2013 14:03:03
Het wordt echt gewoon demontage. Opknappen is leuk, maar ik hoef niet nog een auto erbij te hebben en voor verkoop, dan liever zo verkopen en een ander die een leuk project wil. De bedoeling is dat er wat delen van mijn banaan naar de zwarte gaan en andersom. De zwarte is momenteel nog helemaal compleet, maar gaat wel in delen weg, tenzij iemand de auto op korte termijn als geheel wenst te kopen, daar kan nu nog over gepraat worden.

Idd korte termijn. Wagen staat nu bij mij in de werkplaats. Is voor een paar dagen niet erg, maar na het weekend gaat-ie er uit.

triton

Citaat van: Sbv op 22-01-2013 06:54:29
Helaas zitten er dan net weer verschillen tussen beide. Ik vrees dat het dan toch wel oude dashbord erin zetten gaat worden daar hier alles we netjes past. Wil toch eigenlijk wel 2 airbags hebben.

Waarom wil je 2 airbags , je gebruikt ze toch niet ?
Professioneel raddraaier