Matthieu's V70 T5 -> Nu een 940 lpt DOP

Gestart door Matthieu123, 12-01-2013 17:40:40

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Citaat van: The Demon op 27-01-2013 20:00:28
Citaat van: Taranis op 27-01-2013 17:18:34
Mooie auto om te zien!

wel een beetje kaal zonder achterspoiler en roofrails. Maar dat is persoonlijk ;)

Mee eensch  :D

hertogjan6

geweldig unieke kleur!! :eusa_clap:
veel succes nog met je v70 t5

P.S zit die O van de Volvo embleem nou een stuk verder omhoog
of is dat gezichtsbedrog ??  :eusa_think: :eusa_think:

MVG johan
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Matthieu123

Tnx allemaal!

Citaat van: )()()sT op 27-01-2013 16:36:17
Gaaf hoor, Matthieu!! 8)
Zoiets in gepimpte uitvoering lijkt me ook erg gaaf. Beetje het V70R N idee :)

Dat is inderdaad het doel op termijn. Maar eerst technisch 100% maken en de onvolkomenheden wegwerken. Zo zijn er her en der wat plekken waar de blanke lak af is, en heeft het interieur ook wat puntjes die ik wil herstellen.

Citaat van: spekkie99 op 27-01-2013 17:15:02
Citaat van: Hans Duiven op 27-01-2013 16:45:47
Prachtige kleur!

Jammer dat de LPG-inbouwer geen gasnippel heeft gemaakt achter het tankklepje.

idd maar dop en aansluiting in kleur spuiten doet ook al een hoop.
heb nooit begrepen dat inbouwers dat niet ff doen.

maar mooie t5!
veel plezier ermee!

Tnx. Ja als ik wat delen laat spuiten dan neem ik die gelijk mee. Het stomme is ook nog dat het randje niet mooi aansluit omdat hij eigenlijk net te hoog zit. Ik had hier zelf nooit voor gekozen.
Citaat van: The Volvoboy op 27-01-2013 16:57:38
Hele mooie kleur!! :eusa_clap:

Even een puntje van detail, de letters op de achterklep zijn wel een beetje creatief opgeplakt ;D

@koen en hertog jan: ja klopt. Zo te zien is het ooit opnieuw geplakt... Geen gezicht. De gaan er af als ik de wagen ga polijsten.

Een dakspoiler komt er nog wel op.. En dakrails ook wel denk ik. Maar dat zijn pas dingen voor de langere termijn.

RonaldCBR

Hele blog over de S70 doorgelezen, dan deze er nog even achteraan.
Wat enorm zonde van de S70! Wat een gaaf ding, wat zal je hebben gebaald.
Gelukkig nu een prachtige T5, veel plezier ermee!

Matthieu123

Citaat van: RonaldCBR op 28-01-2013 20:02:27
Hele blog over de S70 doorgelezen, dan deze er nog even achteraan.
Wat enorm zonde van de S70! Wat een gaaf ding, wat zal je hebben gebaald.
Gelukkig nu een prachtige T5, veel plezier ermee!

Dat kan je wel stellen ja....

Vandaag nog even noodgedwongen bezig geweest. 1 van de banden op de columba's lijkt lek te zijn. Ik heb dus de set even gewisseld met de perfo's. Ziet er gelijk een stuk beter uit. En nog even de laatste vacuumslang vervangen en het lampje van de mistlampenschakelaar.
Ik kwam er ook achter dat de PTC niet goed in de inlaatbuis zat geklikt. Dat heb ik dus nog even gedaan, maar wat was dat een k*tklusje zeg. Dat ding ging er alleen met heel veel moeite in.

Net even een testrondje gedaan.. stuurt beter en een stuk lichter. Ook zijn deze banden een stuk stiller.
Wel was het ding weer aan het stotteren als een malle.. Na flink wat kilometers werd het weer beter. Volgens mij heeft die wagen continu te rijk gelopen agv slechte vacuumslangen. Onderin loopt het nu allemaal een stuk soepeler in ieder geval.

Zo maar m'n bed in want ik ben eigenlijk niet in orde vandaag.

ZC3rr0r

Leuke auto Matthieu, plaatje om te zien.
En als ik eerlijk ben: Stuk leuker dan mijn NBP V70 2.5D ;)

@Taranis: Ben het helemaal met je eens, al vind ik de roofrails sowieso een must op elke V.

MarcoV

Mooie auto in een niet alledaagse kleur, heel fraai!

MarcoV

Matthieu123

Citaat van: ZC3rr0r op 29-01-2013 08:29:10
Leuke auto Matthieu, plaatje om te zien.
En als ik eerlijk ben: Stuk leuker dan mijn NBP V70 2.5D ;)

@Taranis: Ben het helemaal met je eens, al vind ik de roofrails sowieso een must op elke V.

Tnx Jorn. In deze zit nog wel iets meer werk hoor..

Citaat van: MarcoV op 29-01-2013 09:02:33
Mooie auto in een niet alledaagse kleur, heel fraai!

MarcoV

Tnx.

Zo..morgen gaat de v naar Dennis voor een nieuwe koppeling en krukaskeerring.
Ook krijg hij deze week nog nieuwe nokkenaskeerringen, een nieuwe ring voor de peilstokhouder en een nieuw rubber op het koppelingspedaal.
Inmiddels is het in 1,5 week tijd echt een olieboot geworden. Hopelijk ben ik na morgen van de ergste lekkage af. De andere typische lek plekken lijken droog te zijn namelijk.

Vandaag helaas wel ook van deze peilstok het bovenstukje afgebroken. Nog iemand eentje over?

Binnenkort ook nieuwe voorbanden. Ik denk dat ik voor de kumho ku31 ga.

Matthieu123

Citaat van: The Volvoboy op 27-01-2013 16:57:38
Hele mooie kleur!! :eusa_clap:

Even een puntje van detail, de letters op de achterklep zijn wel een beetje creatief opgeplakt ;D

Je krijg je zin koen... Ik heb de letters er vandaag afgehaald. Alleen t5 heb ik laten zitten. Helaas sier wel een afdruk door het kleurverschil te zien. Nouja... Die moet dan ook maar worden meegenomen in de spuitplannen straks.

Broabander

Moah polijstbeurtje en je zult er niks meer van zien denk ik hoor
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Boemeltje

Even je blog zitten lezen, en je hebt wel een erg mooie V hoor! Bijzondere kleur ook!

Taranis

Zo, jij gaat hard. Als je zo nog een maandje of 2 doorgaat is ie in nieuwstaat ;D

Matthieu123

Citaat van: Taranis op 30-01-2013 09:04:21
Zo, jij gaat hard. Als je zo nog een maandje of 2 doorgaat is ie in nieuwstaat ;D

...Kijkt in zijn portemonnee... Nee helaas, 2 maanden zo doorgaan.. Dat gaat niet lukken ;D

Voor nu pak ik gewoon de belangrijkste dingen aan om probleemloos verder te kunnen rijden. Alle hebbedingetjes komen sowieso pas later.
Ik heb net de nieuwe keerringen en een nieuw koppelingspedaalrubber opghaald bij de beemd. Die komen er vanavond nog in. Ik kreeg van Dennis net al een mooie foto doorgestuurd van een behoorlijk lekker krukaskeerring.

StefanCJ

Mooie V70 in een erg mooie kleur! Iets verlagen, logo's eraf, spoiler erop en je hebt een superstoere bak! (nu ook eigenlijk).

;)

Hans Duiven

Citaat van: Matthieu123 op 30-01-2013 12:55:01
Citaat van: Taranis op 30-01-2013 09:04:21

...Kijkt in zijn portemonnee... Nee helaas, 2 maanden zo doorgaan.. Dat gaat niet lukken ;D

Voor nu pak ik gewoon de belangrijkste dingen aan om probleemloos verder te kunnen rijden. Alle hebbedingetjes komen sowieso pas later.
Ik heb net de nieuwe keerringen en een nieuw koppelingspedaalrubber opghaald bij de beemd. Die komen er vanavond nog in. Ik kreeg van Dennis net al een mooie foto doorgestuurd van een behoorlijk lekker krukaskeerring.

http://i47.tinypic.com/1i0j6s.jpg

Dat flikt Dennis bij iedereen hoor. Ik herken de foto. 't Is steeds de zelfde die hij gebruikt

;D