tdi tuning v70 classic

Gestart door harm ut fryslan, 13-01-2013 10:51:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

harm ut fryslan

hallo mede forum gebruikers.
ik wil mijn v70 tdi clasic gaan chip tunen.
de auto heeft 312,000km en nu 140 pk
maar waar vind ik een goed en betrouwbaar adres in de buurt van joure heerenveen.
of weet iemand hoe het kan.
een 150km rijden is geen probleem.

hathü

http://www.fasttech.nl/   Schijnen het goed te doen, hier op het forum zitten ook tevreden klanten. Succes

harm ut fryslan

ik ben net bij TKR tuning geweest.
leuke vent en een typisch bedrijf.
maar het rsultaat is gewoon goed.
brute trekkracht en een stuk koppel waar je u tegen zegd.
ong 180pk en 360nm.

Laguna-S60R

Die naam komt me bekend voor uit het VW wereldje, helemaal niet slecht dacht ik!
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Ries van de Zilverschuit

Motortje komt ook uit het VW-wereldje. Een match ligt dan wel voor de hand!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Hiker

180 pk klinkt wel veel.

Fasttech adviseerd 165 - 170 pk om de boel heel te houden....
Is die 180 en 360 gemeten op een rollerbank?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

NinaPaul

"de boel" heel te houden = welke onderdelen?
Fasttech adverteert met 174pk bij een 850 tdi. (En dezelfde 360nm).


8)  :eusa_think:


"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

ZC3rr0r

Citaat van: hathü op 13-01-2013 10:58:06
http://www.fasttech.nl/   Schijnen het goed te doen, hier op het forum zitten ook tevreden klanten. Succes

Vond het anders toch niet bepaald netjes dat Fasttech mij een aanmaning nastuurde terwijl ik gewoon de factuur ter plekke gePINt had.

En dat de geadverteerde prijs (350 euro) blijkbaar ex. BTW is, terwijl dit nergens wordt vermeld.
Sterker nog, ik heb in eerste instantie ook 350 euro betaald met de PIN, de aanmaning was dan ook voor de vergeten BTW die ze zelf maandenlang waren vergeten te vermelden.

Zijn er uiteindelijk wel uitgekomen, en het kennisniveau was ook zeer hoog, maar dit viel me toch wel tegen.
Met name omdat ik ineens uit het niets met een aanmaning werd geconfronteerd en significant hogere kosten name enkele maanden(!).

Matthieu123

Citaat van: ZC3rr0r op 14-01-2013 18:43:47
Citaat van: hathü op 13-01-2013 10:58:06
http://www.fasttech.nl/   Schijnen het goed te doen, hier op het forum zitten ook tevreden klanten. Succes

Vond het anders toch niet bepaald netjes dat Fasttech mij een aanmaning nastuurde terwijl ik gewoon de factuur ter plekke gePINt had.

En dat de geadverteerde prijs (350 euro) blijkbaar ex. BTW is, terwijl dit nergens wordt vermeld.
Sterker nog, ik heb in eerste instantie ook 350 euro betaald met de PIN, de aanmaning was dan ook voor de vergeten BTW die ze zelf maandenlang waren vergeten te vermelden.

Zijn er uiteindelijk wel uitgekomen, en het kennisniveau was ook zeer hoog, maar dit viel me toch wel tegen.
Met name omdat ik ineens uit het niets met een aanmaning werd geconfronteerd en significant hogere kosten name enkele maanden(!).

Fasttech wordt hier inderdaad geroemd.. maar ik heb met de service nadien ook erg slechte ervaringen...

Turbobiker

Citaat van: ZC3rr0r op 14-01-2013 18:43:47
Citaat van: hathü op 13-01-2013 10:58:06
http://www.fasttech.nl/   Schijnen het goed te doen, hier op het forum zitten ook tevreden klanten. Succes

Vond het anders toch niet bepaald netjes dat Fasttech mij een aanmaning nastuurde terwijl ik gewoon de factuur ter plekke gePINt had.

En dat de geadverteerde prijs (350 euro) blijkbaar ex. BTW is, terwijl dit nergens wordt vermeld.
Sterker nog, ik heb in eerste instantie ook 350 euro betaald met de PIN, de aanmaning was dan ook voor de vergeten BTW die ze zelf maandenlang waren vergeten te vermelden.

Zijn er uiteindelijk wel uitgekomen, en het kennisniveau was ook zeer hoog, maar dit viel me toch wel tegen.
Met name omdat ik ineens uit het niets met een aanmaning werd geconfronteerd en significant hogere kosten name enkele maanden(!).

Mocht TS daar dus langs gaan is het een kwestie van goede prijsafspraken maken! (Maar zo een actie is zeer slordig, zeker als zij jou daar ter plekke 350 laten afrekenen...)

Maar kwaliteit van de software is prima in orde daar!
De Tussenpaus

harm ut fryslan

ff een reactie
ik moest voor de chip,s en afdoppen van de EGR 225,00 euro aftikken.
het vermogen is het teorretische vermogen .
dat zullen ze bij andere motoren wel getest hebben.
ik moet zeggen de auto blijft nu versnellen en waar ik hem voor gebruik ben ik zeer tevreden met het vermogen en de prijs.

bassie81

als je eens meer wilt, steek je licht dan eens op in Dieverbrug bij JB autoservice...

Jos weet wel raad met een tdi-tje  ;D

Jans Duiven

Citaat van: bassie81 op 19-02-2013 15:16:12
als je eens meer wilt, steek je licht dan eens op in Dieverbrug bij JB autoservice...

Jos weet wel raad met een tdi-tje  ;D

Verwacht geen behulpzame mensen daar bij JB.
Ik ben er gewoon weggelopen omdat ze het blijkbaar niet de moeite waard vonden
om een Volvo V70 TDI te moeten tunen.

Wellicht verdient het bedrijf qua het kennisaspect een dikke 10, de klant vriendelijkheid krijgt van mij een dikke onvoldoende.
Wat een arrogantie daar..Zum kotzen.

Hans

ruspek

is ook niet mijn bedrijf.
Ben er ook geweest, rondom erg duur en ook ik heb arrogantie ervaren.
Leken me wel vakmensen.
Groet Ruben
__________________________________________________________

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

A3aan

Ik moet even kwijt dat ik heel andere ervaringen heb bij Jos. Zeer sympathieke man en klantvriendelijk. Voor mij nam hij alle tijd, was er op een zaterdag, wel schoot hij soms door in zijn enthousiasme en was hij met veel dingen tegelijk bezig ( andere klanten) Maar ik vond dat geen probleem en vond de sfeer juist hierdoor ongedwongen, informeel. Mijn schoonzoon met zijn passat TDI heeft inmiddels zijn weg hier naar toe ook gevonden en doet zelfs alle onderhoud bij hem.
Dus een totaal andere ervaring, staat haaks op bovengenoemde ervaringen.