850R specs

Gestart door dielie850, 18-01-2013 17:24:11

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is maar ik heb dus van mijn Amerikaans uitgevoerde 855 GLT een Amerikaanse 855 R uitvoering gemaakt.
compleet met blok ombouw interieur bumpers en velgen ;D
Nu wil ik binnenkort de auto RDW om laten keuren.
Normaal komt er dan T-5 op het kenteken te staan maar mijn vader heeft goede connecties bij de RDW en heeft gevraagd of er eventueel ook R op het kenteken kwam te staan ;D
De beste man wist hem te vertellen dat als ik de specificaties van een 855R aan hem kon geven hij zou willen kijken wat hij kon doen :eusa_dance:
Ik ben er al voor bij de dealer geweest maar daar kwamen ze er geen wijs uit :(
Nou is mijn vraag kan iemand mij helpen aan een prijslijst van een 855R en een specificatielijst?
Groet Jeroen.

WYD

Misschien een kopie van een kentekenbewijs van een gesloopte R ofzo? Gebruiken ze bij de 205gti club veel om bij de RDW een ombouw 205 als MI16 of S16 op kenteken te zetten.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

dielie850

Oke die optie kon ik nog niet :D
Ga ik Arjen maar es benaderen die is er toch niet rouwig om om een R te slopen ;D

850 T5 Freak

Maybe volvonederland mailen?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Powerpete

kan je zo de specs vanaf het kentekenbewijs geven hoor, mijne staat ook als 850 R automatic op het kenteken...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Idem op mijn importje...

dielie850

Ah oke daar heb ik wel zeer veel intresse in ;D
Enige wat is ik heb een MT of maakt dat niet uit?

dielie850

Maar als ik het dus goed begrijp is een import R wel als R op kenteken te krijgen en een T-5R  alleen als T-5?

KIM

Op mijn, van oorsprong Duitse, R staat echt 850 R AUTOMATIC.

Het (duistere ;D ) bewijs:

Powerpete

lijkt me niet Jeroen...

anders moet je Ryan B even vragen hij heeft destijds mijn R uit duitsland gehaald...

had wel te maken hoe die op de duitse fahrzeugbrief stond geloof ik...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

-D©©©L-

Citaat van: dielie850 op 18-01-2013 17:24:11
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is maar ik heb dus van mijn Amerikaans uitgevoerde 855 GLT een Amerikaanse 855 R uitvoering gemaakt.
Normaal komt er dan T-5 op het kenteken te staan maar mijn vader heeft goede connecties bij de RDW en heeft gevraagd of er eventueel ook R op het kenteken kwam te staan ;D
De beste man wist hem te vertellen dat als ik de specificaties van een 855R aan hem kon geven hij zou willen kijken wat hij kon doen :eusa_dance:
Nou is mijn vraag kan iemand mij helpen aan een prijslijst van een 855R en een specificatielijst?
Groet Jeroen.

De motorcode klopt niet.  Op basis van het chassisnummer zit er geen R motor in.

dielie850

Citaat van: -D©©©L- op 18-01-2013 21:47:06
Citaat van: dielie850 op 18-01-2013 17:24:11
Groet Jeroen.

De motorcode klopt niet.  Op basis van het chassisnummer zit er geen R motor in.
Oke maar dan zou T-5 ook niet kunnen want dat staat toch ook niet in mn chassis nummer? Of zie ik het dan helemaal verkeerd :D

dielie850

Citaat van: Powerpete op 18-01-2013 21:45:21
lijkt me niet Jeroen...

anders moet je Ryan B even vragen hij heeft destijds mijn R uit duitsland gehaald...

Ik had wel met de T-5R uit duitsland problemen stond ook overal op dat het een T-5R was maar hebben toch T-5 op kenteken gezet :eusa_think:

Laguna-S60R

Ik ga dacht dat je zelf mocht bepalen wat er op je kentekenbewijs kwam....

Er rijden tig S60/S70Ren rond in Nederland met normaal "S60" en "V70" op 't kenteken...?
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

JeffreyC

Citaat van: dielie850 op 18-01-2013 21:59:33
Citaat van: Powerpete op 18-01-2013 21:45:21
lijkt me niet Jeroen...

Ik had wel met de T-5R uit duitsland problemen stond ook overal op dat het een T-5R was maar hebben toch T-5 op kenteken gezet :eusa_think:

Dat de T-5R als T-5 op kenteken kwam was omdat het een 2.0 is. En die is in Nederland niet geleverd, alleen als 2.3. Tik het kenteken van de T-5R CY van R o b maar eens in bij RDW, die staat wel als T-5R op kenteken.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress