Even Voorstellen

Gestart door Vertigo, 08-10-2004 18:15:57

Vorige topic - Volgende topic

Volvo comfort

ziet er keurig uit man!!!

Ik vind het zowiezo wel mooi staan dat lichte interieur.

Maar lijkt me wel dat dat heel snel vies wordt.

gr.

koos

Esveldt

Mooi, mooi!

Weer een uit Enschede!

Het wordt druk! Toch al wel een forumsticker of niet?

Paul

Vertigo

@ Kooz. Ja, staat veel mooier dat lichte interieur, maar wel besmettelijk idd.
Je moet niet als je aan het sleutelen bent even iets uit het interieur pakken, dan heb je direct vlekken (ja, ervaring). Maar voor de rest is het prima schoon te houden.
Het interieur is trouwens afkomstig uit de auto van Elianmars, heb het samen met hem ingebouwd.

@Esveldt, nee heb nog geen forumstikker.  Ik zie jou hier in enschede trouwens regelmatig rijden (tja, opvallende kleur en mooie velgen)

Volvo comfort

had je eerst een donker interieur ??

heb je het stuur dan ook vervangen??
dit ivm de airbag

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 14-06-2005 16:02:29
@Esveldt, nee heb nog geen forumsticker.  Ik zie jou hier in enschede trouwens regelmatig rijden (tja, opvallende kleur en mooie velgen)

Er rijdt er nog een rond! Bijna het zelfde, is alleen een automaat!

Paul

Vertigo

Citaat van: Kooz op 14-06-2005 16:08:39
had je eerst een donker interieur ??
Ja, was gewoon een standaard donkergrijs halfleder interieur.
Citeer
heb je het stuur dan ook vervangen??
dit ivm de airbag
Ja, heb via e-bay een stuur van een 97-er volvo 960 (incl. airbag) op de kop getikt. Past beter bij het lichte interieur.

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 14-06-2005 16:18:53
Citaat van: Vertigo op 14-06-2005 16:02:29
@Esveldt, nee heb nog geen forumsticker.  Ik zie jou hier in enschede trouwens regelmatig rijden (tja, opvallende kleur en mooie velgen)

Er rijdt er nog een rond! Bijna het zelfde, is alleen een automaat!

Paul
Dan moet ik toch 2x kijken dus... al valt die forumstikker natuurlijk wel enorm op.

elianmars

Hey Jens, leuk dat je hier weer bent!

Mooi interieurtje! ;D ;)  Ik ben blij dat je er blij mee bent! :)

Wanneer wordt de bumper gespoten? Wordt dan ook die achterschade bijgewerkt, of laat je dat nog ff zitten?
Edit: dat heb je al vermeld, zie ik. Einde van de maand. Wel goed lezen, Marcel!! ::) :-[

Mooi stuur, trouwens! Staat heel goed bij het lichte interieur.

Ik heb trouwens op de dag van interieur-ruil nog twee foto's gemaakt (weet je volgens mij niks van ;D ;D)

Vulk

Auto ziet er gelikt uit, proficiat.

elianmars

Oh ja, heb je de bovenste motorsteun al vervangen, Jens? Die was echt helemaal gaar, he  ;)

Vertigo

Citaat van: elianmars op 16-06-2005 23:16:53
Oh ja, heb je de bovenste motorsteun al vervangen, Jens? Die was echt helemaal gaar, he  ;)

Die heb ik al wel gekocht, maar moet hem er nog inzetten. Heb (denk ik) een brug nodig om de motor even te kunnen ondersteunen bij het vervangen. Maar dat moet ik nog even uitzoeken (zoekfunctie) of dat noodzakelijk is.

Peertje

Citaat van: Vertigo op 21-06-2005 13:54:42
Heb (denk ik) een brug nodig om de motor even te kunnen ondersteunen bij het vervangen.

Heb je niet nodig.
Heb de mijne op de afgelopen sleuteldag ook zonder brug vervangen.
Hé? Geen banner meer?

Vertigo

Weer even een update:
De auto is naar de spuiter geweest, schermschade linksachter gerepareerd, R-bumper gespoten en gemonteerd. gelijk ook even wat andere delen van de auto laten bijspuiten.
Ik wacht nog op wat mooier weer, dan maak ik een paar foto's van hoe hij er nu uitziet.

Motorsteun is trouwens nog steeds niet vervangen (voordat ik daar weer een vraag over krijg), ben er ruim 1,5 uur mee bezig geweest zonder ook maar iets opgeschoten te zijn  :-\.
toch maar een keertje laten doen denk ik.

elianmars

Citaat van: Vertigo op 08-07-2005 23:21:36
Weer even een update:
De auto is naar de spuiter geweest, schermschade linksachter gerepareerd, R-bumper gespoten en gemonteerd. gelijk ook even wat andere delen van de auto laten bijspuiten.
Ik wacht nog op wat mooier weer, dan maak ik een paar foto's van hoe hij er nu uitziet.

Motorsteun is trouwens nog steeds niet vervangen (voordat ik daar weer een vraag over krijg), ben er ruim 1,5 uur mee bezig geweest zonder ook maar iets opgeschoten te zijn  :-\.
toch maar een keertje laten doen denk ik.

Dat is mooi, Jens!!

Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Ik wacht ze met smart af  :)

Vertigo

De foto's (op een voor sommigen onder ons bekende lokatie ;D ):