Even Voorstellen

Gestart door Vertigo, 08-10-2004 18:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

animalT5R

zeer netjes,meer kan ik er niet over zeggen...
gr  johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

#31
Ziet er weer netjes uit, zeg! Zijschade is mooi weggewerkt!

Wat ziet zo'n T-5R bumper er toch goed uit, he? 8)

LeRa

Hey......dat is op de Universiteit Twente :D .

200 meter verderop zit ik achter m'n PC-tje deze foto te bekijken. Alleen bij regenachtig weer staat mijn roffel hier op de parkeerplaats.

Mooie wagen hoor!

Hen3

#33
UT! Bij het wiskundegebouw (tenminste... dat was het vroeger volgens mij...)

Vertigo

Citaat van: LeRa op 11-07-2005 10:18:31
200 meter verderop zit ik achter m'n PC-tje deze foto te bekijken. Alleen bij regenachtig weer staat mijn roffel hier op de parkeerplaats.
Hmm, zal bij regenachtig weer dan maar eens extra goed op de andere roffels die er staan letten. Er staat ook vaak net zo'n rode als Esveldt heeft geparkeerd.

Citaat van: Hen3 op 11-07-2005 10:37:26
UT! Bij het wiskundegebouw (tenminste... dat was het vroeger volgens mij...)
Is nog steeds het wiskunde gebouw. Het heette ooit TW/RC, een paar jaar geleden is het RC gedeelte afgebrand en bleef alleen TW over. Tegenwoordig heet het "Cubicus".

LeRa

Citaat van: Vertigo op 11-07-2005 17:44:05
Hmm, zal bij regenachtig weer dan maar eens extra goed op de andere roffels die er staan letten. Er staat ook vaak net zo'n rode als Esveldt heeft geparkeerd.

Staat dan op het parkeerterrein van het bijgebouw (de Bunker) van Hogekamp (het vroegere EL/TN-gebouw). Hier staan overigens wel vaker roffels, een groene 854 <'94, een mooie bordaux-rode S70 en op de grote parkeerplaats van Hogekamp een bijzonder mooie zwarte C70.

Ik hoop de jouwe (@Vertigo) ook eens te spotten, waar heb ik de meeste kans?

Vertigo

Citaat van: LeRa op 12-07-2005 09:47:12
Ik hoop de jouwe (@Vertigo) ook eens te spotten, waar heb ik de meeste kans?
Op de UT op het parkeerterrein bij de Waaier (vroeger CC) en de Spiegel (vroeger BB).
Daarbuiten staat hij vaak op het parkeerterrein voor mijn flat aan het Fazantplein en op de parkeerplaats van mijn werkgever aan de Lipperkerkstraat.

italia

Waar gaat het naar toe deze wereld, dat Studenten zich al een luxemiddel als een 850 kunnen permitteren.. :o

Italia (die zich met een 300 richting WSN, en nr 11, Zernike mocht bewegen......)

Reitse

Slimme studenten ;)
Niemand gaat voor z'n lol rond 8:30 in lijnen 11 of 15 zitten ;)

LeRa

Hoezo student?

Is wel een logische gedachte, maar ik werk daar gewoon. Niet eens op de UT zelf, maar bij een bedrijfje dat daar gevestigd zit.

Volgens mij is Vertigo wel student..........?

Vertigo

Citaat van: LeRa op 13-07-2005 09:15:21
Volgens mij is Vertigo wel student..........?
Klopt
Citaat van: italia op 12-07-2005 14:08:33
Waar gaat het naar toe deze wereld, dat Studenten zich al een luxemiddel als een 850 kunnen permitteren.. :o
Ik rij veel kilometers en dan wil je er toch wel een beetje knap bij zitten ;D

De maandelijkse kosten zijn trouwens niet eens zo hoog, ik ben per maand net zoveel/weinig kwijt om in mijn 850 op gas te rijden als menig collega-student kwijt is aan een golfje / 205-je op benzine kwijt zou zijn als die even veel zouden rijden als ik...  (Oke, mijn onderhoudskosten zijn waarschijnlijk wat hoger)
Enne, de keuze tussen een golfje of een 850 is toch snel gemaakt dacht ik zo.

OV is trouwens echt niks, ik doe er vrijwel 2x zo lang over om bij mijn ouders te komen met OV als met mijn auto (zelfs in de spits)
Ook met woon-werk / woon-studie verkeer duurt het OV gewoon veeeeel langer