Even Voorstellen

Gestart door Vertigo, 08-10-2004 18:15:57

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Hoi allemaal,
Ik ben Jens, 26 jaar, ik ben nog student, maar sinds een maandje of 3 in het bezit van een blitse '92-er Volvo 850 GLT. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de 850 Club Nederland.
Ik hoop dmv mijn lidmaatschap nog meer plezier te beleven met mijn Volvo dan ik nu al doe!

Groeten,
Jens

)()()sT

welkom bij de club jens!

Vertigo, zo heet het gebouw waar ik vaker was tijdens mijn studie ook (TU Eindhoven; bouwkunde gebouw).

Ben net een weekie klaar daar maar moet nog gaan werken voor een eigenste roffel!  :-\

Tot spreeks, ziens!

Joost

mathh

Welkom Jens, join the force  8)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Boeijke

Heee, welkom.

Veel plezier met die roffel. Heb er zelf sinds een maandje of wat ook 1. Ook een '92er. Enneee........Vertigo is toevallig ok het nieuwe nummer van U2.

BobaFett

Welkom op het forum en de club Jens!!

Wees welkom tussen veel mede-850-enthousiastelingen.
Schroom niet vragen te stellen of opmerkingen te maken...

Veel plezier en veilige kilometers  ;)

Reitse

Welkom Jens, en welke studie studeer je en waar?
Leuk dat het aantal eerstelijns-850'schen weer groter geworden is

Vertigo

Citaat van: Reitse op 08-10-2004 23:07:24
Hoi Reitse, ik studeer BedrijfsInformatieTechnologie aan de Universiteit Twente in Enschede
Enne, persoonlijk vind ik trouwens de eerste typen 850 er stoerder/robuuster uitzien dan de latere typen.  ;)

BobaFett

Citaat van: Vertigo op 09-10-2004 18:33:22
Enne, persoonlijk vind ik trouwens de eerste typen 850 er stoerder/robuuster uitzien dan de latere typen.  ;)

Er zijn meerderen die dat vinden... de 850 wordt ook liefdevol vergeleken met een tank  ;)

Reitse

Citaat van: Vertigo op 09-10-2004 18:33:22
Citaat van: Reitse op 08-10-2004 23:07:24
Hoi Reitse, ik studeer BedrijfsInformatieTechnologie aan de Universiteit Twente in Enschede