Even Voorstellen

Gestart door Vertigo, 08-10-2004 18:15:57

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Hoi allemaal,
Ik ben Jens, 26 jaar, ik ben nog student, maar sinds een maandje of 3 in het bezit van een blitse '92-er Volvo 850 GLT. Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij de 850 Club Nederland.
Ik hoop dmv mijn lidmaatschap nog meer plezier te beleven met mijn Volvo dan ik nu al doe!

Groeten,
Jens

)()()sT

welkom bij de club jens!

Vertigo, zo heet het gebouw waar ik vaker was tijdens mijn studie ook (TU Eindhoven; bouwkunde gebouw).

Ben net een weekie klaar daar maar moet nog gaan werken voor een eigenste roffel!  :-\

Tot spreeks, ziens!

Joost

mathh

Welkom Jens, join the force  8)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Boeijke

Heee, welkom.

Veel plezier met die roffel. Heb er zelf sinds een maandje of wat ook 1. Ook een '92er. Enneee........Vertigo is toevallig ok het nieuwe nummer van U2.

BobaFett

Welkom op het forum en de club Jens!!

Wees welkom tussen veel mede-850-enthousiastelingen.
Schroom niet vragen te stellen of opmerkingen te maken...

Veel plezier en veilige kilometers  ;)

Reitse

Welkom Jens, en welke studie studeer je en waar?
Leuk dat het aantal eerstelijns-850'schen weer groter geworden is

Vertigo

Citaat van: Reitse op 08-10-2004 23:07:24
Hoi Reitse, ik studeer BedrijfsInformatieTechnologie aan de Universiteit Twente in Enschede
Enne, persoonlijk vind ik trouwens de eerste typen 850 er stoerder/robuuster uitzien dan de latere typen.  ;)

BobaFett

Citaat van: Vertigo op 09-10-2004 18:33:22
Enne, persoonlijk vind ik trouwens de eerste typen 850 er stoerder/robuuster uitzien dan de latere typen.  ;)

Er zijn meerderen die dat vinden... de 850 wordt ook liefdevol vergeleken met een tank  ;)

Reitse

Citaat van: Vertigo op 09-10-2004 18:33:22
Citaat van: Reitse op 08-10-2004 23:07:24
Hoi Reitse, ik studeer BedrijfsInformatieTechnologie aan de Universiteit Twente in Enschede
Bits en Bytes ;) En ik ben het met je eens voor wat betreft de looks, jammer dat die looks niet met R-uitvoering geleverd zijn...

Vertigo

Maar even opnieuw voorstellen,
ik ben niet heel erg actief geweest op het forum tot nu toe, maar heb er wel heel veel aan gehad bij het sleutelen aan mijn roffel. Waarvoor dank!

Ik heb inmiddels trouwens een nieuw roffel. (ook alweer bijna 4 maanden, maarja).
Het betreft een 95-er 2.5 20V 854 kleur 412 (tropical green) met LPG onderbouw.
met een kilometerstand van inmiddels 379000 is hij dus lekker ingereden.

Sinds dat ik de auto heb is er het een en ander aan de auto verbeterd/verfraaid.
- afstandsbediening voor de centrale vergrendeling ingebouwd
- Nieuw setje speakers gemonteerd
- beige interieur ingebouwd (met dank aan Elianmars)
- beige stuur uit een Volvo 960 gemonteerd

Inmiddels heb ik ook een R-voorbumper aangeschaft en die wordt eind van de maand gemonteerd en gespoten (tegelijk met het herstel van een lichte schade).

Op het verlanglijstje staan nog een paar T-5 velgen (geen R) en een achterspoiler.

Vertigo

Turbobiker

Welkom opnieuw dan maar. Maar hoe zit/zat het nu met je voorkeur voor het oudere type? (zie het niet als commentaar, want je hebt een heel mooie wagen nu)

En eh, foto's ???
De Tussenpaus

Peertje

Hoi Vertigo.

Ik zie dat je ook al lid bent van de club.
Ben je al naar een meeting geweest?

Voor deze ene keer mag je wachten met de foto's totdat de nieuwe bumper er onder hangt.  ;)
Hé? Geen banner meer?

Vertigo

@ Turbobiker: oudere type vind ik er nog steeds stoerder uitzien (wat robuuster). De reden dat ik nu toch het nieuwe type heb is het feit dat ik met deze auto meer bagageruimte heb (want lpg-onderbouw), veel luxere uitrusting (o.a. ECC + Cruisecontrol, Traction Control + Niveauregeling) en het voordeel dat van deze auto de onderhoudshistorie bekend was en ik ongeveer net zoveel bij moest betalen dan dat ik bij die andere aan reparaties kreeg (die reparaties waren zij deze auto al uitgevoerd).

@ SnakeByte: Ik ben in oktober bij een sleuteldag geweest en heb in februari meegereden met de tourrit door Twente.

Enne, hier alvast wat fotootjes (nog zonder R-bumper)

Reitse

mooi interieur! maar twee carkits? Een voor jezelf en een voor de auto? ;)

Vertigo

Oude Carkit zit er nog in,
Had een nieuwe besteld, maar die was al direct kapot. Heb de oude dus nog maar even laten zitten totdat die nieuwe terug is van de leverancier (heb tenslotte garantie).
Die 2e die er nu in zit is dus alleen een houder.