Aluminium inleg dashboard in 850 erg mooi en apart.

Gestart door Guido_Smit, 10-10-2004 21:37:06

Vorige topic - Volgende topic

Guido_Smit

Kwam dit tegen en vindt het toch wel erg mooi en zeker apart bij een 850.  
http://memimage.cardomain.net/member_images/1/web/325000-325999/325618_25_full.jpg

Voor meer en grotere foto's (even enkele foto's verder) open de volgende link maar eens:
http://www.cardomain.com/memberpage/325618

Guido.

Reitse

Apart is het zeker... niet mijn smaak maar wel apart...

konniekip

mooi!, nu alleen nog bijpassende RVS matten en dito pedalen ;)

Amieke850

Goeie genade.. wat een wagen... kriebels in mijn buik....  waaaahhh  :'( ... zo eentje wil ik oooook......

DopdeDouwer

zekers mooie bak alleen die voorspoiler hattie beter niet kunnen doen...
Vierkant Rules

Raf

wat een kleine remmetjes! of zie ik dat mis?
is dat een setje R-remmen??

Raf
De gustibus non disputandum est!

thuur

Tis wel een rustige rijder. Dat kleingeld daar blijft bij mij niet liggen en ik heb amper een motor erin liggen! Ok, een kleintje dan ;)

Als je het mooi vindt moet je het vooral doen, maar echt bijzonder zal een Volvo interieur nooit worden IMHO. Laat het maar lekker strak en zakelijk blijven, lijkt me de beste oplossing.

Gr 8)

ElJapo

Erg mooi vind ik. Het kan namelijk ook anders: afgelopen week een bloedmooie, zilverkleurige S70 R gezien met spuuglelijke galkleurige strips op dashboard en middenconsole  :-X
Waren deze strips zilverkleurig geweest dan was ik nu een lening aan het regelen  ;)

Frans Harkema

Onder de motorkap: mooi stukje werk. Binnen- en buitenkant is bepaald NIET mijn smaak, een mooie engelse term hiervoor is: overdone!

Just my 2cts,
Frans

BobaFett

Het ziet er apart uit.

Maar ik zou het er niet in gemaakt hebben (maar da's persoonlijke smaak  ;)).

Mick

Wil ook mijn interieur gaan aanpassen, doe eens suggesties: wat is wel mooi!
Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

Emiel

Tis smaken verschillen, das duidelijk, ik vind het wel apart, zou het zelf alleen niet monteren. Een vriend van me heeft dat plaksetje er ook inzitten en dat staat geeneens zo slecht, zeker niet als je exterieur ook opvallend is. Ikzelf heb een plaksetje erin zitten wat lijkt op hetgene wat er in de R-en geleverd werd, beetje donkergrijs met iets van en houtmotief...

Emiel.... :D

Frans 50

Citaat van: Frans Harkema op 11-10-2004 19:01:32
Onder de motorkap: mooi stukje werk. Binnen- en buitenkant is bepaald NIET mijn smaak, een mooie engelse term hiervoor is: overdone!

Just my 2cts,
Frans

Overkill..............................!

Joachim1

Voor de mensen die echt een mooi dash wilen en geen
plak prut  ;D kijk eens op www.beerten.net bij nieuws
print folie is echt strak spul!

mitsupiet

Citaat van: Sjonie. op 21-12-2006 20:27:27
Voor de mensen die echt een mooi dash wilen en geen
plak prut ;D kijk eens op www.beerten.nl bij nieuws
print folie is echt strak spul!