Komt een Japanse T-5R bij de dokter...

Gestart door SnoobyDoo, 05-02-2013 10:54:07

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

maartendeb

SnoobyDoo

Dank u allen!
De komende dagen maar eens een overzichtje maken van alle dingetjes die moeten gebeuren.
En eens kijken of die trekhaak er nog onder te krijgen is (PDC :) )

Citaat van: )()()sT op 13-06-2014 07:30:39
Nu toch wel gewoon LPi hè?! Gefeliciteerd 8)

LPi? Wie weet.... Gisteren kwam ik er achter dat de gasboer waar ik met mijn andere roffel ben geweest met pensioen is.
Over naar plan B. Mesman is me te ver weg, vandaag maar eens bellen met Boertien.

In Assen schijnt ook nog een goede inbouwer te zitten. Even zien wat er uit gaat rollen.

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

StefanCJ

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

SnoobyDoo

Citaat van: rifwachter op 13-06-2014 17:00:35
Ik zie dat de 740 ook weer te koop staat??

Jup. De 740 is een superleuk ding om er bij te hebben maar mijn prioriteit is nu Rood  :)
Niet tegen elke prijs, maar voor een liefhebber is ie te koop. Het onderhoud moet ergens uit worden gefinancierd  ;D

@ de rode: Vandaag nog een paar plaatjes geschoten van de binnenkant en onder de kap. Tevens nog twee verrassingen tegen gekomen. Maandag 08.00 gaat de wagen naar Boertien voor een LPI installatie.

Morgen maar een heerlijk een dagje rommelen.

En nog twee verrassingen... een nogal internationale aflevermeneer. En voor de mensen op de achterbank twee warmte genererende knopjes

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

Sbv

veerpootbrug omdraaien en tandwieltje km fixen ?
Nette auto hoor zo op het oog.

Wat voor gasinstallatie gaat er nu in ?

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: Sbv op 13-06-2014 21:09:18

zo kun je wel fatsoenlijk je paravaan verwijderen. Lijkt idd een mooie rooie, veel plezier ermee. Boertien zal er vast een nieuw type Vialle installatie in plaatsen;), krijg je bruine injectoren? Waar komt deze R vandaan (welke plaats?)

KIM

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

SnoobyDoo

Citaat van: KIM op 14-06-2014 09:14:15
Mooie auto!
Gefeliciteerd met je aankoop.

Citaat van: hertogjan6 op 14-06-2014 10:00:22
:eusa_clap:  :eusa_dance: :eusa_clap: gave bolide Tim!!  8)

Merci!

Citaat van: arjen850 op 13-06-2014 22:01:58
Citaat van: Sbv op 13-06-2014 21:09:18

zo kun je wel fatsoenlijk je paravaan verwijderen. Lijkt idd een mooie rooie, veel plezier ermee. Boertien zal er vast een nieuw type Vialle installatie in plaatsen;), krijg je bruine injectoren? Waar komt deze R vandaan (welke plaats?)

Jup. Boertien gaat met de donkerbruine injectoren aan de slag.

Voor zover ik kan nagaan heeft de roffel heeft de laatste 5 jaar in de buurt van Ermelo gestaan.
Gelukkig heb ik er goede documentatie bij. Ooit lease geweest, in 2005 verkocht aan een particulier
die hem in 2009 van de hand heeft gedaan aan de man van wie ik hem heb gekocht.

Gistermiddag nog even aan het klooien geweest met alvast wat kleine dingen. Lampjes, sigarettenaansteker, strip onder de achterruit. Wanneer de auto terug is van de gasboer komt de rest wel... tellerwieltje -idd Sbv :)-, airco vullen etc. etc. etc.

In mijn oude rode had ik trouwens geen zonnedakje. Wat is dat een geniale uitvinding met dit weer  :eusa_dance:

maruska

mooie bak !

wat voor knopje/indicator zit er op de plek achter de rechterstoelverwarming, dus gespiegeld tov je eco/winter/sport schakelaar ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

SnoobyDoo

Citaat van: maruska op 15-06-2014 19:27:41
mooie bak !

wat voor knopje/indicator zit er op de plek achter de rechterstoelverwarming, dus gespiegeld tov je eco/winter/sport schakelaar ?

Knopje is van een Clifford alarmsysteem. Volgens de papieren in 2006 gedemonteerd.
Staat ook nog iets over de claxon bij in een heel slecht handschrift. Sierknopje  ;D

In de middag trouwens nog wat plaatjes geschoten met een fatsoenlijke telefoon (Iphone)
Kwaliteit is aanmerkelijk beter dan die van mijn &%$#$@@# HTC.

hertogjan6

Puike wagen! Warmond niet de dubbele uitlaat eronder? 
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart