V70(n) R met B5244T5, auto rijdt heerlijk, eindelijk maar toch, nu tunen

Gestart door Brambo67, 05-02-2013 12:50:59

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Pfff Bram, dit is heftig...  Slechts 35 jaar, dat is toch ook geen leeftijd ??  Gecondoleerd !

SnoobyDoo

Hallo Bram,

Las het vandaag in DVHN, toen viel het kwartje pas. Ik heb het geluk gehad dat ik Niels heb mogen ontmoeten. Zal me hem herinneren als een hele hartelijke, vriendelijke gozer.

Heel veel sterkte.

Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

The Volvoboy

Jemig zeg.... Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

MarcoV

)()()sT

Julian

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Marty__Mouse

When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

StefanCJ

scania164

Brambo67

@allen; bedankt voor jullie reacties. Afgelopen vrijdag hebben we Niels naar zijn laatste rustplaats gebracht. Op zijn eigen verzoek was zijn laatste reis niet in één van die 'Amerikaanse baggerbakken' maar in een Volvo uitvaartauto. Er waren veel mensen waaronder veel mensen die hij kende via zijn auto- en Volvoactiviteiten.

Zelf pak ik de komende week de draad weer op en probeer zonder Niels verder te gaan met de R. Eerstvolgende doelstelling is de auto aan de praat te krijgen waarna we verder kunnen met het afbouwen. Ik hou jullie op de hoogte.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Brambo67

Zo, daar zijn we weer. Afgelopen zaterdag nog besteed aan het opruimen van de zolder en de twee garages waardoor en (letterlijk en figuurlijk) ruimte ontstaat in de bovenkamer ;D Komende zaterdag ben ik eigenlijk van plan de rode R weer onder handen te nemen. Omdat we gestopt zijn bij een niet startende auto sta ik open voor tips en suggesties. Op de voorkop na zit ie nu weer in elkaar en zou dus moeten starten. Kan iemand nog aangeven welk uitleesapparaat de truc zou moeten doen om 'm te kunnen uitlezen? Zoals eerder gemeld gaat de startmotor wel rond en vonken de bougies ook. Ook de brandstofpomp slaat aan maar starten zoals gezegd doet ie niet.

elianmars

Sbv

UserID6342

Heb je brandstofdruk op de rail staan ?  Dat je de benzinepomp hoort lopen zegt niet zoveel ;D

Brambo67

Citaat van: Dirk342 op 19-08-2013 12:15:18
Heb je brandstofdruk op de rail staan ?  Dat je de benzinepomp hoort lopen zegt niet zoveel ;D

Yep, hebben we getest.