Re: Martjes mini blog V70XC ....aandrijfas rechtsvoor....

Gestart door martje, 23-02-2013 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

martje

Citaat van: Marty__Mouse op 03-09-2013 13:15:54
Kan het niet zo zijn dat je software is gechipt op de situatie zonder sportkat en nu dus "verkeerde waardes" leest?
Dat een hernieuwd bezoekje aan Fasttech dit op zou lossen?

Wilde gok hoor, maar denk even hardop..  ;)

Hardop terugdenkend, als alleen mengsel na de kat niet goed zo zijn dan zou je geen code P0036 erbij moeten krijgen. Ik zet mijn geld vooralsnog op draadbreuk.

Ff ergens een tweedehands op de kop zien te tikken, nieuw bij Volvo 204 euro incl btw ....

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 03-09-2013 09:50:43
Welke lambdasondes zitten er nu in je 3" DP Martin ?  Degene die van je oude DP afkwamen, of degene die er al inzaten ?
Heb je nou de "oude" sondes erin of die van de 3" DP?
Volgens mij had je het er gisteren over dat de oude erin zitten, of heb ik het mis?

Groet,
The Demon.

martje

Citaat van: The Demon op 03-09-2013 19:20:59
Citaat van: Dirk342 op 03-09-2013 09:50:43
Welke lambdasondes zitten er nu in je 3" DP Martin ?  Degene die van je oude DP afkwamen, of degene die er al inzaten ?
Heb je nou de "oude" sondes erin of die van de 3" DP?
Volgens mij had je het er gisteren over dat de oude erin zitten, of heb ik het mis?

Groet,
The Demon.

De 3 inch downpipe is niet gekomen met lambda sondes, we hebben het over de oude die dan weer niet de oude zijn want er zijn geen nieuwere  ;D

Je kan ze wel weer oud noemen, dat zijn ze dan weer wel  ;D

Marty__Mouse

Citaat van: martje op 03-09-2013 19:11:50
Citaat van: Marty__Mouse op 03-09-2013 13:15:54
Kan het niet zo zijn dat je software is gechipt op de situatie zonder sportkat en nu dus "verkeerde waardes" leest?
Dat een hernieuwd bezoekje aan Fasttech dit op zou lossen?

Wilde gok hoor, maar denk even hardop..  ;)

Hardop terugdenkend, als alleen mengsel na de kat niet goed zo zijn dan zou je geen code P0036 erbij moeten krijgen. Ik zet mijn geld vooralsnog op draadbreuk.

Ff ergens een tweedehands op de kop zien te tikken, nieuw bij Volvo 204 euro incl btw ....

Ah ok.. Dan inderdaad niet logisch..  ;)

Maar voor Lambdasondes zou ik die Engelse site voor zoeken die hier veel genoemd wordt of anders op het juiste (BOSCH) nummer zoeken op Ebay.. Vanuit Duitsland en Polen krijg je origineel Bosch echt voor véél minder dan hier..  :)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

)()()sT

Marty__Mouse

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Sbv

Marty__Mouse

Citaat van: Sbv op 04-09-2013 11:09:24
Deze site ?

Ik heb mijn sondes hier vandaan
http://lambdasensor.co.uk/

Ja precies die bedoelde ik! Is al een heel stuk voordeliger dan de dealer...  :D

martje

Toch maar ff bij de dealer eentje gescoord, die konden meteen leveren en vind het wel een prettig idee om met de vakantie te beginnen.

Moet het lampje vanzelf uit gaan of is er een reset nodig?

Ding zit er net in en nog maar 1 ritje gedaan. Hij lijkt netter te lopen maar misschien is de wens de vader van de gedachte.

The Demon

Wanneer ga je op vakantie? Anders kom je nog even langs en resetten we de boel nog een keer.

Groet,
The Demon.

martje

The Demon

Tsja, dat gaat niet meer lukken dus.

Groet,
The Demon.

martje

Als nu nog tijd hebt cross ik ff heen en weer hoor.
En anders vette pech dan maar met lampje.

The Demon

Als het je binnen een uur lukt is het prima.

martje