Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Hij heeft de titel meteor gegeven aan volgens mij de Ariane of zoiets...
Cornelis heeft metoers onder zijn auto; de 16" broertjes van de 17" comets.

)()()sT

Citaat van: cornelis-b op 24-04-2013 17:28:56
)()()sT de meteor velgen gaan in de verkoop, als ik al een winterset zou willen dan wordt dat ook 17" of gewoon banden wisselen. DBS1 het zijn inderdaad zoals )()()sT zegt Meteor velgen. Comets die in de kookwas zijn geweest.  ;D

Dan hou ik het in de gaten... Heb al wat in 16" maar dit vind ik mooier. 8)

dbs1

Citaat van: KIM op 25-04-2013 08:23:35
Hij heeft de titel meteor gegeven aan volgens mij de Ariane of zoiets...

Kim, je hebt gelijk, op pagina 8 van hetzelfde topic wordt deze fout rechtgezet (even naar beneden scrollen).
Klik HIER.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

cornelis-b

Vandaag maar weer eens wat foto's van de S70 gemaakt op een wel heel leuke locatie. Op deze plaats is graffiti toegestaan en vond de wagen daar wel leuk bij uitkomen  ;D

Comets zijn besteld :eusa_dance:

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Superskunkie

Ja ja deze skatebaan ken ik goed. Kom er tegenwoordig te weinig, vroeger bijna elke dag :) smiddags en savonds

Wel coole foto's  :)
Tonnie

razorx

Wat is het toch een mooie wagen Cornelis, wat hem helemaal bijzonder maakt is de kilometerstand.

Groeten,

Yits.

cornelis-b

@ Superskunkie: Het is echt een geweldige locatie in mijn ogen en heel wat anders als foto's langs een kanaal of zo  ;)

Vriend van mij heeft nog even zitten knoeien met PhotoMatix een een of ander HDR programma en dit is het resultaat. Past wel erg goed in de sfeer van de graffiti

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Superskunkie

Citaat van: cornelis-b op 04-05-2013 17:21:09
@ Superskunkie: Het is echt een geweldige locatie in mijn ogen en heel wat anders als foto's langs een kanaal of zo  ;)

Vriend van mij heeft nog even zitten knoeien met PhotoMatix een een of ander HDR programma en dit is het resultaat. Past wel erg goed in de sfeer van de graffiti

http://i1320.photobucket.com/albums/u525/cornelis-b/The%20Wall/the-wall_11_zps80c11000.jpg

Als je hem daar een weekje laat staan valt ie ook niet meer op tussen de grafitie :D
Tonnie

cornelis-b

Superskunkie ik snap je dan heeft hij de zelfde kleuren als de muren daar. Mag ik wachten ??

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Binnen kort ga ik hier de veranderingen van de wagen vastleggen, motorisch is er nog niks te doen maar er komt binnenkort een ander set veren onder en andere velgen. En er staat ook een R bumper in de planning. Het is wel geen R maar ik vind een R bumper toch wel heel erg mooi zeker onder een verlaagde wagen.

Ik ga jullie op de hoogte houden  :eusa_dance:

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

R-bumpert staat zeker mooi!! ook nog een setje Comets ;) ;D
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Henry, de Comets en de veren liggen al op me te wachten.  :eusa_dance:

Zeg maar Henk tegen mij

henry classic v70

Ik las het net al in één van de vorige berichten ;D
Gaat íe nòg mooier worden ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hertogjan6

ik heb nog wel dumpvalve voor je ;) (voor een klein prijsje)  :eusa_shifty:  :eusa_shhh:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

DV op een LPT en een automaat  ;D

Zeg maar Henk tegen mij