Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Vandaag verveelde ik me een beetje dus ben even aan het spelen geweest met een buisje voor onder de kap. Het ding ingesmeerd met verf afbijt en jawel de verf viel er bijna af :eusa_dance:

Daarna de buis met een Brillo zeepsponsje, zo'n fijn staalwol dingetje, gepoetst en daarna met een oude oranje polijstpad en een chroom polish behandeld en als laatste in de collinite gezet. Het resultaat is best netjes te noemen. 

Morgen even een paar nieuwe RVS slangenklemmen monteren.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

henry classic v70

Dat heb ik nou nooit; dat ik me verveel dan.... ;)
Die heb je mooi glimmend gekregen Henk! :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: Redolpho op 18-03-2014 22:26:12
Nice

Henk (& Anton)  Goed gedaan!!

Mooi werk

Anton heeft de hele middag achter de PC gezeten en kwam pas kijken / vragen moet ik helpen toen de buis er op zat  ;D ;D ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

EricL

cornelis-b

Morgen nog een buisje doen, mijn buurman wil ook zo'n buis onder zijn kap ;D

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Vandaag Martijn geholpen, zijn kachelventilator had er geen zin meer in dus even naar het demontage bedrijf geweest in Zaandam en daar een hele nette ventilator gehaald voor 35 euro. We hadden hier voor de deur de schopplaat en het dashboard kastje van zijn plek gehaald en op de sloop de motor gelijk even getest, is geen probleem daar. Wat draaide die mooi ;D boel weer dicht gebouwd en het klusje was geklaard.

Het was lekker weer en na het klusje ook nog even snel een paar plaatjes gemaakt.

De zilveren pijl van Martijn, de NBP van mijn buren ( registreren zich binnen kort op het forum ) en daar achter de 70 van mij.

En nog even de blauwe van de buren die ook al kennis heeft gemaakt met de polijst machine  ;D

Zeg maar Henk tegen mij

razorx

Leuk rijtje zo. En mooi polijstwerk bovendien.  :eusa_clap:
Naar welke sloop ga jij ook alweer? Is voor mij ook niet al te ver weg.

Ralf1977

Brandstof is om te verbranden!

hertogjan6

elke dag mini meet bij jou in de straat :D nette V trouwens!
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Yits ik ga altijd naar Onne van der Stadt in Zaandam. Dit is nog een demontage bedrijf met hele nette prijzen en waar nog vertrouwen in de klant is want je kan daar heerlijk zelf sleutelen.

Ja Ralph dit is ie geworden een ex forum auto die binnen kort ook weer forum auto wordt, ze zijn er erg blij mee :eusa_dance:

Ralf hij glimt weer als een hondendrol in de maneschijn, en dit was de eerste sessie, komend weekend gaan we er nog een keer over heen met de machine, mits het weer goed is. Vorige sessie was wat kort omdat de buren in de middag weg moesten.

Leroy hier in de straat regelmatig een minimeet, altijd gezellig en binnen kort ook weer een forumlid helpen met de reparatie van zijn R bumper die ook de ziekte van "gebroken spijl" heeft  >:( >:( ;D

Zeg maar Henk tegen mij

grijzev70tdi

Aah, die V70 ken ik wel ja :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

cornelis-b

Citaat van: grijzev70tdi op 24-03-2014 23:09:22
Aah, die V70 ken ik wel ja :)

Komt uit Glanerbrug, was wel een lekker ritje terug 185 kilometer.

Zeg maar Henk tegen mij

grijzev70tdi

Klopt, heb toen een 855 van hem gekocht
Grolsch, het klinkt al lekkerder

cornelis-b

Citaat van: grijzev70tdi op 24-03-2014 23:48:29
Klopt, heb toen een 855 van hem gekocht

Wel een grappige locatie waar hij woont, prutslootje naast het huis van nog geen meter breed. Ene kant Nederland en de andere kant Duitsland  ;D

Zeg maar Henk tegen mij

jas

Citaat van: cornelis-b op 24-03-2014 23:07:28
Leroy hier in de straat regelmatig een minimeet, altijd gezellig en binnen kort ook weer een forumlid helpen met de reparatie van zijn R bumper die ook de ziekte van "gebroken spijl" heeft  >:( >:( ;D

:D
Ben hard op zoek naar een tijdelijke reserve bumper.
Dan wordt mijn bumper net zo mooi als die van Eric!  :eusa_dance:

Leuk rijtje volvo's zo in de straat.

Al reactie op je S70 die te koop/ruil staat?