Mijn S70 'DE DUIKBOOT'

Gestart door cornelis-b, 05-03-2013 22:12:22

Vorige topic - Volgende topic

EricL

Zo is netjes geworden!

Wederom goed bezig geweest.

razorx

Strak hoor.  :eusa_clap: Zal wel een klusje zijn geweest.

cornelis-b

Citaat van: razorx op 19-05-2014 22:24:09
Strak hoor.  :eusa_clap: Zal wel een klusje zijn geweest.

Het viel wel mee Yits, als je eenmaal een begin hebt met een bot mes onder de groene lijm waar je met twee vingers onder kan komen dan is de boel zo los gewerkt. Om de lederen delen te verlijmen in mijn panelen heb ik Montagekit Topspeed van Bison gebruikt, volgens de gebruiksaanwijzing vast binnen 10 seconden maar tel daar nog maar een minuut bij op maar dan komt het ook niet meer van zijn plaats. Super spul!

Na een uurtje drogen de panelen geplaatst.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

rogerV701998

cornelis-b

Nu nog op zoek naar een net leer en alcantara R interieur voor de auto :eusa_drool:
Ik ga er gewoon mee door ondanks dat hij te koop / ruil staat voor een net zo'n nette estate.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

t5joost

Netjes henk ziet er weer mooi uit

UserID6342

Netjes weer zo Henk !

cornelis-b

Net de auto opgehaald bij de dealer en een nieuwe ETM met gele sticker rijker en een goede 480 euro armer  :-\ Wel weer een jaar garantie op de onderdelen, dat dan weer wel  :P
Morgen naar RICA voor een reload van de software, wat een enorme stap terug zonder tuning. Het is gelijk een heel andere auto  :o :o

Zeg maar Henk tegen mij

glenfiddich1983

En na al die moeite en investeringen ga je hem nog steeds wegdoen?  :o
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

leons850

Citaat van: cornelis-b op 20-05-2014 13:50:15
Net de auto opgehaald bij de dealer en een nieuwe ETM met gele sticker rijker en een goede 480 euro armer  :-\ Wel weer een jaar garantie op de onderdelen, dat dan weer wel  :P
Morgen naar RICA voor een reload van de software, wat een enorme stap terug zonder tuning. Het is gelijk een heel andere auto  :o :o

Wedstrijdje? ;D

Goed bezig Henk, kan hij er weer een tijdje tegenaan, en de R-panelen staan ook gewoon een stuk beter dan de "normale".
Veel plezier er weer van en tot de volgende meet. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

t5joost

Netjes ome henkie nou kan je mijn auto op halen om te poetsen 😁😜

cornelis-b

Tnx allemaal en op het R meubilair is ie zoals hij voor mij zou moeten zijn, deur panelen staan inderdaad veel beter dan de standaard panelen :eusa_dance:

Citaat van: glenfiddich1983 op 20-05-2014 13:53:21
En na al die moeite en investeringen ga je hem nog steeds wegdoen?  :o

Ja ondanks de investering van de nieuwe ETM en de R panelen is hij nog steeds te koop / ruil, een ding is zeker de koper heeft eer een super goede auto aan waar hij voorlopig mee vooruit kan.

We willen nog steeds een Estate, wel een turbo, en we weten ook dat we wat km stand betreft dat we er zeker op achteruit gaan maar dat nemen we voor lief.

Zeg maar Henk tegen mij

StefanCJ

Tja, van een sedan naar een estate, ik heb het ook gedaan en heb er nooit 1 moment spijt van gehad, heerlijk al die ruimte!

jas

Netjes Henk, die deurpanelen!!

En er komt vanzelf iemand voor je s70, kan je dan lekker naar een estate gaan kijken!

Gr. Js