850 T-5 400pk UPDATE & 850R 609 & Even iets anders!!

Gestart door Rense850T5, 09-03-2013 17:21:57

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Rense850T5

:eusa_think: geen foto's meer dan, lijkt mij interessanter dan mijn slappe verhaaltjes :eusa_shifty:  ;D :eusa_angel:
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

MikeyQR

Dat die R pookknop niet meer te koop is klopt jammer genoeg. :eusa_wall:

Maar deze zijn ook zelf te laten maken.
De zwarte die jij nu hebt in de R is nog altijd de R pookknop, maar het leer is er vanaf gehaald door dat deze denk ik stuk is gegaan.

Als je een auto bekleder vind die dat kan, is alleen maar leer met stiksels over de knop heen, zelfde idee als de handremhendel, deze heeft ook een beigehoes van leer.

Lammert

In Apeldoorn (woon jij toch Rense?), heb je "meneer Sam", een auto bekleder die erg goed bekend staat. Hij kan zeker iets moois van je bestaande pook maken. Google maar eens, dan vind je hem wel.

innocenti

Antenne. Als het goed is is dat een telefoonantenne. Radio antenne zit in het achterste zijraam. Misschien helpt dat met zoeken naar info.

KIM

Helaas kan zo'n telefoon antenne van alles zijn... Hirschmann heeft destijds de beste antennes geleverd.
Ik verwacht dat er ook niets meer van leverbaar zal zijn omdat externe telefoonantennes al een poos niet meer nodig zijn voor een goede verbinding. Een mooie vervanging kan een haaievin antenne zijn. Het allermooiste is het gat dicht laten lassen maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Als je de auto laat overspuiten zou ik het zeker overwegen.

Rense850T5

Citaat van: Lammert op 13-06-2017 20:21:05
In Apeldoorn (woon jij toch Rense?), heb je "meneer Sam", een auto bekleder die erg goed bekend staat. Hij kan zeker iets moois van je bestaande pook maken. Google maar eens, dan vind je hem wel.

Klopt helemaal, ben er laatst al een keer geweest voor maatje van me goede kerel idd
Maar als t gaat gebeuren laat ik het complete interieur opnieuw maken door kennissen

Citaat van: KIM op 13-06-2017 20:49:27
Helaas kan zo'n telefoon antenne van alles zijn... Hirschmann heeft destijds de beste antennes geleverd.
Ik verwacht dat er ook niets meer van leverbaar zal zijn omdat externe telefoonantennes al een poos niet meer nodig zijn voor een goede verbinding. Een mooie vervanging kan een haaievin antenne zijn. Het allermooiste is het gat dicht laten lassen maar daar hangt wel een prijskaartje aan. Als je de auto laat overspuiten zou ik het zeker overwegen.

Het is idd een oude telefoon antenne, en van middag bij de dealer  geweest en het word echt schaars met de hoeveelheid leverbare onderdelen helaas, voor de auto's die t langs mee gaan word nog t minst gemaakt! Maar we vezinnen er wel wat op, voorlopig word deze niet overgespoten of ik moet de jackpot winnen haha, ik heb nog wel een paar sprietjes liggen misschien dat er nog wat tussen zit!

Bedankt voor het mee denken allen :eusa_dance:
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

Lammert

Ter illustratie, zo ziet een haaienvin er uit op een 850:

NinaPaul

Gps en DAB+ antenne erop, is het niet voor niets ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz