Mijn god ... een C70 / up and running

Gestart door Piet, 17-03-2013 19:32:29

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

mitchelli

Heel erg mooi die bekleding zo! Wil ik ook  :P Is het foam in de stoelen ook vernieuwd?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Piet

De schuimrubberkussens zijn niet vernieuwd. De zitting van de bestuurdersstoel was wel gescheurd (zichtbaar op een foto in het begin van het blog) maar dit hebben ze prima kunnen repareren.
Het leer zelf is ook gevoerd met foam. Stoelen zitten erg goed nu.

mitchelli

CiteerHet leer zelf is ook gevoerd met foam

Aha.. Daarom ziet het er wat dikker uit dan standaard.

Piet

Teddy81

Zo, dat is echt heel mooi geworden zeg!!

Piet

Vandaag is de C70 APK goedgekeurd en helemaal "up and running" dus en officieel in gebruik genomen door mijn vrouw. :eusa_boohoo:  :eusa_boohoo:

Morgen nog wel het mooie rechter portier wat ik van Rob850turbo heb kunnen overnemen monteren.
En dan nog een paar kleine zaken fixen zoals een ander binnenste deel van het handschoenenkastje waarvan de knutselsmurf het nodig vond een enorm gat in te maken voor een paar kabeltjes, zodat alles wat je er nu in stopt achter het dashboard zou donderen. ::)

mitchelli

;D Gefeliciteerd. En je vrouw is neem ik aan zeer content met de C?

Piet

Buitengewoon enthousiast, ze was al een liefhebber van de 850 maar dit is het helemaal voor haar.

elianmars

Mijn vrouw vind een 854/855 niks, vind de v/s70 niks, maar een c70 cabrio mag ik wel van/voor haar neerzetten. Jammer dat die net nog te duur zijn  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 08-10-2013 21:34:25
Mijn vrouw vind een 854/855 niks, vind de v/s70 niks, maar een c70 cabrio mag ik wel van/voor haar neerzetten. Jammer dat die net nog te duur zijn  :eusa_shifty:

Een vrouw met smaak dus. :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Piet

Ik heb trouwens ook nog de LED kit van IPD voor de tellerunit geïnstalleerd.. maar dat is ook best heel fraai zeg. Geeft een mooi helder effect zonder al te veel van het origneel af te wijken.

t5joost

lekker bezig geweest piet
mooi dat hij zo makkelijk door de apk ging altijd een hele opluchting

Piet

Well... (In alle bescheidenheid).. .. I took care of that...

razorx

Wat een mooie smaakvolle en vrolijke combinatie!
Altijd heb ik me al afgevraagd waarom het interieur stemmig zwart moet zijn of beige, zo saai.
Laat er vrolijkheid zijn en vooral contrast. Of "ton sur ton" maar dat is echt lastig.
Heerlijk om te zien!