Het grote camping topic

Gestart door The Demon, 22-03-2013 22:58:04

Vorige topic - Volgende topic

widebody

elianmars

Net maar even een jerrycan gekocht. De waterleiding is nog altijd bevroren. Het begint bijna op kamperen te lijken ;D

StefanCJ

Je kan ook hiermee gaan kamperen, is voor je gevoel toch wat luxueuzer dan in een tent:

http://www.ditverzinjeniet.nl/catalog/product/view/id/739

rogerV701998

pwberg

Vervelend als je nog niet helemaal opgebouwd bent, anders maakt het niet zo gek veel uit (bij ons dan toch). Kidz spelen lekker buiten (alleen bij wat meer regen komen ze bij ons of een ander naar binnen, of gaan ze naar het jeugdhonk op de camping) en paps en mams zitten lekken binnen bij de verwarming een spelletje te doen of een boekje te lezen.

Wat voor weer je ook hebt, je bent altijd lekker weg van de normale beslommeringen...  :eusa_clap:

Al heb ik natuurlijk ook liever 25 graden als sneeuw   :angel:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Citaat van: elianmars op 24-03-2013 11:44:34
Net maar even een jerrycan gekocht. De waterleiding is nog altijd bevroren. Het begint bijna op kamperen te lijken ;D

Als de leiding van koper/staal is, heb ik hier nog wel een ontdooitransformator liggen. Even aansluiten, de klemmen op de bevroren waterleiding, schakelaar omzetten en 2 minuten geduld hebben. ;D
'T knapt en knarst vanzelf en los is de leiding weer. 8)

'k heb er al weet ik hoeveel bevroren leidingen mee losgekregen bij particulieren tegen een tarief van toen 100 gulden ;D ;D
In de winter werkte ik in de weekenden wat bij als hulp bij mijn pa.  :P
Volvoloos....

BBS

Wij zijn ook nog even naar de camping geweest. ::)
Onze (grootste) voortent staat, niet geheel naar de zin, en de inrichting staat erin. Volgend weekend de boel afmaken.

Maar het is de laatste keer geweest, aan het einde van het seizoen gaat de hele reut eruit.
Caravan, voortent, uitbouw, 2x luifel, inventaris alles gaat weg.
Met ingang van volgend jaar gaan we in een stacaravan. Wat een verschrikkelijke martelgang was het vandaag. >:(
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 24-03-2013 16:01:45

Wat een verschrikkelijke martelgang was het vandaag. >:(

Och, wij hebben ons vandaag ook weer vermaakt.

Strook onder de caravan vastgezet met houten platen. Laminaat gelegd in de voortent en de boel ingericht (eettafel, dressoir, 3-zitsbank, enz ;D ). Tent wat gefatsoeneerd, maar nog steeds geen haringen kunnen slaan. Teveel sneeuw ::)
Randen liggen nu vast met betontegels.....

Toen zoveel mogelijk zooi van de oude plek onder de sneeuw vandaan gevist en toen mochten we eindelijk naar huis.
Net gegeten bij mijn ouders (Kasper was daar blijven slapen). Ik kon amper uit de wagen komen, zo stijf was ik ;D

Volgende week weer verder klussen. Hopelijk is het dan wat beter weer  :eusa_shifty:

Vulk

pwberg

Onze (grootste) voortent staat, niet geheel naar de zin, en de inrichting staat erin. Volgend weekend de boel afmaken.

Maar het is de laatste keer geweest, aan het einde van het seizoen gaat de hele reut eruit.
Met ingang van volgend jaar gaan we in een stacaravan. Wat een verschrikkelijke martelgang was het vandaag. >:(

Kan me er iets bij voorstellen.....  :eusa_wall:

En als je toch een heel seizoen op dezelfde camping staat (die bevalt) waarom niet? Scheelt een hoop gesleur......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Citaat van: elianmars op 24-03-2013 19:31:29

Wat een verschrikkelijke martelgang was het vandaag. >:(

Och, wij hebben ons vandaag ook weer vermaakt.

Strook onder de caravan vastgezet met houten platen. Laminaat gelegd in de voortent en de boel ingericht (eettafel, dressoir, 3-zitsbank, enz ;D ). Tent wat gefatsoeneerd, maar nog steeds geen haringen kunnen slaan. Teveel sneeuw ::)
Randen liggen nu vast met betontegels.....

Toen zoveel mogelijk zooi van de oude plek onder de sneeuw vandaan gevist en toen mochten we eindelijk naar huis.
Net gegeten bij mijn ouders (Kasper was daar blijven slapen). Ik kon amper uit de wagen komen, zo stijf was ik ;D

Volgende week weer verder klussen. Hopelijk is het dan wat beter weer  :eusa_shifty:

Zie het al, ook een seizoensplek...  ;D

Hoop voor volgende week ook op beter weer, dan zijn wij aan de beurt...  :eusa_pray:
Mocht het echt beroerd zijn, dan draai ik de poten uit en maken we rechtsomkeert.
(\_/)
(O.o)

elianmars

fbm

Citaat van: elianmars op 24-03-2013 19:38:16
Citaat van: Vulk op 24-03-2013 19:33:04
Laminaat? :o

;D

't Is echt geen kramperen voor ons   :angel:

Laatste weekend is er een groot kampvuur!  :eusa_dance:

BBS

Citaat van: pwberg op 24-03-2013 19:35:26

Kan me er iets bij voorstellen.....  :eusa_wall:

En als je toch een heel seizoen op dezelfde camping staat (die bevalt) waarom niet? Scheelt een hoop gesleur......

Het voorseizoen staan we in Duitsland net over de grens.
Als we volgend jaar al een seizoensplek hebben met een stacaravan, gaan we naar camping "kleine Belterwijde" in Belt Schutsloot.
Daar ligt onze boot ook al, en ik kom er al 41 jaar ;)
Volvoloos....

pwberg

Citaat van: BBS op 24-03-2013 20:14:02
Het voorseizoen staan we in Duitsland net over de grens.
Als we volgend jaar al een seizoensplek hebben met een stacaravan, gaan we naar camping "kleine Belterwijde" in Belt Schutsloot.
Daar ligt onze boot ook al, en ik kom er al 41 jaar ;)

Dan is de keuze inderdaad niet moeilijk.

Tip, zodra je zeker bent van je zaak ga alvast een beetje netwerken.
Zeker als je er bekend bent kan het lonen om kenbaar te maken dat je zoekende bent
(\_/)
(O.o)