Het grote camping topic

Gestart door The Demon, 22-03-2013 22:58:04

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Ik heb een oude Messager gehad (dubbelklapper) geweldig ding was dat  :eusa_dance:

Tot er een keer een zak in de tent stond..... :-\ hij stond niet helemaal strak blijkbaar.
Ik was er niet maar mijn maat wel en die dacht even die plas water eruit te duwen voor de tent zou bezwijken.

Dat heeft hij geweten..........................................Toen hij de bak in stapte was het gedaan met de tent!
Een grote scheur en een vloedgolf.
Aangezien ik pas 2 dagen later terug zou komen heeft hij hem laten drogen in de zomerzon van de volgende dag en dichtgeklapt.
En mij natuurlijk gevraagd om een tent mee te nemen voor de resterende 2 weken.

Het was een heerlijke vouwwagen met veel ruimte en je merkte echt niet dat hij achter je auto hing (okee je was iets breder).

Nu heb ik dus een "echte" caravan en met een beetje mazzel gaat die mee dit jaar, ik ben benieuwd want ik vind een tent toch wel iets hebben (lekker primitief met TV en Senseo  ;D)

Groet,
The Demon.

pwberg

Citaat van: BBS op 07-04-2013 12:07:30
De zon schijnt en de temperatuur is goed te noemen. Dit is het übergevoel van relaxen :D :eusa_dance:

Inderdaad geniaal weer vandaag, zo mogen er meer weekenden komen.....  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Snellebaksteen

Het was best fris afgelopen nacht in de tent dus ik ben maar wat langer in de warme bar blijven plakken. Wel weer heerlijk wakker worden met het geluid van de vogeltjes.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Ook wij hebben opnieuw een heerlijk weekend op de camping gehad. Gisterenmiddag aangekomen, vanavond weer thuis gekomen.

Vandaag was het prachtig weer. We hebben de laatste klusjes kunnen doen. Vanaf volgend weekend minder klussen en (nog) meer genieten  :D

BBS

Zo dan 8) Ook weer thuis van een lekker weekend op de camping. :eusa_dance:
Even lekker met de boot en zo bezig geweest, er moet nog wel een beetje aan gedaan worden.

Ook een hele hoop foto's gemaakt van de caravan en toebehoren die vanaf heden te koop komt te staan.
Al met al, wederom een heel geschikt weekend gehad. :D
Volvoloos....

pwberg

Gisteren thuis gekomen na een heerlijke week op de camping. Lekker weer gehad, kidz hebben zich prima vermaakt, wat wil je nog meer?

Moet vandaag, morgen en woensdag werken, maar gaan vanavond weer terug voor een week. Vrouw is weer bij met de was dus we kunnen het weer vuil maken   :D

Dat half uurtje extra naar het werk overleven we ook wel  weer.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Zo, ook vandaag weer terug gekomen van de camping.
Wat we daar zoal gedaan hebben staat in het "wat heb je gedaan vandaag" topic.
Wel weer een geweldig weekend gehad. Ondanks dat het tochwel hard waaide, we zitten pal achter een hoge wal, hebben we vandaag de gehele dag buiten gezeten :eusa_dance:
Volvoloos....

elianmars

Ik ben een weekendje met de jongens op de camping geweest. Het is lang geleden dat we zoveel regen hebben gehad daar.
Geen probleem, ook met regen vermaken we ons prima  :)

BBS

Wat regen hebben we ook wel gehad, maar dan zet je de spullen even onder de luifel en ga je verder met waar je gebleven was..
Hopen dat het met Pinksteren beter weer is :eusa_pray:
Volvoloos....

BBS

Dit weekend was het laatste kampeerweekend in de toercaravan van ons :-\ :'(
Volgend weekend hebben we de overdracht van onze caravan naar de nieuwe eigenaren en dan zijn we er van af.

Het weekend daarop ruimen we de caravan van moeders op en dan is het helemaal gedaan. :-\
Maar die caravan wordt niet verkocht, die houden we met ons drieën aan. Kunnen we toch een keer een weekendje weg ;)

Op naar de stacaravans... :eusa_whistle: En ja daar zitten ook banken in om op te zitten... :eusa_angel: ;D
Volvoloos....

pwberg

Citaat van: BBS op 09-06-2013 20:46:13
Dit weekend was het laatste kampeerweekend in de toercaravan van ons :-\ :'(
Volgend weekend hebben we de overdracht van onze caravan naar de nieuwe eigenaren en dan zijn we er van af.

Het weekend daarop ruimen we de caravan van moeders op en dan is het helemaal gedaan. :-\
Maar die caravan wordt niet verkocht, die houden we met ons drieën aan. Kunnen we toch een keer een weekendje weg ;)

Op naar de stacaravans... :eusa_whistle: En ja daar zitten ook banken in om op te zitten... :eusa_angel: ;D

Ach, je hebt een mooi laatste weekend gehad toch? En je krijgt er veel moois voor terug.....

En feitelijk is september (meen ik.....) ook niet zo lang meer, en met een stacaravan ben je veel minder afhankelijk van het weer.....
(\_/)
(O.o)

The Demon

Volgens mij ben je met een stacaravan meer afhankelijk van het weer.
Met een toercaravan pak je de boel op en ga je de zon achterna, dat is met een stacaravan wat lastiger.

Groet,
The Demon.

pwberg

Citaat van: The Demon op 09-06-2013 22:03:46
Met een toercaravan pak je de boel op en ga je de zon achterna, dat is met een stacaravan wat lastiger.

Groet,
The Demon.

Als je het zo bekijkt wel ja.

Ik bedoel feitelijk dat een stacaravan in de regel wat comfortabeler is en wat meer luxe heeft als een toerhut waardoor het ook bij minder weer prima toeven is op de camping...  ;)
(\_/)
(O.o)

The Demon

Citaat van: pwberg op 09-06-2013 22:06:02
Citaat van: The Demon op 09-06-2013 22:03:46

Groet,
The Demon.

Als je het zo bekijkt wel ja.

Ik bedoel feitelijk dat een stacaravan in de regel wat comfortabeler is en wat meer luxe heeft als een toerhut waardoor het ook bij minder weer prima toeven is op de camping...  ;)
Ach.......als je 3 weken in een tent gezeten hebt met alleen maar regen is een toer hut al snel heel veel luxe.

Maar een tent met satelliet TV, koelkast, koffiezetter en verwarming is ook wel heel luxe in de ogen van een hoop mensen.

Groet,
The Demon.

BBS

Nog 2 maand en 3 week tot september.... :-\
Zal nog wel een lange periode gaan worden denk ik zo..

De stacaravan is wel gemakkelijker, neem je tasje mee en je bent klaar ;) Geen malleur meer met voortenten op- en afbouwen, rotzooi opruimen en schoonmaken.
Wat dat betreft zal er voor ons - en zeker voor mij- een last van ons afvallen...
Misschien gaan we echte kamperen missen, maar dan is er nog altijd die andere toercaravan.
Voorlopig is dit voor mij veel beter zo. ;)

Vandaag nog wel ff op de andere/nieuwe camping wezen kijken en stiekum een fotootje gemaakt van een soort veranda.
De veranda van ons gaat 3 meter diep worden en 8 meter lang. ;) Dakkie erop en een stuk van de voor en achterkant dicht maken met glas/plexiglas...

Een mooie BBQ erin maken met een schoorsteen door het dak; buitenzitten en loungen 2.0 ;D

https://www.dropbox.com/s/tjri4nu4nqhrz2b/2013-06-09%2017.34.39.jpg?v=0mcns
Volvoloos....