StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Unexist

Mooie S Stefan, wel jammer van je blog. En zie je morgen bij de Groenekan
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

peteRRR

Wat een knurff.

Ik moet ook elk jaar de airco bij vullen omdat er geen kou meer uit komt en als die dan een half uur onder druk staat is er niks aan het handje
en is het,..nee hoor alles is in orde er zijn geen lekken. ???

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Demon

Ik hoop dat Mark dit trauma te boven komt  ;D Hij ziet er nogal geschrokken uit.

Groet,
The Demon.

KIM

Wil de kleine nog een beetje slapen Stefan?  ;D

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maruska

Die kleine heeft nachtmerries denk ik :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

De kleine man heeft prima geslapen vannacht, net als vandaag bij de Elandrun trouwens.

Vanmiddag scheen het zonnetje lekker en heb ik de microswitch (Joost, bedankt!) in de LV-deur gewisseld. Het veertje van de deurgreep was afgebroken en heb deze vervangen vanuit een setje deurgrepen die ik via MP gekocht had. De grepen zagen er overigens niet uit maar het ging me alleen om het veertje. Totaal benodigde tijd: 30 minuten op mijn gemak. Het alarm is tot nu toe nog niet af gegaan (* klopt even af) en de CV reageert weer goed (reageerde de laatste weken wat traag, mogelijk door slechte switch ???).

Ik heb via MP een set stoptech remschijven (302 voor en origineel achter) gekocht, deze ga ik dinsdag ophalen. Vervangen is nog niet direct nodig maar dan heb ik ze vast liggen.

:)

StefanCJ

Vanavond een nieuw setje Stoptech Power Slot remschijven opgehaald. Voor in 302 en achter origineel.

Voor:

Achter:

Vervangen is niet direct noodzakelijk maar dan heb ik ze maar vast in huis  ;D.

Ik heb nu origineel achter en Brakemax Sport voor. Straks heb ik alle remmen met hetzelfde motiefje  :eusa_dance:.
Ik vind het ook mooi de dat voorremmen aan de binnenkant gecoat zijn, dus geen roestvorming, en ook de naven zijn mooi gecoat en hoeven dus niet eerst geschilderd te worden. Qua remblokken denk ik dat ik Textar Sport ga gebruiken, die heb ik nog liggen.

:)

Ewout Schalkwijk

Mooi setje, zonde om te gebruiken. Ik zou ze in een vitrinekastje leggen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

peteRRR

Nette set Stefan!

Voor je troeteldiertje. ;D

Groet. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Gijs87

C70 2.3 T5, Saffron Pearl, 1998

MarcoV

Mooie set Stefan, zal netjes staan denk.

MarcoV

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-04-2013 22:13:39
Mooi setje, zonde om te gebruiken. Ik zou ze in een vitrinekastje leggen. ;D

Ewøut

Ik dacht precies hetzelfde  ;D

StefanCJ

Dat mag niet, ze moeten vandaag de woonkamer uit ...  :'(

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 10-04-2013 14:20:26
Dat mag niet, ze moeten vandaag de woonkamer uit ...  :'(
Naast het bed dam maar ? Keuken een andere optie ?