StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Citaat van: StefanCJ op 10-04-2013 14:20:26
Dat mag niet, ze moeten vandaag de woonkamer uit ...  :'(

Aah dat commentaar krijg ik ook altijd als het bij ons binnen staat ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Marit lekker buiten laten slapen vannacht ;D ;D :evil: ;D

Jalle

Zit je zo erg onder de plak? ;D Mooie schijven, ga je die blokken voor en achter gebruiken of alleen voor?

StefanCJ

Voor en achter. Onder de plak? Neeuuh hoor (tenminste, dat moet ik zeggen :eusa_shhh:).

:D

Jalle

Zo herkenbaar... Moet tzt ook maar eens een mooi setje schijven kopen, alles op zn tijd.

StefanCJ

Krakend dashboard: het vervolg ...

Mijn dashboard kraakt nog steeds een beetje aan de rechterkant. Ik ben toch wel een beetje bang dat er een bevestigingspunt afgebroken is. Kan ik dit controleren zonder het hele dashboard los te halen, dat ik bijvoorbeeld het dashboardkastje en schopplaat weg haal? Ik kan het dan nog proberen te kitten met ruitenkit/Sikaflex. Ik moet er dan wel van onder bijkunnen, ik kan moeilijk een halve tube kit vanaf de bovenkant erin laten lopen.

:)

Ewout Schalkwijk

Citaat van: StefanCJ op 10-04-2013 19:37:43
...ik kan moeilijk een halve tube kit vanaf de bovenkant erin laten lopen.

Waarom niet? :angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

StefanCJ

Net maar even de bougies gewisseld. Ik wilde dit na de oliebeurt doen maar ik was de afgelopen weken erg druk. Ik heb zoals altijd originele Volvo bougies gebruikt, toen ik de auto kocht zaten er speciale gasbougies in maar dat was geen succes en ze waren na 15dkm écht op. Omdat er wat olie lag onder de bougiedekselplaat heb ik ook maar even het oliedoprubber vervangen, de oude brak spontaan af dus die heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Nu maar even zonder deksel rijden zodat het blok weer mooi droog wordt.

Omdat GTST op tv is heb ik gelijk maar even de bougiedekselplaat schoon gemaakt.

StefanCJ

Afgelopen weekend is het bestuurdersslot kapot gegaan. Het tonnetje/lipje wat aan de deurgreephendel zat was afgebroken. Crap, elke keer omlopen en de deur voor Marit open doen is wel galant maar niet prettig. Zeker niet met de vakantie voor de boeg. Via MP een slot geregeld, zou maandag op de bus gedaan worden en dinsdag dus in huis. Allemaal prima gegaan. Gisteravond wilde ik het slot inbouwen bleek dat de kabel niet netjes los gehaald was maar gewoon doorgeknipt.

Ik snap het niet hoor, als je zoiets verkoopt dan haal je toch netjes de kabel los zodat het in zijn geheel weer te gebruiken is. Het is misschien 30 seconden meer werk maar is voor de koper weer een stuk eenvoudiger en makkelijker. Afijn, ik kon dus niets met het slot, verkoper zei "ja, die sloten gaan altijd kapot maar die kabels nooit, daarom knip ik ze gewoon maar door".

Ik had de pee erin en heb maar een oproep geplaatst op het forum. Binnen drie minuten een PB van Arjen, dus om 22.30 daar aangekomen en mijn nieuwe deurslot in ontvangst kunnen nemen. Arjen, bedankt voor de snelle service  :eusa_dance:.

Ik heb het spul net ingebouwd en het werkt weer prima.

The Demon

En Marit balen natuurlijk, want nu doe jij niet meer galant de deur voor haar open.  ;D

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Citaat van: The Demon op 24-04-2013 13:58:40
En Marit balen natuurlijk, want nu doe jij niet meer galant de deur voor haar open.  ;D

Groet,
The Demon.

Ik deed het heel decadent en met overdreven hoffelijkheid zodat ze het snel beu was  ;D ;D ;D

)()()sT

Maarre, was dat mijn slot?

The Demon

Citaat van: StefanCJ op 24-04-2013 13:59:55

Groet,
The Demon.

Ik deed het heel decadent en met overdreven hoffelijkheid zodat ze het snel beu was  ;D ;D ;D
En dan kreeg je de reactie: "Doe normaal, iedereen staat te kijken!"  ;D :evil:
En dat dan slissend tussen de tanden.

Groet,
The Demon.

Broabander

Citaat van: The Demon op 24-04-2013 14:19:05
Citaat van: StefanCJ op 24-04-2013 13:59:55

Groet,
The Demon.

En dan kreeg je de reactie: "Doe normaal, iedereen staat te kijken!"  ;D :evil:
En dat dan slissend tussen de tanden.

Groet,
The Demon.

Dan zou ik er spontaan een érg diepe buiging bij maken ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.