StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Ik had eerst originele Bosch Aerotwins, die bevielen best wel. Toen vervangende rubbers gekocht en iets van een jaartje gebruikt, nu is het beste er zeker wel af. Nu de Dunlops proberen, ze zien er in ieder geval cool uit  :D.

Tja, goede ruitenwissers blijven toch lastig. Het moet gewoon goed wissen bij hoge en lage snelheden, niet piepen of stuiteren en lang meegaan.

:)

Sbv

Wat is er mis met originele ruitenwissers ? Doen het prima en zijn niet al te duur

maartendeb

Net ook weer een nieuw setje Dunlops gemonteerd, doen het perfect bij mij 8) Remmen zien er goed uit, ben benieuwd hoe ze gaan bevallen! :)

elianmars

Sbv

Citaat van: koen.s op 19-10-2013 21:21:36
Welke type remklauwen zijn dat?
C70/V50/S40 >2006 en dan de D5 of T5

Bouke

Hoe bevallen ze Stefan,ik heb zelf nog niet echt kunnen proberen/testen??

Sbv

Ik inmiddels bijna 300 km en het remt wel beter. Morgen nog even kijken naar wat lucht. pedaal lijkt nog iets dieper weg te zakken.
Gevoelsmatig voelt het wat minder stevig aan als de 320 high performance set op de s70r van vrouwlief

maruska

daarom heet het ook de High Performance ;D
pedaal staat dan hoger ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: Sbv op 19-10-2013 20:26:35
Wat is er mis met originele ruitenwissers ? Doen het prima en zijn niet al te duur

Dat vroeg ik me tijdens het lezen van dit topic ook al af ;D

Wat is het verschil tussen de gewone 320 set en de 320 high performance dan?
Het staat in elk geval zo al een stuk beter Stefan :eusa_clap:

KIM

De gewone set is eigen fabrikaat; de performance set is een set die offiicieel door Volvo is uitgegeven.

Bouke

Mijn setje remt ondertussen ook heerlijk en ook het pedaalgevoelis goed :eusa_dance:

Martijn_B

Kijk, mijn set is gelijk in massa-productie gegaan   ;D

Veel plezier er mee, het remde bij mij (ATE 2000 vloeistof en goed ontluchten) fantastisch.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

MarcoV

Welke remklauwen zijn dit, zien er goed uit!

MarcoV

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

MikeyQR

Citaat van: KIM op 21-10-2013 09:36:26
De gewone set is eigen fabrikaat; de performance set is een set die offiicieel door Volvo is uitgegeven.

En ik kan daar over mee praten ;D , ik heb ook een orgineel Volvo performance set en dat remt zeer goed, de eerste keer remmen met mijn R was wel even wennen ;D :evil: