StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Sbv op 17-11-2013 18:51:56
Citaat van: StefanCJ op 17-11-2013 18:37:19
Hmm ... Zou dan neerkomen op zoiets:
http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1675_1800&product_id=5282

Iemand een idee of dit een beetje werkt en of het plaatsen fatsoenlijk te doen is?
werkt, Marcel en Chris hebben het onder hun auto zitten
Plaatsing is wel te doen zelf

Ik heb het i.c.m. andere veren. Zelfs die veren zijn me nog te slap naar mijn zin (doorslaan bij lange kuilen in de weg), maar zal wel nodig zijn voor de werking van de nivomats.

widebody

Hele mooie auto om te zien, Stefann :eusa_clap:.

marrrcel

Plaatje van een auto met die antraciete Thor velgen. 

Miel850

Erg fraaie ketel.
Pakketjes klaarliggen?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

StefanCJ

Liggen klaar. Speakers, achter remmen voor Joost en een kapje voor Roger. Goede reis naar het mooie Utrecht morgen  ;)

)()()sT

Stefan, heb jij toevallig dat kapje van de handremhoes nog wat in de middenconsole geklikt zit?
De diesel ziet er mooi uit! 8)

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 17-11-2013 20:50:33
Stefan, heb jij toevallig dat kapje van de handremhoes nog wat in de middenconsole geklikt zit?
De diesel ziet er mooi uit! 8)

Helaas pindakaas ...

Bedankt  ;)

Taranis

Miel850

Citaat van: StefanCJ op 17-11-2013 20:33:10
Liggen klaar. Speakers, achter remmen voor Joost en een kapje voor Roger. Goede reis naar het mooie Utrecht morgen  ;)

Thanks.
(Kom wel undercover in een Astra dieseltje...).
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

dopie

Nog even een sierstukje erop :).

knoopie

Zo weer effe bijgelezen.....

Gaaf om te lezen dat je de N hebt gekieteld gelijk goed aangepakt.
De schuur zal wel aardig leeg raken zo is ook alleen maar goed!

Heel veel plezier nogmaals met de N....!

;)

StefanCJ

Vanavond weer wat spulletjes ingepakt voor verzending. Het schiet al aardig op. Eind vorige week de papieren opgestuurd naar het RDW, het duurt circa vijf werkdagen voordat ze het daar verwerken. Als ik woensdag iets eerder weg kan van mijn werk wordt het chassis opgehaald door de oudijzerboer. Dan heb ik de garage nog 2,5 weken tot mijn beschikking. Ik heb nog wat onderdelen op de plank liggen en die zullen dan ook wel weg zijn en anders leg ik het tijdelijk bij mijn ouders neer.

To do voor de V70:
- de V heeft last van lichte roestvorming boven de achterportieren achter de rubbers. Is een bekende kwaal. Als het chassis uit de garage is kan de V er in, rubbers los halen, lichtjes opschuren, ontroester erop in en daarna netjes een laagje tectyl eroverheen.
- alarmmodule vervangen. De huidige is kapoet. De zekering van het alarm is er nu uit anders gaat 'ie steeds loeien. Sander besteld een nieuwe bij Olov.
- spatlappen eraf halen. Doe ik gelijk met inbouwen van de alarmmodule.
- verlagingsbussen voor de nivomats monteren. Ik heb ze vandaag besteld bij ET. Dan ligt de achterkant 2cm lager, staat nog net weer wat netter.
- Remmenupgrade van 286 oid naar 316. Bij Elferink twee klauwen en brackets besteld. Sander besteld bij Olov schijven en police specials blokken  :police:.

:)

Misha

Auto wordt gruwelijk veel beter op de achterkant als je de nivomats weggooit.
En eerlijk gezegd zijn de standaardveren achter prima, ook met meer last.

Alleen drempels moeten dan met ietsie meer beleid worden genomen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

LouisXIV

Citaat van: StefanCJ op 18-11-2013 21:12:58
Vanavond weer wat spulletjes ingepakt voor verzending. Het schiet al aardig op. Eind vorige week de papieren opgestuurd naar het RDW, het duurt circa vijf werkdagen voordat ze het daar verwerken. Als ik woensdag iets eerder weg kan van mijn werk wordt het chassis opgehaald door de oudijzerboer. Dan heb ik de garage nog 2,5 weken tot mijn beschikking. Ik heb nog wat onderdelen op de plank liggen en die zullen dan ook wel weg zijn en anders leg ik het tijdelijk bij mijn ouders neer.

To do voor de V70:
- de V heeft last van lichte roestvorming boven de achterportieren achter de rubbers. Is een bekende kwaal. Als het chassis uit de garage is kan de V er in, rubbers los halen, lichtjes opschuren, ontroester erop in en daarna netjes een laagje tectyl eroverheen.
- alarmmodule vervangen. De huidige is kapoet. De zekering van het alarm is er nu uit anders gaat 'ie steeds loeien. Sander besteld een nieuwe bij Olov.
- spatlappen eraf halen. Doe ik gelijk met inbouwen van de alarmmodule.
- verlagingsbussen voor de nivomats monteren. Ik heb ze vandaag besteld bij ET. Dan ligt de achterkant 2cm lager, staat nog net weer wat netter.
- Remmenupgrade van 286 oid naar 316. Bij Elferink twee klauwen en brackets besteld. Sander besteld bij Olov schijven en police specials blokken  :police:.

:)
zit die alarmmodule van de N ook nog steeds achter het rechterschutbord ?
Is dat Olov uit Goes?

StefanCJ

Ik vind het eigenlijk prima rijden zo. Enkel de hoogte bevalt me niet zo. Eerst maar de verlagingsbussen, als de nivomats een keer op zijn kan ik alsnog wel voor gewone veren kijken.