StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Sub past volgens mij niet onder de laadruimte, is 'ie net te groot voor. Hij zit met twee kleine spanbanden vast en is aangesloten met twee stekkers dus binnen twee minuten haal je hem uit de auto als je de ruimte nodig hebt.

Snellebaksteen

Hmm, das nou weer jammer. Ik ga absoluut niet met losse stekkers werken. Het moet ingebouwd en weg zijn en anders niet.
:-[
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

ga eens even passen dat Stefan dan heeft Reinier ook een antwoord ;D

StefanCJ

Taranis

Citaat van: Chris op 17-03-2015 08:25:21
Jij hebt toch premium sound?.... in mijn S produceert dat echt meer dan voldoende goed geluid, ook qua bas. Nou kan een V wat blikkeriger klinken weet ik van Sander, maar dat zou toch niet zo heel veel uit moeten maken denk ik dan. Zeker ook omdat die speakers volgens mij in de deuren zitten. Ik heb mijn bas zelfs gewoon op gemiddeld staan omdat anders de binnenspiegel al begint te trillen ;D.

Ja ik heb premium sound en ja ik ben er blij mee. Maar sinds ik in pa's XC60 met z'n Harman/Kardon dingessen heb gereden, weet ik dat het altijd beter kan ;D

Ik mis wel wat laag. Heel storend is het niet maar het zou een leuke upgrade zijn. Ik ben het alleen wel met Reinier eens: het moet gewoon weggebouwd zijn. Je koopt niet voor niets een estate: je wil bruikbare laadruimte zonder troep die in de weg zit.

maartendeb

Als je je laadruimte nodig hebt kun je hem ook op shotgun modus zetten ;D

StefanCJ

Chris

Citaat van: Taranis op 17-03-2015 21:50:15
Jij hebt toch premium sound?.... in mijn S produceert dat echt meer dan voldoende goed geluid, ook qua bas. Nou kan een V wat blikkeriger klinken weet ik van Sander, maar dat zou toch niet zo heel veel uit moeten maken denk ik dan. Zeker ook omdat die speakers volgens mij in de deuren zitten. Ik heb mijn bas zelfs gewoon op gemiddeld staan omdat anders de binnenspiegel al begint te trillen ;D.

Ja ik heb premium sound en ja ik ben er blij mee. Maar sinds ik in pa's XC60 met z'n Harman/Kardon dingessen heb gereden, weet ik dat het altijd beter kan ;D

Ik mis wel wat laag. Heel storend is het niet maar het zou een leuke upgrade zijn. Ik ben het alleen wel met Reinier eens: het moet gewoon weggebouwd zijn. Je koopt niet voor niets een estate: je wil bruikbare laadruimte zonder troep die in de weg zit.

Ben nu wel benieuwd naar de kwaliteit van het geluid in de XC ::)...

Taranis

Citaat van: Chris op 18-03-2015 08:44:20
Ben nu wel benieuwd naar de kwaliteit van het geluid in de XC ::)...

Nog 4,5 jaar :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Taranis op 17-03-2015 21:50:15

Mis je laag? Alleen in de voordeuren heb ik af en toe al teveel bas. De extra sub in het reservewiel vult het mooi aan.
Vooral als ik vanaf mijn telefoon muziek afspeel (Spotify), moet ik de bas echt iets omlaag draaien.

StefanCJ

Vanmorgen is de blauwe opgehaald. Dat ruimt weer lekker op. Van de week de kabels van de sub netjes wegwerken.

Sbv

op naar de volgende dan maar

maartendeb

Zwarte 850 T-5R, Zwarte 850 T-5R, Zwarte 850 T-5R :eusa_pray: Het is time Stefan, to get pulled back in! ;D

Sbv

Citaat van: maartendeb op 22-03-2015 09:49:34
Zwarte 850 T-5R, Zwarte 850 T-5R, Zwarte 850 T-5R :eusa_pray: Het is time Stefan, to get pulled back in! ;D
om te demonteren dan wel bedoel ik

triton

weinig te slopen op MP
Professioneel raddraaier