StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Gaat iedereen aan de cabrio.....;D

Lekker genieten!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

)()()sT

Citaat van: elianmars op 03-01-2016 20:58:14
Ah, daar is-ie dan  :D

Heel gaaf, Steef! Heb ik je uiteindelijk over de streep getrokken?

Dakje ruilen?  :eusa_angel: ;D

Nee IK :P

;D

Gefeliciteerd! In het voorjaar maar een cabrio-meet houden. Wellicht kunnen we een app-groepje beginnen? ;D ;D

elianmars

Citaat van: )()()sT op 03-01-2016 21:12:37
Wellicht kunnen we een app-groepje beginnen? ;D ;D

Done  :eusa_angel: ;D ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 03-01-2016 21:09:23
Wij hadden de advertentie ook zitten bekijken maar uiteindelijk niet gereageerd vanwege de motor.

Donker interieur. Ben je van je geloof gevallen?  ;D

The Demon

En weer een dakloze erbij, waar gaat het heen met deze wereld?  ;D

Veel veilige kilometers ermee!

Taranis

Citaat van: elianmars op 03-01-2016 21:33:42
Donker interieur. Ben je van je geloof gevallen?  ;D

Beetje off-topic in Stefan z'n blog maar met licht interieur liggen ze niet echt voor het oprapen. Aangezien de V70 uit de running is en we voor ~3 weken vervangend vervoer een prijsopgaaf van 1000+ euro kregen, kwam Daniëlle met het idee dan maar gewoon een cabrio van marktplaats te rukken die "ongeveer" wel goed was met het idee dat we erna wel weer zien wat we ermee doen.

StefanCJ

Ontopic graag Ronald  :angel:  ;)

Ik had nog nooit met de 2.0t gereden en was eerst wat huiverig, zeker gezien de bergen koppel die de D5 heeft. Een cabrio rij je gewoon rustiger, zelfs al zit het dak dicht. Motor loopt lekker rustig, ook op de snelweg (zeker als je de D5 gewend bent). Het is geen strepentrekker maar dat hoeft ook helemaal niet.

KIM

Mooi Steef!!

Een cabrio is niet om te scheuren maar om lekker in te toeren. Een 2.0 t is daar prima geschikt voor.

elianmars

Citaat van: KIM op 03-01-2016 22:05:58
Mooi Steef!!

Een cabrio is niet om te scheuren maar om lekker in te toeren. Een 2.0 t is daar prima geschikt voor.

Een T5 ook hoor  ;D

Sbv

van harte Steef en Marit ook. Piet wat blij achterin ?

eindelijk weer wat te klussen. Kan de Twingo mooi weg binnenkort

arjen850

Wat een mooi ding :D Gefeliciteerd hiermee. Leuk te zien dat iedereen elkaar aansteekt met die open dingen 8) Zou er ook best 1 willen, maar ze missen 1 en ander aan gebruiksgemak ten opzichte van de V70, en om er nou nog een 3e Volvo bij te nemen.... :angel:

leons850

Gaaf Stefan!
Ben komend weekend bij je om de hoek, misschien dat ik even langs hobbel om hem irl te kunnen zien als die buiten staat. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Snellebaksteen

Van harte!
Ik hoop stiekum dat de S40 het gewoon begeeft, dan kan er bij ons ook een C naast de V staan...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 03-01-2016 23:29:22
Van harte!
Ik hoop stiekum dat de S40 het gewoon begeeft, dan kan er bij ons ook een C naast de V staan...

Olievuldop los draaien, handje zand erin, olievuldop weer vast draaien  :eusa_angel:

Snellebaksteen

Er zit een afgezaagde 5 cilinder met terug geschroefd vermogen in. Ik denk dat het nog vies gaat tegenvallen hoe lang het saaie ding heel blijft.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.