handrem/schijf

Gestart door Kees Ligthart, 16-04-2013 15:01:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kees Ligthart

Ik krijg met geen mogelijkheid de schijf over me handremschoenen...
Iemand die weet waarom niet?

Bvd

Sbv

Losse voering ?
Stelschroef helemaal terug gezet ?

Kees Ligthart

Ja alles moet kloppen, de schoenen lijken wel meer uit elkaar te staan... snap er niks van...

Midicijnman

Staat het wieltje helemaal uitgedraaid? Dan zitten de schoenen helemaal naar buiten. Midden/boven zit een stelwieltje waarmee je de schoenen kunt afstellen.

Kees Ligthart

Ja klopt ja, helemaal terug gedraaid, had ik ook al naar gekeken, het is niet iets voor de hands liggend

Midicijnman

Heb je wel de goede schijven gekregen??? (Domme vraag, maar je weet maar nooit.)

Sbv

Gaat het trouwens om de oude eraf te halen of om de nieuwe erop te krijgen ?

Kees Ligthart

Ja nieuwe er op, de ouwe zaten ook al strak, heb hem er nou wel op (losdraaien onder de middenconsole) maar nou dus alles losgedraait maar nou krijg ik de schijf niet rond, muurvast... heel apart

grijzev70tdi

Wat voor handremvoering heb je? Orgineel of niet? Aftermarket moet je soms even iets bijvijlen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

UserID6342

Misschien suffe opmerking: je weet zeker dat de schoentjes goed op de ankerplaat zitten en niet te ver naar buiten komen ? Dit kan namelijk bij een niet juiste montage gebeuren.

snix

Nog suffer. Schoentjes op de kop teruggeplaatst?

Kees Ligthart

Origineel volvo, en zoals ik zeg heb overal naar gekeken, is niets is simpels denk ik.
Tis allemaal apart...

snix


Bovenkant
Dunne veer
Stelschroef

Onderkant:
Dikke veer
Handremkabelding

Kees Ligthart

Ja dat klopt volgens mijn wel maar dan? Heb alles zo los mogelijk staan maar die schijf gaat geen kant op... naja anders die schijf op de draaibank, gelul allemaal... andere kant ging er zo op en met deze kant z'n gekloot... baal ik zo van...

grijzev70tdi

Handremkabel niet vast zitten?
Grolsch, het klinkt al lekkerder