LS-TB-18

Gestart door b0nkolok, 29-10-2004 19:28:36

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Wie o wie weet waar mijn oude roffel LS-TB-18 (groene T5R) is gebleven? Ik heb hem in 2000 verkocht met 110.000 op de teller aan een zoon van een speelgoedfabrikant in Groningen. Nog een paar maal aan de telefoon en dan ......... ssssstilte.
Het was wel een beest van een roffel In Germanië bezorgde ie (1998-2000) rijders van M5's een minderwaardigheidscomplex.
Waar is hij gebleven? Ben gewoon benieuwd.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Spin!

Soort voertuig: Personenauto
Registratie datum: Juni 1995
APK Vervaldatum: 8 januari 2004
Merk: VOLVO
Type: 850 stationwagen
Motor gegevens: 2.3 T5
Bouwjaar: 02-93 12-96  
kW: 166  
PK: 226  
Cilinderinhoud: 2319 cc
Aantal cilinders: 5  
Motorcode: B 5234 FT  
ABS: Ja
Soort motor: Ottomotor  
Autotype:  
Soort transmissie: voorwielaandrijving  
Soort remsysteem: schijfremmen  
Remsysteem: hydraulisch  
Soortbrandstof: benzine  
Soort kat: met geregelde (3-weg) katalysator  
Soort set-up: stationwagen  
Soort transmissie: voorwielaandrijving  

Nou, dit is wat ik er nog van kan vinden...Kloppen die gegevens wel? Zo staat dat kenteken tenminste geregistreerd. Of bovenstaand kenteken moet fout zijn...Of je bent genept met je T5-R. Apk ook verlopen trouwens... denk dat hij ergens in het buitenland zit, of als onderdelen verder voort leeft

www.vm-parts.nl

Reitse

Ga nou niet blind uit van dat spyderwebsysteem...

mehn

Citaat van: Reitse op 29-10-2004 22:10:07
Ga nou niet blind uit van dat spyderwebsysteem...

Sterker nog: wissen uit je favorieten a.u.b.  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

JCviggen

Als ik zo'n threads lees over vroegere roffels denk ik altijd bij mezelf dat ik de mijne nooit zal verkopen...krijg het volgens mij niet over m'n hart!
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mr T

Citaat van: JCviggen op 29-10-2004 22:39:03
Als ik zo'n threads lees over vroegere roffels denk ik altijd bij mezelf dat ik de mijne nooit zal verkopen...krijg het volgens mij niet over m'n hart!

Dat dacht ik ook over mijn R....... Maar hij is echt weg, opgehaald en betaald........
Soms blijkt een droom onbetaalbaar te zijn en helpt mastercard ook niet meer ;)

Rijdt hij toevallig bij een forumlid? TB-PL-15??????

Aan de andere kant rij ik nu tijdelijk in een V70 2.5 140pk en heb ik het ook reuze naar mijn zin!
Op de tijden en de trajecten die ik rij kom ik toch niet boven de 80km/u en mis ik het vermogen (nog) niet. Sterker nog, in deze zit een automaat en dat is toch wel errug lekker in de file!
Gr. Marcel

b0nkolok

Aan de APK datum te zien is ie zoek, althans rijdt ie niet of illegaal rond. Ik krijg het vermoeden dat ie ergens zielig en ontleed op de schroothoop ligt. Jammer, weer een T5R minder. Resteert een -anloge- foto.

Zippo

Je kunt altijd een verzoek indienen bij de RDW om de eigenaar te achterhalen. Mits de eigenaar dit goed vindt.
Er zijn wel kosten aan verbonden (17 euro)

Zippo

WAUTAH

De LSTB18 is niet meer....

laatst bekende km. stand was rond de 136000 km in  maart 2002.

b0nkolok

Hoe weet je dat hij exit is? Was ie van jou?

Walter

voor de auto is op 28/11/2003 een nieuw deel II uitgegeven, wat inhoudt dat ie toen opnieuw tenaam is gesteld of is gevrijwaard. Aangezien er geen NAW gegevens bij staan ga ik er vanuit dat ' ie gevrijwaard is.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Oke...die info kwam idd van spyderweb. Dus niet echt raadzaam om daar vanuit te gaan...waar moet ik dan wel heen om achter deze informatie te komen???

www.vm-parts.nl

Walter

mijn info komt vanaf het Volvo netwerk  ;)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

b0nkolok

http://img26.exs.cx/img26/1127/850T-5RLS-TB-18.jpg

Nou dat was hem in oktober 1999 tijdens een plaspauze bij Berlijn. Analoge prent digitaal gemaakt.

--edit--
Fotoformaat valt niet binnen de forumnormen
--edit--

Peertje

Waar is Jaap Jongbloed als je 'm nodig hebt?
Hé? Geen banner meer?