Accu slagmoersleutel

Gestart door dopie, 26-05-2013 09:52:37

Vorige topic - Volgende topic

dopie

Zag ze de laatste tijd al meer voorbijkomen alleen zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Dit ivm het er wel of geen aanschaffen, het lijkt mij wel handig maar het moet wel werken natuurlijk. En waarom een accu slagmoersleutel omdat ik niet altijd de beschikking heb over stroom in mijn garagebox.

pwassink

Ik gebruik dagelijks een Hitachi WR18DBL voor allerhande montage/demontage in de fabriek, ideaal.
maar als het echt exotische maten zijn en echt vast moet zitten pak ik gewoon een (extra lange) ringsleutel.

Dit is de zware 18 volts variant, gaat tot meen ik 250 Nm en das voor veel dingen wel genoeg ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

dopie

Zijn ze nu wel of niet op een moment te zetten of geeft ie altijd zijn max Nm?

pwassink

Citaat van: dopie op 26-05-2013 10:02:21

Zijn ze nu wel of niet op een moment te zetten of geeft ie altijd zijn max Nm?

Zitten een paar standen op waarmee je een basisinstelling geeft, maar das zeker geen momentsleutelfunctie.

dopie

Okey.
Had 1 gezien bij de Brezan denk dat ik er dan morgen maar eens langs rij, bedankt voor de info.

pwassink

Citaat van: dopie op 26-05-2013 10:10:16

Okey.
Had 1 gezien bij de Brezan denk dat ik er dan morgen maar eens langs rij, bedankt voor de info.

Oeps bijna vergeten,

Vergeet vooral niet meteen een eem extra (zware) Krachtdoppenset erbij mee te nemen ,
normale doppen vinden dit geweld niet leuk en knallen op de gekste momenten aan flenters ..
(ook de zogenaamd "goede"  merken normale doppen vinden een slagmoeraanzetter niet leuk ..

En ik weet niet wat de brezan in de aanbieding heeft, maar ook op dit gebied is er zat te vinden
waarmee je een fietswiel amper loskrijgt of beter alleen voor < 8 mm kan gebruiken ..
Na ervaringen uit t verleden en ervaringen van monteurs kwamen wij op dit model uit ..

dopie

Citaat van: pwassink op 26-05-2013 10:15:59
Citaat van: dopie op 26-05-2013 10:10:16

Okey.

Opens bijna vergeten,

Vergeet vooral niet meteen een eem extra (zware) Krachtdoppenset erbij mee te nemen ,
normale doppen vinden dit geweld niet leuk en knallen op de gekste momenten aan flenters ..
(ook de zogenaamd "goede"  merken normale doppen vinden een slagmoeraanzetter niet leuk ..

Top, zal het meenemen.