voorstellen new member!

Gestart door pp110, 05-06-2013 23:50:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pp110

Hi,
na 14 tal andere( RWD!!!!)  Volvo's te hebben gehad, voornamelijk 245's en een aantal 740's ( T's, GLT's Ti's  ;D en een 80 tal andere voitures)  heb ik vandaag de BMW E23 ('83, 728i full options) van m'n vrouw verkocht, en daar een V70 Classic T-5 voor in de plaats aangeschaft.
prima auto, minus aantal puntjes...
achter bekleding klep zit los, alle lipjes afgebroken :azn:, trilt boven de 160km/u ( uitlijnen?? ze is nl helemaal standaard!, 205/15 staal eronder, nul toeters & bellen)
lampje motormanagement brand ( hoe resetten?? accupolen al tegen elkaar gehouden)
en snap de W onder de schakelpook ( automaat) niet, met een pijltje op het dash, welke ik wel weer ken van de OD op m'n 245 Turbo) is dit economy?? en de shiftlock rechts voor de pook zit vast, en wat doet deze??
anyway.... ben een newbee hier, niet op fora waar i actief ben...( heb een Land Rover 110, een CX, een Peugeot 404, een Guila, had een Daimler souvereign, een T-bird ' 63, een Talbot Samba enz, kortom een petrolhead!)
ook zoek ik een aantal items...4x lichtmetaal ( of 5 x ;)) een derde bankje, zwart, een hondenrek en een koplampwisser compleet rechtsvoor.

hertogjan6

#1
welkom op het nuttige forum!! "pp110""

graag zien we hier fotos van je bolide  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

edit: ojaa voor als je het nog niet weet: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23875.0.html ;)

Mvg


~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

pp110

dank, maar is niet de " mijne" maar mijn egaa's.... :police:
imageshack heeft issues... but i'm trying :P

hathü

Welkom.  W met knipperend lampje is de W van winterstand.

Julius C.

Welkom! Sorry, heb 5 bak, kan je niet helpen met automaat issues. Maar er loopt hier vast wel iemand rond die het wel kan.  :eusa_dance:
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...


Sbv

Begin eens met foutcodes uitlezen waarom lampje brand. Gezien je kenteken zou het kunnen dat je dat fijn met Vida kunt doen

pp110

hmmm, was van zeer korte duur.... vanochtend een randdebiel die het nodig vond om achteruit tegen de linkerwielkast & bumper aan te rijden, en me aankeek & vervolgens doorreed..... ik erachter aan, niet te pakken gekregen, wel z'n auto, met warme motorkap & schade rechtsachter gevonden, twee straten verder, maar zonder bestuurder (vast al  om 8.30 al naar de coffeeshop.... :P :police:)
aangifte gedaan.... baal goed!!!




Julius C.

Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...


hertogjan6

Citaat van: pp110 op 08-06-2013 15:22:34
wel z'n auto, met warme motorkap & schade rechtsachter gevonden, twee straten verder, maar zonder bestuurder
en even een flinke cadeau achtergelaten!!?

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Volvo850Luxury

Welkom, alle lipjes afgebroken in de achterbak bekleding had ik bij m'n vorige volvo ook gedaan :P ( tankklep die niet losging ).
Paar nieuwe dopjes halen en het ziet er weer netjes uit.
Vond het zelf ook raar dat je het eruit moest breken maar achja, die dopjes kosten ook niet veel.

pp110

maar weer alles vastgeschroefd, en bitac erover ; beetje slordig om op de snelweg je bumper te verliezen


en net een mijlpaal bereikt;411.111 km's :eusa_whistle:

Volvo850Luxury

Ik lees net dat je je accupolen tegen elkaar hebt gedrukt?
Doe die nooit man je hele kabelboom kan zo naar de knoppe gaan. ( je maakt kortsluiting ).

Resetten doe je met een uitlees apparaat dacht ik.

pp110

met de accu eraf uiteraard!!!!!
is mij ooit geleerd dat dit de "OLD fashion reset " is
zeg maar 1.0  :eusa_think: