Verlies koelwater

Gestart door Toon Neijman, 07-06-2013 22:06:29

Vorige topic - Volgende topic

Volvo850Luxury

Dure kachelradiateur, ik had eerder gelezen dat ze tegen de 90 euro aan zijn, of zelfs aftermarket voor 70 euro.

Maarjah, als het orgineel is is het wel meteen goed.

volvobug

Ik denk dat er nu een gouden radiateur met zilveren pijpjes in zit  :eusa_whistle: Voor 70-90 euro heb je origineel. Die pakken duidelijk hun marge op het materiaal....
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

MEN-O

Tsja, wat zal ik er van zeggen... Ik ken ook wel een beunhaas, maar dan heb je kans dat het meer dan een week duurt voordat het gefixt is.
In principe betaal ik voor de snelle service en de specifieke kennis.
- Als er in de buurt van Enschede een forumlid-sleutelaar zou zijn zou ik wel geneigd zijn om die te benaderen, dat dan weer wel.

konniekip

Zoveel vertrouwen heb ik niet meer in de standaard dealer. Nieuwe monteurs kennen onze wagens al bijna niet meer.

volvobug

Citaat van: MEN-O op 14-08-2013 11:16:50
Tsja, wat zal ik er van zeggen... Ik ken ook wel een beunhaas, maar dan heb je kans dat het meer dan een week duurt voordat het gefixt is.
In principe betaal ik voor de snelle service en de specifieke kennis.
- Als er in de buurt van Enschede een forumlid-sleutelaar zou zijn zou ik wel geneigd zijn om die te benaderen, dat dan weer wel.
Apeldoorn lijkt me dan nog wel te doen voor je.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Rob850turbo

De kachel radiator kost bij de dealer idd 188 euro ex btw.(furness Enschede)

Had toevallig de prijs afgelopen week opgevraagd toen ik mijn thermostaat huis pakking ed ging vervangen

MEN-O

Citaat van: Rob850turbo op 14-08-2013 19:46:13
De kachel radiator kost bij de dealer idd 188 euro ex btw.(furness Enschede)

Had toevallig de prijs afgelopen week opgevraagd toen ik mijn thermostaat huis pakking ed ging vervangen

Mijn dealer is ook Furness Enschede..