gaskabel S70

Gestart door Sbv, 03-07-2013 21:49:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Goedenavond,

Zojuist tijdens het verwijderen van de turbo wat uitgeschoten en nu is het kunststofhuisje afgebroken wat aan de gaskabel zit. Is dit 1 geheel met de gaskabel ?
Kan je ook rijden met een afgebroken huisje ?

Weet iemand zo het nummer en de kosten ongeveer ?
Het gaat om een S70R van 1998, automaat.


Alvast bedankt,

Sander

)()()sT

#1
Bij mijn is het huisje ook "kapot."
Ik kan hem ter hoogte van het schutbord bewegen. Is al zolang als ik de wagen heb en hij rijdt er niet minder om :D

Heb de kabel wel "gefixeerd" met een tiewrap aan de houder van de bovenste motorsteun.
Ik moet eens bij de sloper kijken of ie makkelijk los te maken is, zal vast wel bedenk ik me net.

Sbv

Nummer ben ik inmiddels achter 9157601. Het is allemaal 1 geheel. zo maar eens kijken of het werkt, eerst even turbo terug zetten.


UserID6342

In de gaskabel zit de kickdownschakelaar voor de bak.  Kabel kost nieuw iets van 45 euro incl. meen ik.  Onlangs met de bakombouw nog bij Arjen een nieuwe geplaatst en is exact dezelfde.

Sbv

kan je zonder rijden ? huisje is gescheurd(lees losgebroken. Nieuwe zijn inderdaad de kosten niet en morgen zo besteld

UserID6342

Kunt wel rijden, maar meestal niet de beschikking over de kickdown

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 03-07-2013 22:11:35
In de gaskabel zit de kickdownschakelaar voor de bak.  Kabel kost nieuw iets van 45 euro incl. meen ik.  Onlangs met de bakombouw nog bij Arjen een nieuwe geplaatst en is exact dezelfde.

Volgens mij zelfs 35€ :eusa_think: ;D

arjen850

Citaat van: )()()sT op 03-07-2013 21:52:19
Bij mijn is het huisje ook "kapot."
Ik kan hem ter hoogte van het schutbord bewegen. Is al zolang als ik de wagen heb en hij rijdt er niet minder om :D

Heb de kabel wel "gefixeerd" met een tiewrap aan de houder van de bovenste motorsteun.
Ik moet eens bij de sloper kijken of ie makkelijk los te maken is, zal vast wel bedenk ik me net.

Dat heb je je heel goed bedacht Joost ;D En voor de nieuwprijs hoef je dat gemartel ook echt niet aan te halen ;)

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 03-07-2013 22:21:09
Citaat van: Dirk342 op 03-07-2013 22:11:35
In de gaskabel zit de kickdownschakelaar voor de bak.  Kabel kost nieuw iets van 45 euro incl. meen ik.  Onlangs met de bakombouw nog bij Arjen een nieuwe geplaatst en is exact dezelfde.

Volgens mij zelfs 35€ :eusa_think: ;D
Kan ook heel goed maatje, heb wat bier op en dan is me kop niet meer zo kraakhelder ;D :evil: ;D

Sbv

hier heeft Marcel enkel wat koelvloeistof op.

Straks terug monteren en morgen nieuwe bestellen.

Kunnen jullie onderdeelnummer bevestigen ? Het is S70 automaat

UserID6342

S70 automaat met gaskabel is exact hetzelfde nr als 850 automaat.  Arjen heeft het nummer zo voor je liggen.

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 03-07-2013 22:33:01
S70 automaat met gaskabel is exact hetzelfde nr als 850 automaat.  Arjen heeft het nummer zo voor je liggen.
Arjen komt er eens in  ;D

UserID6342

Het nummer klopt Sander, hier even nagekeken.

elianmars

#13
Staat dit topic niet in de verkeerde afdeling?  :eusa_think:  ;)



Om het verhaal over de kabel duidelijker te maken, het gaat hierover:



Het gedeelte aan de rechterkant zei "krak".

Sbv

Kabel net besteld bij locale dealer, moet uit Maastricht komen en is morgen binnen.