gaskabel S70

Gestart door Sbv, 03-07-2013 21:49:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Citaat van: elianmars op 04-07-2013 09:28:24

Het gedeelte aan de rechterkant zei "krak".
Da's logisch Marcel want je bent een knappe jongen als je aan de linkerkant 'knak' kunt laten zeggen met het wisselen van een turbo ;D ;D :evil: ;D ;D

)()()sT

Ik moet even mijn post nuanceren, omdat het lijkt alsof bij de boel met tiewraps aan elkaar hangt ::)
De verbinding waarbij ie het schutbord ingaat kun je bij mij bewegen. Ik neem aan dat ie ergens vastgeklikt kan worden maar dat lukt bij mij niet helemaal meer. Hij is dus niet in z'n geheel kapot.


elianmars

#17
Citaat van: Dirk342 op 04-07-2013 10:08:35
Citaat van: elianmars op 04-07-2013 09:28:24

Het gedeelte aan de rechterkant zei "krak".
Da's logisch Marcel want je bent een knappe jongen als je aan de linkerkant 'knak' kunt laten zeggen met het wisselen van een turbo ;D ;D :evil: ;D ;D

;D

Voor degenen die niet weten hoe zo'n kabel in elkaar steekt, het gedeelte uiterst rechts was afgebroken.

:P

elianmars

Citaat van: )()()sT op 04-07-2013 13:44:19
Ik moet even mijn post nuanceren, omdat het lijkt alsof bij de boel met tiewraps aan elkaar hangt ::)
De verbinding waarbij ie het schutbord ingaat kun je bij mij bewegen. Ik neem aan dat ie ergens vastgeklikt kan worden maar dat lukt bij mij niet helemaal meer. Hij is dus niet in z'n geheel kapot.

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2013/diverse/null_zps9bf15125.jpg

Blijft zo hangen, omdat de gaskabel er doorheen loopt. Bij de S70R van Iris zat het uiteindelijk ook weer zoals op jouw foto. Alleen kon je het dus bewegen. Het gedeelte dat vastklikt in het schutbord is afgebroken.

Sbv

Nu zit het weer mooi vast geklikt en werkt alles weer. Het is 1 geheel allemaal