kat 'gerepareerd' - wat had ik kunnen doen met dat geld?

Gestart door Jerommeke, 16-07-2013 19:17:09

Vorige topic - Volgende topic

Jerommeke

Onze kat is enkele weken terug uit het raam gevallen.  ::) Zes etages is best een afstandje. Hij heeft het er goed vanaf gebracht, met 'slechts' twee gebroken voorpoten. Kosten van de reparatie: drieduizend euro. Het zij zo. Maar soms vraag ik me toch af wat ik met dat geld had kúnnen doen... Ideetjes?

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

StefanCJ

Das een boel geld zeg .... pfff .... blij dat ik geen kat heb  ;)

Martijn_B

300 kittens van marktplaats kopen ;-)

Klinkt lekker stoer natuurlijk, maar ook wij sukkelen op zondag ochtend naar de spoedpost van de huisarts omdat de hond een beetje mank loopt, à €225 voor 20 mins plus een spuitje tegen de pijn, een spuitje dat haar rustig houdt en een doosje pilletjes.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

hathü

Voor dat geld koop je een goede Volvo, keus uit  850, S/V 70 en als je goed zoekt ook wel een N. Je kunt voor dat geld natuurlijk ook wel een kat in de zak kopen. haha

Koop in ieder geval een parachute voor de kat.  ;)

beterschap en een voorspoedig herstel voor de kat.

marc-850

de geneRaal

veiligheidsnet rondom de woning spannen met een glij-slurf naar de begane grond  ;)
Blackstone under construction

FrankvdAa

3" downpipe met race-kat en dat had je nog mooi wat geld over... ;D
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Sbv

Wij hebben onze oudste kat(16) ook deel laten reviseren enige tijd geleden. Er zaten wat rotte stukjes in, maar die zijn er nu uit en de kat doet het weer naar behoren

Vulk

Voor dat geld kon je naar België rijden en daar een dierenarts bezoeken.
Met de rest kon je, bijvoorbeeld, jouw auto laten overspuiten. :)

)()()sT

Je hebt het wel zomaar even gedaan, hulde. Menig ander zou denken: hopla, weg ermee!

Spin!

3000 euro?

Ik had dan gezegd: Die kat is economisch total los. We hebben zelf ook 2 van die stofbalen in huis lopen, maar hell no dat ik er zoveel geld in ga stoppen.

De vraag is ook of het beestje na de operatie nog een kat-waardig leven heeft. Kan hij alles nog? (springen, rennen, klimmen etc?)

3000 euro bizar veel geld voor een operatie aan dit formaat dier (met alle respect). Tenzij de operatie 30 uur heeft geduurd, dan is het nog te verklaren.

www.vm-parts.nl

coyote1980

Zo, die kat mag blij zijn met jou als personeel 8)

Hier sinds januari ook twee pluizebollen in huis, echte Noren met stamboom. Al zal dat in geval van reparatie niet uitmaken, ik zou het echt niet snel over mn hart verkrijgen om te zeggen "geef maar een spuitje". Dan maar een jaartje niet op vakantie desnoods.

Het zijn toch wel twee schatten zo:
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

glenfiddich1983

3000 euro voor het fixen van twee gebroken pootjes ?!

Is die kat in een privé-kliniek behandeld ofzo?

Ik kan mij eerlijk gezegd amper voorstellen dat dat niet goedkoper had gekund hoor.

Maar natuurlijk wel hulde dat je het hebt laten doen. Ik heb zelf ook twee katten en ik ben dol op die beesten, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik 3000 euro zou neertellen voor een operatie als dat noodzakelijk zou zijn.  1000 wel, maar 3000...? :eusa_silenced:

Daar komt overigens bij dat mijn partner al een stuk minder van die katten is gecharmeerd dan ik, en waarschijnlijk mijn nek om zou draaien als ik 3000 euro aan die beesten uit zou geven  ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

elianmars

Citaat van: Spin! op 17-07-2013 13:26:39
3000 euro?

Ik had dan gezegd: Die kat is economisch total los. We hebben zelf ook 2 van die stofbalen in huis lopen, maar hell no dat ik er zoveel geld in ga stoppen.

;D