Achterbumper t5r

Gestart door baxie, 08-11-2004 23:33:06

Vorige topic - Volgende topic

baxie

baxie wil binnenkort een nieuwe achterbumper op zijn t5 (sedan)zetten. Nu heb ik mijn t5 al een aardig eind omgebouwd richting een t5r.
Nu hoorde ik laatst dat een t5r achterbumper anders is als die van een t5. Klopt dit?? Heb al naar een duidelijke foto gezocht van een r maar kan het niet duidelijk zijn of hier nu echt verschil in zit!
Wie weet dit?

Peth©oni

Dat verschil is er ook niet !! Dus baxie kan gewoon de bumper laten zitten....  ;)

M a r c

Zijn gewoon hetzelfde.

Volgens mij heeft de T-5R echter wel andere ventieldopjes.....  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

Ik kreeg laatst een mail van een kerel die zijn t5r voor en achter bumper wel kwijt wilde...het moest echter in 1 koop...Dus een t5r achterbumper...dikke onzin!

www.vm-parts.nl

baxie

Citaat van: Peth©oni op 09-11-2004 07:21:45
Dat verschil is er ook niet !! Dus baxie kan gewoon de bumper laten zitten....  ;)

Helaas is de oude gebarsten onderin dus er moet wel een nieuwe op! Maar nu kan ik dus gewoon op zoek naar een t5 (achter)bumper.

Peth©oni

Citaat van: MH op 11-11-2004 15:18:59
Citaat van: Peth©oni op 11-11-2004 15:13:14
Citaat van: MH op 11-11-2004 12:30:56
Nou moe?? Volgens mij had ik hier toch echt mijn achterbumper aan Baxie aangeboden.... Mag je hier nu ook al niks weggeven?

Via de PB ja..... ;)

Hmmm, hier dus ook al geen vrijheid van speech?   ;)

Kleine fundamentalische advertentie inslag..... ;D ;) In de bijbel van het forum staat.....  gij zult niet adverteren  8)

Entu zijn banden actie is ook weer verwijderd.... Over de PB komt het vast goed.  :)